Jednak

Data: 2013-11-08 01:26:06
Autor: Towarzysz Gnój
Jednak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5fpiq$e64$1node1.news.atman.pl...
| Miałem rację pisząc kiedyś że to drugi, zaraz po Jaruzelskim najlepszy
| Prezydent po 89 roku.
|
| http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Nasz-Dziennik-Odbiora-funkcjonariuszom-ordery-Prezydent-zwleka-z-decyzja,wid,16148141,wiadomosc.html?ticaid=1119f4
|
| Trzy razy si e zastanowi zanim coÅ› podpisze.

A... to jest właśnie sztuka towarzyszu Trybun, żeby umieć się zastanawiać. Bo za takie cacka to idą miesięczne gratyfikacje, więc powiem wam Trubunie, że nalepiej nie trzy, ale dwanascie razy na rok się zastanawiać..
gru.pl

Data: 2013-11-08 10:46:36
Autor: Trybun
Jednak
W dniu 2013-11-08 01:26, Towarzysz Gnój pisze:
  Bo za
takie cacka to idą miesięczne gratyfikacje, więc powiem wam Trubunie, że
nalepiej nie trzy, ale dwanascie razy na rok się zastanawiać..
gru.pl

SÅ‚yszaÅ‚em że od jakiegoÅ› czasu odznaczenia to już tylko prestiż, bez  gratyfikacji w naturze.

Data: 2013-11-08 22:37:18
Autor: Towarzysz Gnój
Jednak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5ibv5$3ip$5node1.news.atman.pl...

| Słyszałem że od jakiegoś czasu odznaczenia to już tylko prestiż, bez
| gratyfikacji w naturze.

W naturze?
Nu... czas leci towarzyszu Trybun. Dbajcie o prestiż!

Jednak