Jednak SLD to szmata !!!

Data: 2011-05-14 09:21:36
Autor: HaMMeR
Jednak SLD to szmata !!!
On 14 Maj, 17:52, zeb <zeb...@vp.pl> wrote:
teraz sobie przypominam jak to kilkanaście lat temu była partią na
którą, głosowałem ostatni raz, i to z jakim później rozczarowaniem.
Teraz mogę to spokojnie porównać... SLD to DZIWKA !!!

No coz..., glosujac na te postkomunistyczna partie, sam sobie
wystawiles
dokladnie taka opinie, jaka chcesz obdzielic tych lewusow!

Tacy juz scierowaci jestescie, i pozostaniecie...

Data: 2011-05-14 18:24:15
Autor: zeb
Jednak SLD to szmata !!!
W dniu 2011-05-14 18:21, HaMMeR pisze:
[...]

Czytaj ze zrozumieniem albo nie pij za dużo.

Data: 2011-05-14 10:04:48
Autor: HaMMeR
Jednak SLD to szmata !!!
On 14 Maj, 18:24, zeb <zeb...@vp.pl> wrote:
W dniu 2011-05-14 18:21, HaMMeR pisze:> On 14 Maj, 17:52, zeb<zeb...@vp.pl>  wrote:

> [...]

> Tacy juz scierowaci jestescie, i pozostaniecie...

Czytaj ze zrozumieniem albo nie pij za dużo.
Ty lewiznowata lajzo, jak smiesz mi cos insynuowac takiego!!!
Sam nie chlaj, a jesli juz, to produkuj sie u siebie w domu,
jesli sie nie wstydzisz wlasnych dzieci...
Co za smiec czerwony...

Data: 2011-05-14 19:08:57
Autor: zeb
Jednak SLD to szmata !!!
[...]