Jednak Stefek Laptop Majewski

Data: 2009-09-17 16:52:52
Autor: JC
Jednak Stefek Laptop Majewski

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h8thv6$nsm$1news.onet.pl...
Tymczasowo. W sumie dobrze, Słowacy i Czesi nam nie odpuszczą czyli będzie w pupę i problem Stefka będzie rozwiązany miejmy nadzieję.

No nie wiem, czy tak miętowo, bo Sztefen ma image analityka, który potrzebuje czasu, bo niby szkoła niemiecka, super budowanie systemu od podstaw, itd. Może więc wyjść tak, że po dwóch porażkach Lato powie "Widzę symptomy zmian na lepsze, nie oczekiwaliśmy więcej po tak krótkim czasie, perspektywy są obiecujące, więc pozwoliłem sobie zaproponować Stefanowi przedłużenie umowy, żeby nikt nie zepsuł tej nowej koncepcji". Czego Wam i sobie nie życzę.

pzdr
JC

Data: 2009-09-17 17:52:01
Autor: Fidelio
[...]

To zależy jak się nasi zaprezentują jeśli odwalą kichę to nikt nie będzie Sztefana na siłę trzymał, bo i po co? W sumie to czy im nie wszystko jedno kto jest trenerem? Ważne żeby była fajna wycieczka od czasu do czasu i tyle.

Data: 2009-09-18 08:36:24
Autor: ..Aldi..
Jednak Stefek Laptop Majewski
chcą mieć spokój i potulnego, nie wywrotowego gościa na
stołku selekcjonera... nie pasuje do tej koncepcji ani
Smuda, ani Kasperczak, trudno mi powiedzieć coś o Janasie...

za to Majewski - idealnie!

Jednak Stefek Laptop Majewski