Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?

Data: 2010-12-13 08:35:20
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?
Dnia Sun, 12 Dec 2010 11:46:45 +0100, Piotrek napisał(a):

Któregoś ranka przypadkiem trafiłem na jednym z kanałów na telegrę pt. "Dziewczyny z fortuną". Oczywiście schemat jest typowy: trzeba zadzwonić i podać rozwiązanie jednej z zagadek. Do niedawna łamigłówki w takich programach były dość ewidentne: znajdź jakiś obrazek różniący się detalem od pozostałych 30 itp., w każdym razie nie było wątpliwości co do tego jaka jest prawidłowa odpowiedź. Problem w tym, że ostatnio zaczęli po prostu oszukiwać, a to już jest chyba niezgodne z prawem? W odcinku, o którym piszę, zagadka była następująca: jaki jest wynik działania 3 x (5 x 5) + 22 + 18 ? Od razu powiem, że oczekiwana odpowiedź to 425 i równocześnie daję konia z rzędem komuś, kto mi powie jak autor tej zagadki uzyskał taki wynik.

Była dyskusja o tym na chomorze... No i po pierwsze - ważne jest w jaki
sposób padło pytanie - może wcale nie chodziło o podane wyniku tego
działania. Po drugie ważne jest jak w rzeczywistości wyglądała tablica z
tym zapisem.
Tu masz przykład innego takiego zadania http://yfrog.com/7120101020yj
I pytanie podobno wcale nie było o wynik tego działania, tylko "Podaj sumę
liczb widocznych na ekranie". Zobacz chociażby, że 4 to wcale nie 4, że
minusy można potraktować jak rzymską 1, itp., itd...
Nie twierdzę, że ten konkurs jest ok, ale prawnie chyba nie można się
przyczepić :(

3mcie się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://jakec0.blogspot.com

Data: 2010-12-13 17:07:32
Autor: Ajgor
Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?
Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski"  napisał w wiadomości news:12to9iuze2j7r.fqmbnj4f6vij$.dlg40tude.net...

Waldek "Jakec" Bulkowski
http://jakec0.blogspot.com

O KURDE!! Jakec... A skądeś się tu ulung????
Witaj przyjacielu :)

Data: 2010-12-14 10:13:07
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Dnia Mon, 13 Dec 2010 17:07:32 +0100, Ajgor napisał(a):

[...]

Andrzeju, kupę lat tu siędzę :) I czasem nawet coś napiszę...
A i dawno temu, nawet Tobie odpowiadałem tutaj :)

3m się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://jakec0.blogspot.com

Data: 2010-12-19 19:43:33
Autor: Ajgor
Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" napisał w wiadomości news:trbwpwtvnirz.1qemoi3ox977a.dlg40tude.net...

O KURDE!! Jakec... A skądeś się tu ulung????
Witaj przyjacielu :)

Andrzeju, kupę lat tu siędzę :) I czasem nawet coś napiszę...
A i dawno temu, nawet Tobie odpowiadałem tutaj :)

No tak. Racja. Zapomniałem :)
Aaaa... I prosze sie do mnie zwracac per "Szanowny emerycie" heheheee...

Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?