Jednak

Data: 2013-03-24 05:12:29
Autor: Michał
Jednak
W dniu 2013-03-18 07:48, Trybun pisze:
Kapitalizm to wbrew ogłupionym niewolnikom i ich panom nie jest systemem
w którym Polacy czuja się dobrze:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polacy-tesknia-za-PRL-Zobacz-wyniki-sondazu,wid,15421246,wiadomosc.html?ticaid=110400

  Za pustymi półkami w sklepach czy brakiem papieru toaletowego?

Data: 2013-03-24 09:03:52
Autor: Trybun
Jednak
W dniu 2013-03-24 05:12, Michał pisze:
[...]

Widzę Michał że nie pamiętasz tamtych czasów, otóż te puste półki to wymysł propagandy kapitalizsycznej - zapewniam cie że wtedy żaden Polak nie szedł głodny spać, a wiec coś na tych półkach jednak musiało być. Tak samo nie przypominam sobie żeby w łazience nie było kiedy papieru toaletowego.

Data: 2013-03-24 09:18:55
Autor: ØÒÐÝ ØÒÐÝÞÒØç ØÒÐÝÞÒ
Jednak
Dnia Sun, 24 Mar 2013 09:03:52 +0100, Trybun napisaù(a):

W dniu 2013-03-24 05:12, Michaù pisze:
W dniu 2013-03-18 07:48, Trybun pisze:
Kapitalizm to wbrew ogùupionym niewolnikom i ich panom nie jest systemem
w którym Polacy czuja siæ dobrze:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polacy-tesknia-za-PRL-Zobacz-wyniki-sondazu,wid,15421246,wiadomosc.html?ticaid=110400

 Za pustymi póùkami w sklepach czy brakiem papieru toaletowego?

Widzæ Michaù ýe nie pamiætasz tamtych czasów, otóý te puste póùki to wymysù propagandy kapitalizsycznej - zapewniam cie ýe wtedy ýaden Polak nie szedù gùodny spaã, a wiec coú na tych póùkach jednak musiaùo byã. Tak samo nie przypominam sobie ýeby w ùazience nie byùo kiedy papieru toaletowego.

Co ty chùopie pieprzysz? Wymysù? Dziadek i ojciec mi opowiadali o czasach
kiedy na póùkach byùo peùno ale octu! Papier toaletowy byù skarbem, na
codzieñ tyùki podcierano gazetà, byã moýe Trybunà Ludu. Wciskasz tu kit
pierdolony komuchu!

--

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã

Data: 2013-03-24 09:37:22
Autor: Grzegorz Z.
Jednak

U¿ytkownik "ÿz z?o??z??" <667@glosrydzyka.org> napisa³ w wiadomoœci news:kilgtn$rv8$5speranza.aioe.org...
u2 i pó³ cm"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

" Nie doœæ ¿e jesteœ sk******em, to jeszcze w dodatku g³upim sk******em"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c42fa4e39e6b6511?hl=pl
" Ale ty naprawdê pierdolisz od rzeczy "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2a4d162e47264aba?hl=pl

Data: 2013-03-24 13:33:09
Autor: the_foe
Jednak
W dniu 2013-03-24 09:03, Trybun pisze:
[...]

ja pamietam, ze u mnie był zawsze zapasik Trybuny Ludu. Nie dlatego, zeby ktos to chcial czytac. Po prostu to był najlepszy substyt papieru toaletowego, którego zawsze byłą za mała ilosc.

--
@foe_pl

Data: 2013-03-25 08:59:20
Autor: Michał
Jednak
W dniu 2013-03-24 13:33, the_foe pisze:
[...]

  Kulka w Å‚eb.

  Może nie pamiÄ™tam pustych półek (przypomniaÅ‚o mi siÄ™, że ocet staÅ‚), ale np. kartki pamiÄ™tam. Swoje intymne wyznania o gazecie zachowaj sobie.

Data: 2013-03-25 09:16:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Jednak

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:kip04r$p73$1news.dialog.net.pl...
[...]

A to dlaczego? Większość z nas wycierała dupę Trybuną Ludu!!!!!!! Mamy milczeć?

po czubek rozbawiony

Data: 2013-03-25 09:27:21
Autor: A. Filip
Jednak
Michał <micsz@onet.pl> pisze:
W dniu 2013-03-24 13:33, the_foe pisze:
W dniu 2013-03-24 09:03, Trybun pisze:
[...]
[...]

ale np. kartki pamiętam. Swoje intymne wyznania o gazecie zachowaj
sobie.

A pamiętasz że kartki _na mięso_ są zrealizowanym postulatem Sierpnia 1980? ? :-)
[ Pamiętam że kartki _na cukier_ były przed Solidarnością ]

https://pl.wikisource.org/wiki/21_postulat%C3%B3w_Mi%C4%99dzyzak%C5%82adowego_Komitetu_Strajkowego_z_17_sierpnia_1980
  11. Wprowadzić na miÄ™so i przetwory kartki - bony żywnoÅ›ciowe       (do czasu opanowania sytuacji na rynku).

Te "wredne strajkujące robole" nie chciały "opanowania sytuacji na rynku"
przez podwyżki cen jak to się w kapitalizmie robi szybko i automatycznie.

--
A. Filip
Tylko uczony może ocenić pracę drugiego uczonego, bezpłodna kobieta nie

Data: 2013-03-25 11:13:55
Autor: jr
Jednak

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
Michał <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

:-)
[...]

A dziwisz sie? Czlowiek mial stac cala noc, a pozniej isc do roboty? Peerelek
wstydzil sie tych kartek, zeby nie przypominac ludziom GG, ale pod naciskiem
ustapil (jak zwykle po swojemu - kartki wprowadzil, a kolejki i tak byly).

Te "wredne strajkujące robole" nie chciały "opanowania sytuacji na rynku"
przez podwyżki cen

Musieliby podwyzszyc zywnosc do cen pewexowych (gdzie rzadko byly kolejki).
No wiec najedz sie w pewexie zarabiajac 20$ na miesiac.

Data: 2013-03-25 10:53:23
Autor: jr
Jednak

[...]

A coz to za tajemnica? Ja tez musialem uzywac gazet, gdy nie bylo niczego innego (o papierowych chusteczkach czy recznikach to juz nie bylo co marzyc).
To byl perfidny rodzaj upodlenia z tym papierem. Wstydzic powinien sie ten, kto swiadom tego upodlenia teskni do tamtej rzeczywistosci (jak np. nasz kolega u2).

Data: 2013-03-25 14:06:17
Autor: Trybun
Jednak
[...]

Dziwne, czy wy krytykanci nie widzicie sprzeczności w tym co piszecie. Nie było co jeść - bo w sklepach sam ocet, a więc skąd to ciągłe narzekanie na uciążliwy brak papieru toaletowego?

Data: 2013-03-25 14:36:02
Autor: jr
Jednak

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kipia7$rjf$6node1.news.atman.pl...
[...]

Oto stary komuch pokazal nam swoj czerwony cynizm:
Dziwi sie, ze w ogole mielismy sie czym wysrac...
-- -- -- -- -
Teraz dowcip z peerelowskij kolejki epoki Gierka:

Pewnego razu powiedzial towarzysz Gierek do swej malzonki:
- Zaloz Stasiu swoj stary paltocik, glowe nakryj chusta jak przecietna kobieta, idz do kolejek posluchac, co tam ludzie na mnie gadaja.
Poszla Stasia, jak jej maz przykazal, a gdy wrocila byla bardzo wzburzona.
- No io co tam?
- Oj niedobrze - odpowiada malzonka, - bo klna na ciebie Edziu, ze stac sie balam, ze mnie ktos rozpozna..
- Trzeba bylo gdzie indziej...
- Ucieklam do innej kolejki, a tam to samo... A jedna taka baba powiedziala nawet, ze pojdzie i nasra na twoj grob!
- Zanim ja umre, oni nie beda mieli czym sie wysrac.

Data: 2013-03-26 15:29:46
Autor: Trybun
Jednak
W dniu 2013-03-25 14:36, jr pisze:

[...]

Sam widzisz Jacek że wolność słowa w PRLu była faktem. I to nie chodzi o kawał - ludzie nie znając kapitalizmu narzekali na komunę, bez żadnej refleksji. Dzisiaj jest na to paragraf.

Data: 2013-03-26 23:12:25
Autor: jr
Jednak

[...]

W Generalnej Guberni ludzie ukladali piosenki o Hitlerze, co swiadczylo o
wolnosci slowa?

 I to nie chodzi o
kawał - ludzie nie znając kapitalizmu narzekali na komunę, bez żadnej
refleksji.

I rownie czesto uciekali do wolnego swiata. Ktos zawiedziony powrocil?

Data: 2013-03-24 09:22:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Jednak

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:kiluff$du5$1news.dialog.net.pl...
[...]

Wtedy problemem narodowym był brak sznurka do snopowiązałek! Problem nigdy w PRL nie rozwiązany! :-)

ubawiony po czubek nosa

Jednak