Jednak Stefek Laptop Majewski

Data: 2009-09-17 16:43:30
Autor: Fidelio
Jednak Stefek Laptop Majewski
Tymczasowo. W sumie dobrze, Słowacy i Czesi nam nie odpuszczą czyli będzie w pupę i problem Stefka będzie rozwiązany miejmy nadzieję.

Data: 2009-09-17 10:51:08
Autor: Rowerex
On 17 Wrz, 15:43, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

Tymczasowo. W sumie dobrze, Słowacy i Czesi nam nie odpuszczą czyli będzie w
pupę i problem Stefka będzie rozwiązany miejmy nadzieję.

Powoła tych samych zawodników więc będzie miał wymówkę, że to nie są
jego wybrańcy, nie miał czasu i wyboru, popatrzcie to zrobił ten siwy
Holender, jego zawodnicy się nie sprawdzili co było widać i trzeba
nowych, a w głowie ma już nowy skład... No i dostanie szanse - aż do
kolejnego lania.

A tak w ogóle, to historia pokazuje, że selekcjonera kadry należy
zwalniać, najlepiej z hukiem, natychmiast po uzyskaniu awansu na jakąś
imprezę. Zespoły prowadzone przez Engela, Janasa i Beenhakkera grały
jako tako eliminacje, a potem staczały się na dno na docelowych
turniejach, a po nich nigdy nie odzyskiwały wartości. Podsumowując -
selekcjonera należy wywalać w momencie osiągnięcia sukcesu i nie
pozwolić jego reprezentacji na stoczenie się - wtedy nowy selekcjoner
prawdopodobnie znów podniesie poziom, zamiast zaczynać od zera... hłe,
hłe  ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-09-17 18:25:39
Autor: tomus_king
[...]

Żebyś się nie zdziwił. Majewski wie, że jeśli się mu marzy posada do Euro 2012 to musi osiągnąć dobre wyniki w tych dwóch meczach. Tu masz cytat:

"Stefan Majewski długo nie chciał zgodzić się, by objąć funkcję selekcjonera tylko tymczasowo. Ostatecznie doszło jednak do porozumienia - jeśli polscy piłkarze osiągną dobre rezultaty w meczach z Czechami i Słowacją, były szkoleniowiec Amiki Wronki i Cracovii utrzyma stanowisko.
Wcześniej propozycję tymczasowej pracy odrzucili Maciej Skorża, Jerzy Engel i Paweł Janas."

Jak widać Majewski nie ma wielkich szans na stały etat. Zresztą tak dla pewności Polacy będą ściskać kciuki za rywali jak to już miało miejsce w meczu ze Słowenią.

Data: 2009-09-17 21:58:17
Autor: yamma
Rowerex wrote:

[...]

Robisz podstawowy błąd w rozumowaniu polegający na traktowaniu eliminacji i imprezy docelowej z tego samego punktu widzenia. Na ME 2008 nie było już Kazachstanu, Azerbejdżanu czy Armenii. Były tylko drużyny, których wartość (ta na papierze) odpowiada (patrząc w kontekście naszej grupy) klasie Portugalii. Po drugie, o ile w eliminacjach jest szansa, przy odpowiednim kalendarzu, na trafienie na słabszy okres u przeciwnika, to na imprezie docelowej forma wszystkich przeciwników jest najwyższa, bo wszyscy się na taką imprezę specjalnie przygotowują.
yamma

Data: 2009-09-17 13:35:50
Autor: Rowerex
On 17 Wrz, 20:58, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Rowerex wrote:
> [...]
> turniejach, a po nich nigdy nie odzyskiwały wartości.

Robisz podstawowy błąd w rozumowaniu polegający na traktowaniu (...)

Hmmmm, następnym razem zamiast buźki ";-)" użyję znaczników "[żart] [/
żart]" ;-)))

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-09-17 23:22:08
Autor: yamma
Rowerex wrote:
[...]

Ja się odnosiłem do tego zdania: "Zespoły prowadzone przez Engela, Janasa i Beenhakkera grały jako tako eliminacje, a potem staczały się na dno na docelowych turniejach, a po nich nigdy nie odzyskiwały wartości.". To był żart?
yamma

Data: 2009-09-17 15:04:49
Autor: Rowerex
On 17 Wrz, 22:22, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

[...]

Wstęp do żartu - bez wstępu cały żart byłby niczym ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-09-18 00:50:48
Autor: Aman
Jednak Stefek Laptop Majewski

imprezy docelowej z tego samego punktu widzenia. Na ME 2008 nie było już
Kazachstanu, Azerbejdżanu czy Armenii.

Był za to Pazdan, którego kiwają kulejący gracze w 2 lidze :P.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-09-18 13:32:06
Autor: Przemek Budzyński
Jednak Stefek Laptop Majewski
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
 Na ME 2008 (...) Były tylko drużyny, których wartość (ta na papierze) odpowiada (patrząc w kontekście naszej grupy) klasie Portugalii.

no. Taka Austria na przykład. --

Data: 2009-09-17 16:52:52
Autor: JC

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h8thv6$nsm$1news.onet.pl...
Tymczasowo. W sumie dobrze, Słowacy i Czesi nam nie odpuszczą czyli będzie w pupę i problem Stefka będzie rozwiązany miejmy nadzieję.

No nie wiem, czy tak miętowo, bo Sztefen ma image analityka, który potrzebuje czasu, bo niby szkoła niemiecka, super budowanie systemu od podstaw, itd. Może więc wyjść tak, że po dwóch porażkach Lato powie "Widzę symptomy zmian na lepsze, nie oczekiwaliśmy więcej po tak krótkim czasie, perspektywy są obiecujące, więc pozwoliłem sobie zaproponować Stefanowi przedłużenie umowy, żeby nikt nie zepsuł tej nowej koncepcji". Czego Wam i sobie nie życzę.

pzdr
JC

Data: 2009-09-17 17:52:01
Autor: Fidelio
[...]

To zależy jak się nasi zaprezentują jeśli odwalą kichę to nikt nie będzie Sztefana na siłę trzymał, bo i po co? W sumie to czy im nie wszystko jedno kto jest trenerem? Ważne żeby była fajna wycieczka od czasu do czasu i tyle.

Data: 2009-09-18 08:36:24
Autor: ..Aldi..
Jednak Stefek Laptop Majewski
chcą mieć spokój i potulnego, nie wywrotowego gościa na
stołku selekcjonera... nie pasuje do tej koncepcji ani
Smuda, ani Kasperczak, trudno mi powiedzieć coś o Janasie...

za to Majewski - idealnie!

Jednak Stefek Laptop Majewski