Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?

Data: 2010-12-12 12:48:17
Autor: m4rkiz
Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?
?Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0edf.00000184.4d04a815@newsgate.onet.pl...
Któregoś ranka przypadkiem trafiłem na jednym z kanałów na telegrę
pt. "Dziewczyny z fortuną". Oczywiście schemat jest typowy: trzeba zadzwonić i

dac sie naciagnac

Żeby nie wyciągać zbyt pochopnych wniosków (mimo że same się nasuwają), spytam
zorientowanych bardziej ode mnie: czy oni na początku takiej zagadki
przedefiniowują symbole "+" i "x" tak, że nie oznaczają one dodawania i
mnożenia, tylko jakieś nowe działania i informują o tym graczy, czy jest to po
prostu bezczelny KANT? Już im nie wystarczy, że naciągają ludzi na grubą kasę?
Teraz wkraczają na nowe tory i zaczęli po prostu oszukiwać? Czy to się nie
nadaje do sądu?

nie

https://groups.google.com/group/pl.listserv.chomor-l/browse_thread/thread/4444934112bb251e

nie ma za co

Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?