Jednak SLD to szmata !!!

Data: 2011-05-14 17:52:36
Autor: zeb
Jednak SLD to szmata !!!
teraz sobie przypominam jak to kilkanaście lat temu była partią na którą, głosowałem ostatni raz, i to z jakim później rozczarowaniem.
Teraz mogę to spokojnie porównać... SLD to DZIWKA !!!

Data: 2011-05-14 09:21:36
Autor: HaMMeR
Jednak SLD to szmata !!!
On 14 Maj, 17:52, zeb <zeb...@vp.pl> wrote:
teraz sobie przypominam jak to kilkanaście lat temu była partią na
którą, głosowałem ostatni raz, i to z jakim później rozczarowaniem.
Teraz mogę to spokojnie porównać... SLD to DZIWKA !!!

No coz..., glosujac na te postkomunistyczna partie, sam sobie
wystawiles
dokladnie taka opinie, jaka chcesz obdzielic tych lewusow!

Tacy juz scierowaci jestescie, i pozostaniecie...

Data: 2011-05-14 18:24:15
Autor: zeb
Jednak SLD to szmata !!!
W dniu 2011-05-14 18:21, HaMMeR pisze:
[...]

Czytaj ze zrozumieniem albo nie pij za dużo.

Data: 2011-05-14 10:04:48
Autor: HaMMeR
Jednak SLD to szmata !!!
On 14 Maj, 18:24, zeb <zeb...@vp.pl> wrote:
W dniu 2011-05-14 18:21, HaMMeR pisze:> On 14 Maj, 17:52, zeb<zeb...@vp.pl>  wrote:

> [...]

> Tacy juz scierowaci jestescie, i pozostaniecie...

Czytaj ze zrozumieniem albo nie pij za dużo.
Ty lewiznowata lajzo, jak smiesz mi cos insynuowac takiego!!!
Sam nie chlaj, a jesli juz, to produkuj sie u siebie w domu,
jesli sie nie wstydzisz wlasnych dzieci...
Co za smiec czerwony...

Data: 2011-05-14 19:08:57
Autor: zeb
Jednak SLD to szmata !!!
W dniu 2011-05-14 19:04, HaMMeR pisze:
[...]

Nie zapomniałeś o czymś :))))) ???

Data: 2011-05-14 18:28:28
Autor: u2
Jednak SLD to szmata !!!
W dniu 2011-05-14 17:52, zeb pisze:
teraz sobie przypominam jak to kilkanaście lat temu była partią na
którą, głosowałem ostatni raz, i to z jakim później rozczarowaniem.
Teraz mogę to spokojnie porównać... SLD to DZIWKA !!!

Najbardziej rozczarowal Miller, ktory nie potrafil zniesc monopolu na
biopaliwa oraz wprowadzic winietki.

Grupa trzymajaca wladze mu nie pozwolila ? :)

Data: 2011-05-14 18:33:17
Autor: zeb
Jednak SLD to szmata !!!
W dniu 2011-05-14 18:28, u2 pisze:
Najbardziej rozczarowal Miller
Hm... swego czasu to był człowiek, w którym naprawdę wielu pokładało nadzieję, a jak skończył... Hm.. "Nie ważne jak zaczął ale ważne jak skończył ... jakoś tak to było ... lud odwrotnie :)"

Data: 2011-05-14 19:04:35
Autor: Krzysztof
Jednak SLD to szmata !!!

Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w wiadomości news:iqmart$m59$1news.onet.pl...
[...]

i z upadku helikoptera nikt nie próbował zrobić zamachu...Gdyby kaczor tak spadł, to nie chce myśleć co działoby sie...

K.

Data: 2011-05-14 19:12:33
Autor: zeb
Jednak SLD to szmata !!!
W dniu 2011-05-14 19:04, Krzysztof pisze:
[...]

Nic by się nie działo. A co... chcesz pobawić się w proroka ?

Data: 2011-05-14 20:01:49
Autor: Polok_Prawdziwy
Jednak SLD to szmata !!!
zeb wrote:

teraz sobie przypominam jak to kilkanaście lat temu była partią na
którą, głosowałem ostatni raz, i to z jakim później rozczarowaniem.
Teraz mogę to spokojnie porównać... SLD to DZIWKA !!!

Ascegulnie mie znerwowały, kiedysiem WATYKONOWI i KROWIOżOM psedały...

Data: 2011-05-14 20:06:47
Autor: raff
Jednak SLD to szmata !!!

"zeb" <zebkon@vp.pl> wrote in message news:iqm8fl$fi4$1news.onet.pl...
teraz sobie przypominam jak to kilkanaście lat temu była partią na którą, głosowałem ostatni raz, i to z jakim później rozczarowaniem.
Teraz mogę to spokojnie porównać... SLD to DZIWKA !!!

Slusznie. Nazwijmy rzeczy po imieniu. SLD to DZIWKA, PO to DZIWKA, Partia Racja to DZIWKA

Slowem, mamy jeden wielki BURDEL.

R.

Data: 2011-05-14 20:15:01
Autor: Polok_Prawdziwy
Jednak SLD to szmata !!!
raff wrote:

[...]

.... i syćkie to... KURWY...!!!

awinc...

- moze tsabybyło jakiesik Ksienstwo Warsawskie znowuz ucynić, drutami kolcastymi łogrodzić i syćkich, podkreślom SYćKICH...!!!!
łobecnych politykieruw iich FANUW tam zamknońć...

Muwnic znagłośnieniem imtam nastawiać iniechsem psemowiajom, prezemtacje robiom i tłukom, azsiem podenatujom...!

"Podatek Polcki" w Jełropie bymy wprowadziły (napsykład 1 Jewro) inanich łozyły, cobyino spokuj łod GUPCUW mie

Data: 2011-05-14 21:21:07
Autor: jadrys
Jednak SLD to szmata !!!
[...]

Nie obraĹźaj dziwek takimi porĂłwnaniami.

Jednak SLD to szmata !!!