Jednak Alior potrafi byæ elastyczny

Data: 2011-08-15 15:34:29
Autor: xbartx
Jednak Alior potrafi byæ elastyczny

Ostatnio rozmawiaÅ‚em z kolegÄ…, który powiedziaÅ‚ mi, że chciaÅ‚ uporzÄ…dkować swoje finanse i mieć wszystko w jednym miejscu. WybraÅ‚ Aliora. Co ciekawe. Konto ma za darmo razem z kartÄ… debetowÄ… bez speÅ‚niania żadnych wymogów. Do tego miaÅ‚ kk w Citi, którÄ… też chciaÅ‚ przenieść. Podczas telefonu do Citi, wiadomo, pertraktacje wojenne i wieczyste free. Dzwoni do Aliora i mówi, że jednak nie weźmie ich karty, bo w Citi ma kk za free. Alior na to - przemyÅ›limy. Po godzinie telefon z Aliora - ma Pan u nas również kk dożywotnio za free. ReasumujÄ…c ma w Aliorze wszystko za free - oczywiÅ›cie nie jest jakimÅ› mega VIPem czy krezusem - chociaż może wszystkiego nie wiem ;)  --

Data: 2011-08-15 20:21:15
Autor: Animka
Jednak Alior potrafi być elastyczny
W dniu 2011-08-15 17:34, xbartx pisze:

Ostatnio rozmawiałem z kolegą, który powiedział mi, że chciał
uporządkować swoje finanse i mieć wszystko w jednym miejscu. Wybrał
Aliora. Co ciekawe. Konto ma za darmo razem z kartÄ… debetowÄ… bez
spełniania żadnych wymogów. Do tego miał kk w Citi, którą też chciał
przenieść. Podczas telefonu do Citi, wiadomo, pertraktacje wojenne i
wieczyste free. Dzwoni do Aliora i mówi, że jednak nie weźmie ich karty,
bo w Citi ma kk za free. Alior na to - przemyślimy. Po godzinie telefon z
Aliora - ma Pan u nas również kk dożywotnio za free. Reasumując ma w
Aliorze wszystko za free - oczywiście nie jest jakimś mega VIPem czy
krezusem - chociaż może wszystkiego nie wiem ;)

To dlaczego mnie Alior co miesiąc pobiera 5 zł za kartę debetową?

--
animka

Data: 2011-08-15 20:38:09
Autor: Q
Jednak Alior potrafi być elastyczny
To dlaczego mnie Alior co miesiąc pobiera 5 zł za kartę debetową?

Wyglada na to, ze jestes od jakiegos czasu bezczelnie oszukiwana.
Zadzwon do nich i wyjasnij sprawe - pewnie sie pomylili.

PS
Znajac zycie beda zaslaniali sie idiotyczna TOiP (eh, te bankowe kanalie).
Ew. naglosnij sprawe w prasie (fakt), tudziez w telewizji (ekspress reporterow, intertwencja).

Data: 2011-08-15 23:03:47
Autor: Animka
W dniu 2011-08-15 20:38, Q pisze:
[...]

Najpierw poszukam aktualnego regulaminu.

--
animka

Data: 2011-08-16 01:45:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jednak Alior potrafi byæ elastyczny

"Animka" j2bo3c$p77$1@node2.news.atman.pl

To dlaczego mnie Alior co miesi±c pobiera 5 z³ za kartê debetow±?

Po co Ci ta debetówka? Wywal j±! Debetówk± KB pobierzesz w ka¿dym
bankomacie za free. A jak polejesz tam emeryturê -- polecaj±cy
dostanie pó³ stówki. Co miesi±c pobory (emerytura chyba te¿)
i 5 razy w jakim¶ sklepie t± debetówk± -- na przyk³ad za zapa³ki
czy sezamki.

Dostêp via net (trochê toporny) i 7% z kapitalizacj±
miesiêczne (tylko do 3 ta³zenów) -- wszystko za zero.

Jak nie ma wp³ywu -- nie ma odsetek, ale nie kasuj± za kartê czy konto.
(tak zrozumia³em w marmurku)

Data: 2011-08-16 08:17:29
Autor: ForALL
W dniu 15.08.2011 20:21, Animka pisze:
[...]

Witam,

Animka kolega xbartaxa to nowy klienta a z tego co widziałem na stronie Aliora to dla nowych klientów rok jest za free konto ( nie płaci się za kartę )

Data: 2011-08-16 07:28:48
Autor: xbartx
Dnia Tue, 16 Aug 2011 08:17:29 +0200, ForALL napisał(a):

Animka kolega xbartaxa to nowy klienta a z tego co widziałem na stronie
Aliora to dla nowych klientów rok jest za free konto ( nie płaci się za
kartÄ™ )

Nie ja tylko mój kolega i może uściślę - on ma wszystko za darmo dożywotnio a nie tylko na rok.

--
xbartx

Data: 2011-08-16 08:00:36
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 16 Aug 2011 07:28:48 +0000, xbartx napisał(a):

Nie ja tylko mój kolega i może uściślę - on ma wszystko za darmo
dożywotnio a nie tylko na rok.

W elastyczność Aliora nawet nie śmiem nie wierzyć -- przecież ja nadal mam kartę z 1% zwrotu i przelewami za darmo. W tzw. międzyczasie TOiP i regulaminy zmieniały się pewnie z 10 razy, a u mnie (u nas, bo nas jest pewnie kilkunastu w Polsce ;-) -- po staremu.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-08-16 08:13:44
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 16 Aug 2011 08:00:36 +0000, Olgierd napisał(a):

[...]

O, właśnie mam komunikat, że od 17 września znów zmiana regulaminów ;-) Z ciekawostek, zmiany obejmują m.in.:

- wprowadzenie dziennego  limitu  MOTOEC, tj. limitu dla operacji internetowych, telefonicznych lub korespondencyjnych. Limit MOTOEC funkcjonuje w ramach limitu transakcji bezgotówkowych.

Data: 2011-08-16 11:02:13
Autor: xbartx
[...]

Kilkunastu to chyba lekka przesada he he. Wiesz tutaj była trochę inna sytuacja no i dopiero się otwierali, więc nie mogli na starcie tak centralnie wtopić.
Faktem jest że kolega mnie swoją opowieścią o bezterminowej bezpłatności Aliora lekko zaskoczył, pozytywnie oczywiście.

--
xbartx

Jednak Alior potrafi byæ elastyczny