Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu

Data: 2010-06-11 18:51:46
Autor: awe
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
Tak jak podejrzewalem:-))

"Tajemnica rządowa:-)
Znalazłam tę perełkę na forum... poczytajcie:-)
......Jak donoszą moi znajomi z Sandomierza,
kilka dni temu miało tam miejsce wydarzenie, o którym milczą wszystkie
media. Zastanawialiście się może, co się premieru Tusku stało w ust
....korale? Zaciął się przy goleniu? Zagryzł wargę mocując się z powodzią i
mu tak zostało? Dostał od żony?

Nie, moi państwo. Otóż pan premier ze swoją świtą postanowił się
polansować na terenach powodziowych i pofotografować, żeby ładnie
wypaść w gazetach. Nie przewidział jednego - że wytrzymałość nerwowa
powodzian ma swoje granice. Na widok pozowania do sesji fotograficznej
ludzie rzucili się na ochroniarzy i zaczęli ich po prostu lać. Jeden
facet przedarł się do samego Tuska go trzasnął w zęby. O dziwo, ochrona
nie strzelała ani nic, a i Tusk dyskretnie milczy o takim casus
pascudeus. Wraz ze świtą zmykał chyłkiem, ścigany gniewnymi okrzykami
ludzi, których powódź doprowadziła do rozpaczy, a arogancja władz - do
wściekłości. "Już my was wybierzemy!", "My wam damy wybory!""

awe

Data: 2010-06-11 18:53:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 18:51, awe pisze:
[...]

I co? - Pochwalasz czyn  bandyty który  to zrobi?

Data: 2010-06-11 09:58:27
Autor: Marek
On 11 Cze, 18:53, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> wypa w gazetach. Nie przewidzia jednego - e wytrzyma o nerwowa
> powodzian ma swoje granice. Na widok pozowania do sesji fotograficznej
> ludzie rzucili si na ochroniarzy i zacz li ich po prostu la . Jeden
> facet przedar si do samego Tuska go trzasn w z by. O dziwo, ochrona
> nie strzela a ani nic, a i Tusk dyskretnie milczy o takim casus
> pascudeus. Wraz ze wit zmyka chy kiem, cigany gniewnymi okrzykami
> ludzi, kt rych pow d doprowadzi a do rozpaczy, a arogancja w adz - do
> w ciek o ci. "Ju my was wybierzemy!", "My wam damy wybory!""

I co? - Pochwalasz czyn  bandyty kt ry  to zrobi?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ja nie pochwalam tego, ze tylko jeden raz...

Data: 2010-06-11 19:22:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 18:58, Marek pisze:

I co? - Pochwalasz czyn  bandyty kt ry  to zrobi?

Ja nie pochwalam tego, ze tylko jeden raz...

Tobie e-zop to nawet się nie dziwię - tyle lat pracy u szwaba, - musiałeś nabrać morderczych instynktów... :-P

Data: 2010-06-11 10:58:35
Autor: Marek
On 11 Cze, 19:22, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Ja nie pochwalam tego, ze tylko jeden raz...

Tobie e-zop to nawet się nie dziwię - tyle lat pracy u szwaba, -
musiałeś nabrać morderczych instynktów... :-P

Akurat zle trafiles:  ludzie pracujacy w moim zawodzie ciesza sie u
Niemcow duzym prestizem.
Kiedys moj zawod byl w takim rankingu na 7mej pozycji - za sedzia,
dentysta, lekarzem , prezenterem tv,...i cos tam jeszcze.
Nawet  "auslaender" w tym zawodzie w Niemczech, cieszy sie o wiele
wiekszm prtestizem, niz  Polak w Polsce.

Data: 2010-06-12 14:20:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 19:58, Marek pisze:
[...]

Ależ ja nie mam żadnych uwag do twojego zawodu i wykonywanej pracy. - Chodzi o to że pracujesz u szwaba. A ci jak wiadomo to urodzeni naziści, a więc musiałeś nasiąknąć ta ich atmosferą nienawiści.

Data: 2010-06-11 10:05:23
Autor: Hans Kloss
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
On 11 Cze, 18:53, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

I co? - Pochwalasz czyn  bandyty kt ry  to zrobi?

Jakbym ja ratował swoją chałupę przed powodzią a na tym tle jakiś chuj
chciałby sobie stzrelić pamiątkowa fotke to też dałbym śmieciowi w ryj
Pamiętam 97 jaksiedzac na srodku bajora  bezsilnie zaciskałem pięści
na widok kurwiego syna zdrojeskiego, który ubrał koszulkę khaki i
latał helikopterem po zalanych terenach bohatersko pozując do kamer
tiwi jako pierwszy pogromcę powodzi. Oczywiście jebany platfons nie
zrobił NIC ZUPEŁNIE żeby miasta Wrocławia nie zatopiło a ogłupiali
ludzie dali się zrobić w konia do tego stopnia, ze chyba sami
uwierzyli że gdyby nie zdrojeski to Odra zmyłaby Wrocław z mapy....
Niedawno moja żona znalazła w sieci zeznania człowieka który należał
wtedy do świty platfonsa zdrojeskiego a dziś opisuje bez żenady że
całe to dęte bohaterstwo i zwalczanie kataklizmu to był czysty pijar,
pic na wodę nakręcany i montowany pod dyktando fachowców od wizerunku
medialnego.
Jakby więc  który spotkał palituska albo komoruska na wałach
powodziowych to NIECH MU DA W RYJ 2 RAZY. Raz ode mnie....
J-23

Data: 2010-06-11 19:23:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 19:05, Hans Kloss pisze:
[...]

E tam, dawanie w zęby nie jest rozwiązaniem. Jest wręcz wyrazem słabości.

Data: 2010-06-11 10:32:13
Autor: Hans Kloss
On 11 Cze, 19:23, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

E tam, dawanie w zęby nie jest rozwiązaniem. Jest wręcz wyrazem słabości.

Tak, to są słabi ludzie, zdani tylko na siebie i najbliższych. A tu
jakiś kawał gnoja jeździ sobie reklamę robić na tle ich nieszczęścia i
wysiłków zeby owo nieszczęście zminimalizować. Gdyby nie byli słabi to
wynajęliby fachowca który odstrzeliłby padalca
J-23

Data: 2010-06-12 14:18:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 19:32, Hans Kloss pisze:
[...]

No niestety - ja na to patrzę inaczej.. Dla mnie ten co "daje w zęby" jest godny potępienia.

Data: 2010-06-12 08:12:59
Autor: 'heÂŽsk'
On Fri, 11 Jun 2010 19:23:40 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-06-11 19:05, Hans Kloss pisze:
> On 11 Cze, 18:53, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

 [...]

> [...]
> J-23
>    E tam, dawanie w zęby nie jest rozwiązaniem. Jest wręcz wyrazem słabości.

 sam widzisz, ze to pisowskie towarzystwo potrafi jedynie ujadac.
 skoro hans taki bohater to niech sam da ktoremus z w/w "w ryj".
 oni potrafia jedynie szczekac zza plota, tak na prawde to tchorze.
 zakompleksieni kurduple umuslowi. --

 HeSk

Data: 2010-06-12 14:18:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-12 08:12, 'heÂŽsk' pisze:
On Fri, 11 Jun 2010 19:23:40 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

W dniu 2010-06-11 19:05, Hans Kloss pisze:

On 11 Cze, 18:53, jadrys<andrzej...@op.pl>   wrote:

  [...]

Jakby więc  ktĂłry spotkał palituska albo komoruska na wałach
[...]

No tak, masz rację - pochwała dawania w "ryj" to trochę prymitywny sposób myślenia.

Data: 2010-06-11 19:01:46
Autor: 'heÂŽsk'
On Fri, 11 Jun 2010 18:53:51 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>
> awe
>
>    I co? - Pochwalasz czyn  bandyty który  to zrobi?

 temu awe to w koncu ktos na prawde obije buzke.  ten lotr za duzo sobie pozwala. zastanawiam sie czy nie zrobic mu qq.

--

 HeSk

Data: 2010-06-11 19:13:55
Autor: awe

Użytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqq4165csdvtotcfhi2fcegdafjkd11q1q4ax.com...
> [...]

 temu awe to w koncu ktos na prawde obije buzke.
 ten lotr za duzo sobie pozwala. zastanawiam sie czy nie zrobic mu qq.

-- -- -- -- -- -- -- --
ale za co Skalimowski, za co? Za to ze ktos wyplacil Tuskowi premie?
awe

Data: 2010-06-11 19:14:10
Autor: rAzor
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
Darz bór! Użytkownik... he he - 'he®sk' raczył napisać:

I co? - Pochwalasz czyn  bandyty ktĂłry  to zrobi?

  temu awe to w koncu ktos na prawde obije buzke.
  ten lotr za duzo sobie pozwala. zastanawiam sie czy nie zrobic mu qq.

Ty skalimowski idź do psychiatry, bo robisz tutaj z siebie debila z tym straszeniem. I zmień gacie bo od tego napinania mocno musiały zbrązowieć. Dziadu! he he he
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-06-11 19:22:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 19:01, 'heÂŽsk' pisze:

I co? - Pochwalasz czyn  bandyty ktĂłry  to zrobi?

  temu awe to w koncu ktos na prawde obije buzke.
  ten lotr za duzo sobie pozwala. zastanawiam sie czy nie zrobic mu qq.

Daj spokój - to jeszcze małolat niedojrzały emocjonalnie.

Data: 2010-06-11 20:57:35
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hutrfe$d3q$1news.onet.pl...
W dniu 2010-06-11 19:01, 'heRsk' pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
tobie tez ktos powinien na stare lata dac w ryja komuchu:-)
awe

Data: 2010-06-12 14:19:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 20:57, awe pisze:
[...]

Tak oczywiście najprościej - zamiast godnej podwyżki emerytury - pięścią w ryja.. zaiste PiS to partia miłości. ale takiej jakiejś innej. Zapachniało brunatna zgnilizną..

Data: 2010-06-12 20:47:04
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:huvu1u$ng2$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
ale ja nie jestem z PiS'u jednak gdybym mial wplyw pocialbym te wasze emerytury conajmniej o jakies 25-35% w zaleznosci od poziomu jej wysokosci. po prostu nie pozwolilbym sobie na wydawanie wiecej niz osiagam dochodow, a jeszcze dlugi trzeba poplacic
awe

Data: 2010-06-14 07:32:52
Autor: jadrys
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
W dniu 2010-06-12 20:47, awe pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Byłoby to zwykłe okradanie ludzi z ich dorobku życia.

Data: 2010-06-13 00:58:59
Autor: Antenka
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
tobie tez ktos powinien na stare lata dac w ryja komuchu:-) <
awe

Avuś, zostaw Jadrysia, bo cię spiorę na kwaśne jabłko:-E. Jak cię
energia roznosi, idź porozdawać ulotki z wizerunkiem  przyszłego
prezydenta  RP z JK!

Antenka

P.s. Jadryś nie ma ryja tylko bardzo sympatyczną buzię :-).

Data: 2010-06-12 08:12:58
Autor: 'heÂŽsk'
On Fri, 11 Jun 2010 19:22:34 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   ten lotr za duzo sobie pozwala. zastanawiam sie czy nie zrobic mu qq.

Daj spokój - to jeszcze małolat niedojrzały emocjonalnie.

 ten lotr za duzo sobie pozwala.  takie chamstwo i bandytyzm nalezy niszczyc w zarodku!
  --

 HeSk

Data: 2010-06-12 14:18:42
Autor: jadrys
[...]

Myślę że szkoda fatygi - dorośnie to i sam zmądrzeje.

Data: 2010-06-14 22:07:49
Autor: PaPi
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
  temu awe to w koncu ktos na prawde obije buzke.
  ten lotr za duzo sobie pozwala. zastanawiam sie czy nie zrobic mu qq.

Jemu zycie dostatecznie i codziennie robi kuku.

Data: 2010-06-11 19:05:53
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hutpnh$8j4$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
jasne, idiota dorwal sie do wladzy zeby kryc kolesiow z ukladow postsocjalistycznych zamiast dobrze rzadzic to utopil w powodzi pol Polski i ujebal cala gospodarke. Na komin go i w gole dupsko pare batow dobrze by tym chloptasiom zrobily. Ludzie powinni wziac kije basebolowe i dobrze im wjebac
awe

Data: 2010-06-11 19:17:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hutq72$9r1$1news.onet.pl...

[...]

Tylko jak on te ulewne deszcze załatwił. Putin pomógł?

Data: 2010-06-11 20:59:32
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c126fa7$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- --
deszce maja to do siebie ze padaja, a potem rzekami woda splywa do Baltyku. Nie wiesz? To nawet taki cap jak Bronek Gajowy wie a wy nie? Na takie okolicznosci trzeba sie przygotowac. W koncu po to jest panstwo aby zbierac podatki i kierowac te pieniadze w infrastrukture.
awe

Data: 2010-06-12 08:12:58
Autor: 'heÂŽsk'
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
On Fri, 11 Jun 2010 19:17:21 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Tylko jak on te ulewne deszcze załatwił. Putin pomógł?

 wytlumacz temu awe, ze to narod w droga wyborow decyduje kto "dorywa"
 sie do wladzy, a nie prezes PiS. wytlumacz temu awe, ze ani tusk ani
 putin nie maja wplywu na plamy na sloncu, a tym bardziej polozenie  ziemie wzgledem innych planet. taki wplyw wg awe zapewne ma jedynie  prezes PiS i gdyby on byl premierem powodzi by nie bylo. powiedz tez
 temu awe, ze jego wulgaryzmy swiadcza jedynie o jego prostactwie
 i ciasnocie umyslowej wynikajacej z fanatycznego uwielbienia prezesa.

--

 HeSk

Data: 2010-06-11 19:23:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 19:05, awe pisze:
[...]

Ty awe go po prostu nie lubisz z jakiegoś powodu. Gdyby zastał w Warszawie podniósłbyś larum że nie chce mu się nawet d*py ruszyć z miejsca.. Gdy pojechał wspomóc dobrym słowem i pokazał że interesuje go los powodzian, to Ty znowu go ganisz i pochwalasz napaść na niego. Spróbuj czasem spojrzeć na to co on robi bez emocji.

Data: 2010-06-11 17:42:14
Autor: White Power
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

 Gdy pojechał wspomóc dobrym słowem i pokazał że interesuje go los powodzian,

tak w głębi duszy tusk ma w dupie powodzian, a robi to tylko pod publikę.
a swoje dobre słowa to niech sobie w dupe schowa bo jest nieudolnym matołem co się tylko do przerzucania węgla nadaje.

Data: 2010-06-12 08:12:58
Autor: 'heÂŽsk'
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
On Fri, 11 Jun 2010 17:42:14 +0000 (UTC), "White Power "
<linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

tak w głębi duszy tusk ma w dupie powodzian, a robi to tylko pod publikę.

 czy to on wyslal 40 busow z ulotkami? az tak sa potrzebne powodzianom
 zdjecia prezesa PiS? powstrzymuja wode czy osuwiska ?

a swoje dobre słowa to niech sobie w dupe schowa bo jest nieudolnym matołem co się tylko do przerzucania węgla nadaje.

 dowcip polege na tym, ze taki "matol" jest premierem, a taki
 "geniusz" jak ty przerzuca wegiel. dociera ?

 --

 HeSk

Data: 2010-06-12 14:17:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 19:42, White Power pisze:
[...]

I to jest normalna sprawa... Ile można żyć tragedią innych. Wszyscy przecież mamy rodziny w ktorych nie brakuje zmartwień. Mamy i problemy osobiste. Tusk nie jest tu kimś wyjątkowym. Bym był wielce zdziwiony gdyby Tusk nie miał tych problemów  powodzian tak naprawdę gdzieś, szczególnie po tak długim okresie. Ale chyba nie wymagamy od niego żeby przez cały ten okres powodzi leżał krzyżem z posypana głową popiołem? Pokazał ludziom że o nich pamięta i to na pewno jest dla nich jakimś pocieszeniem. I tylko to się liczy.

Data: 2010-06-11 21:02:55
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hutrfh$d3q$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
jadrys pojebalo cie? ja nie jestem od tego zeby go kochac czy lubic lub nielubic. Nic nie mam do gnoja do poki nie jest toto premierem mojego panstwa. Nie dociera do ciebie ze ciec stoi na czele rzadu ktora sklada sie z bandy nieudacznikow.
Przeciez ten gnoj nie byl zajety rzadzeniem tylko robieniem piajru. Pijarem nie zatrzymasz powodzi, a to kosztuje. Na szczescie ja nie ponioslem zadnych bezposrednich strat ale wyobraz sobie jak musza sie czuc Ci ludzie ktorych zalalo. Czesto potracili caly dobytek. Inaczej bedziesz spiewal jak zabiora ci emeryture bo nie bedzie z czego jej nawet wyplacac.
Naucza cie w koncu komuchu rozumu. Przez dupe.
awe

Data: 2010-06-11 21:19:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huu120$sp0$1news.onet.pl...

[...]

Mam 64 lata.
Odkąd pamiętam, zawsze były powodzie. Zawsze byli ludzie, których zalało i często tracili cały dobytek.  I za czasów PRL i przez 20 lat nowego systemu. PRL na zatrzymał powodzi, w nowym systemie nie zatrzymano powodzi.
Przez 17 i pół roku nowego ustroju nie zbudowano zabezpieczeń przed powodzią, a Ty twierdzisz, że to jest całkowita wina Tuska, bo przez 2 i pół roku nie zdążył cokolwiek zrobić.

Data: 2010-06-11 21:33:51
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c128c47$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
to ile chcesz z tego socjalizmu wychodzic 100 lat? Polska wystarczajaco sie dorobila zeby zaczac budowac te infrastrukture. Na orliki kurwa jest? Na stadiony jest? A nie ma na zbiorniki retencyjne>?
Kto rzadzil po 1989 roku? Ubecja. Kiedy rzadzila prawica mielismy pierwszy raz nadwyzke budzetowa. Kiedy rzadzil PiS mielismy prosperujacy kraj. Zawsze kiedy do rzadow wracaja towarzysze wszystko sie wali. Przypominam Ci ze za socjalizmu w PL to nawet sznurka do snopowiazalek nie bylo. Widziales zeby cos tym zjebom sie udalo oprocz robienia sobie dobrze>? Teraz Olo na prezia organizacji Olimpiady a Belka na prezia NBP - za tym leci bardzo duzo stanowisk - oczywiscie dla kolegow.
Skonczmy w koncu z ludzmi ktorzy traktuja wladze i stanowiska jako miejsce w ktorym moga zalatwiac swoje prywatne interesy. Glosujmy na ludzi ktorzy traktuja rzadzenie jako sluzbe dla narodu.
awe

Data: 2010-06-11 22:43:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huu2rr$2e2$1news.onet.pl...

[...]

I nie wybudowali zbiorników retencyjnych? Taka obsuwa! To się po prostu w pale nie mieści!

Data: 2010-06-11 23:13:27
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c129fe1$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
te zbiorniki juz by byly gdyby nie PO. w 2 lata sie nie da. Nawet jesli by nie zdazyli to przynajmniej mozna powiedziec ze robili wszystko co mozliwe, a PO zachowuje sie tak jakby klimat sie nie zmienil.
awe

Data: 2010-06-12 08:41:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huu8m3$k4d$1news.onet.pl...

[...]

A chociaż zaczęli je budować i gdzie? Tylko nie pie....., że mieli plany, które PO wyrzuciło. Pytam o konkretne zaczęte budowy.

Data: 2010-06-12 20:49:41
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c132c39$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
sluchaj ty taki durny od urodzenia? doskonale wiesz obwiesiu ze jest cos takieg jak proces inwestycyjny, a w nim harmonogram. Od rzadow 2005 roku to juz idzie chyba 5 lat prawda? Przez 5 lat mozna cos takiego zrealizowac i Polska bylaby przygotowana na powodz. Niestety od 2007 roku rzadzi PO.
awe
awe

Data: 2010-06-12 21:16:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv0km9$fur$1news.onet.pl...

[...]

Powtarzam. Proszę wskazać konkretną inwestycję zaczętą przez PiS, którą następnie uwaliło PO.

Data: 2010-06-13 07:51:00
Autor: 'heÂŽsk'
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
On Sat, 12 Jun 2010 21:16:10 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Powtarzam. Proszę wskazać konkretną inwestycję zaczętą przez PiS, którą następnie uwaliło PO.

 za duzo wymagasz od prostaka i chama.  te typki nie majac argumentow potrafia jedynie wyzywac i bluzgac.
 powtarzaja swoje brednie jak mantre.

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 12:04:51
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c13dd00$1news.home.net.pl...

[...]

poszukaj sobie na tej grupie, przegladnij posty z okresu ostatniego miesiaca byla o tym mowa wielokrotnie. do wyszukiwania sobie informacji zatrudnij sekretarza, a tego postu Heska nizej nie bede komentowal bo na cholere z buractwem dyskutowac.

awe

Data: 2010-06-13 14:06:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv2afe$e04$1news.onet.pl...

[...]

Brak Ci argumentów. Ja nic nie muszę szukać. To ty twierdzisz, że PO coś uwaliło. Udowodnij to. Jeśli nie potrafisz, to pozostaje Ci obrzucić mnie stekiem inwektyw. I wtedy poczujesz się wygrany.

Data: 2010-06-12 01:14:13
Autor: Adam
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
I nie wybudowali zbiorników retencyjnych? Taka obsuwa! To się po prostu w pale nie mieści!
Zbiorniki retencyjne buduje się latami. Projekty związane z inwestycjami w zakresie gospodarki wodnej i ochrony przeciwpowodziowej powstały w latach 2005-2007. Pracuję w tej branży i wiem, że pracowaliśmy nad projektami całego systemu kaskady wodnej na Wiśle. Rozpoczęto wzmacnianie chylących się ku upadkowi przedsiębiorstw budownictwa wodnego i melioracyjnego, wykonano pierwsze preliminarze kosztowe. Rozpoczęcie realizacji pierwszych projektów wiosną 2008 roku (nomen-omen: przebudowa wałów przeciwpozodziowych w okolicach Warszawy i Płocka oraz generalny remont zbiornika we Włocławku i przygotowania do zbiornika nieszawskiego) zakończyłoby ten etap jesienią 2011 roku. Dalsze etapy - to lata 2011-2016.
Na początku grudnia 2007 wszystko to poszło się je***: nowa władza ukatrupiła wszystkie projekty.
AC

Data: 2010-06-12 03:14:47
Autor: awe

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c12c347$0$19176$65785112news.neostrada.pl...
[...]
to jest po prostu brak konsewkencji w dzialaniu no ale PO miala w dupie cos takiego. Wazny byl piar
awe

Data: 2010-06-12 08:12:58
Autor: 'heÂŽsk'
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
On Fri, 11 Jun 2010 21:19:30 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Przez 17 i pół roku nowego ustroju nie zbudowano zabezpieczeń przed powodzią, a Ty twierdzisz, że to jest całkowita wina Tuska, bo przez 2 i pół roku nie zdążył cokolwiek zrobić.

 powiedz temu awe, ze to opetanie, ta nienawisc do PO doprowadzi
 go kiedys do oblakania albo do wiezienia. awe w opluwaniu innych  nie ma sobie rownych. to biedny czlowiek zywiacy sie nienawiscia.

--

 HeSk

Data: 2010-06-12 14:15:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 21:02, awe pisze:
[...]

Nie, nie poj*ało, ja widze że jest on słabym i nie dającym sobie rady z rządzeniem premierem. Ale ani myślę go krytykować za to że jeździ po terenach zalanych przez powódź i dodaje odwagi i nadziei tym biednym ludziom.

[...]

Powódź awe, - na to nie ma mocnych.  W takich chwilach się kumulują i sa widoczne błędy i zaniechanie wszystkich ekip rządzących. Także poprzedników Tuska.

Jestem spokojny o moją emeryturę - nie Tusk mi ja wypłaca.

Data: 2010-06-12 13:38:17
Autor: cirrus
[...]

Bandzior zawsze popiera bandziorów.

--
stevep

Data: 2010-06-11 19:16:01
Autor: rAzor
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
Darz bór! Użytkownik... he he - awe raczył napisać:

Brawo powodzianie! Tak trzymać!
--
[...]
*Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski*

Data: 2010-06-11 19:56:10
Autor: b0niek
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
"Tajemnica rządowa:-)
Znalazłam tę perełkę na forum... poczytajcie:-)
......Jak donoszą moi znajomi z Sandomierza,
[ciach żenujące bzdury]

Sam wymyślasz takie brednie, czy dostałeś SMSem ze sztabu?

Data: 2010-06-11 22:36:48
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huu4cq$prm$1inews.gazeta.pl...
[...]

musi byc to prawda bo jakas baba zadzwonila z GDA do szkielka i prowadzacy zachowali sie tak jakby o tym wiedzieli a nie mowili. mysle ze ta informacja dotarla do nich wczesniej. Rzekomo caly Gdansk o tym mowi. Coz ja dowiedzialem sie o tym z netu

awe

Data: 2010-06-11 20:41:17
Autor: b0niek
> [...]

musi byc to prawda bo jakas baba zadzwonila z GDA do szkielka i prowadzacy zachowali sie tak jakby o tym wiedzieli a nie mowili. mysle ze ta informacja dotarla do nich wczesniej. Rzekomo caly Gdansk o tym mowi. Coz ja dowiedzialem sie o tym z netu

Rzekomo Jarosław Kaczyński jest gejem, a musi być coś na rzeczy, bo swego
czasu cały Gdańsk o tym mówił... Cóż, ja dowiedziałem się o tym z netu...

Data: 2010-06-11 23:14:46
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huu71d$5q6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

czasu cały Gdańsk o tym mówił... Cóż, ja dowiedziałem się o tym z netu...
ja tez o JK  dowiedzialem sie o tym z netu i sadze ze to prawda ale co to ma wspolnego z tym ze Tusk dostal po mordzie od powodzian za robienie sobie pijaru na walach?
awe

Data: 2010-06-11 21:35:40
Autor: b0niek
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
ja tez o JK  dowiedzialem sie o tym z netu i sadze ze to prawda ale co to ma

A teraz wymień jakiegoś polityka, który nie robi sobie pijaru przed wyborami i
rzeczywiście obchodzą go jacyś powodzianie.

Data: 2010-06-12 01:21:59
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huua7c$gtt$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie musze dlugo szukac - jest to z pewnoscia JK - czlowiek ktory nie ma konta w banku
awe

Data: 2010-06-12 08:12:59
Autor: 'heÂŽsk'
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
On Fri, 11 Jun 2010 20:41:17 +0000 (UTC), "b0niek"
<bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

 [awebrednie - ciach]

Rzekomo Jarosław Kaczyński jest gejem, a musi być coś na rzeczy, bo swego
czasu cały Gdańsk o tym mówił... Cóż, ja dowiedziałem się o tym z netu...

 rozmawialem swego czasu z bylymi juz kierowcami prezesa, potwierdzaja
 wyjatkowa slabosc prezesa do plci tej samej. cos w tym jest. pamietam
 jak swego czasu prezes ze znajomoscia rzeczy wypowiadal sie prawach  przyslugujacym gejom, o ich zyciu. sadze, ze zna to srodowisko.  niech sobie bedzie gejem, to problem jego i jego partnerow.
 dlaczego to ukrywa? raczek np. sie tego nie wstydzi.

--

 HeSk

Data: 2010-06-12 07:12:30
Autor: Hans Kloss
On 12 Cze, 08:12, 'he(R)sk' < bigbred...@interia.pl> wrote:

 rozmawialem swego czasu z bylymi juz kierowcami prezesa,

A ja rozmawiałem kiedyś z byłymi już mieszkańcami Białegostoku.
Opowiadali mi o tamtejszym cudaku, niejakim heniu, którego straż
miejska regularnie przyłapuje na uprawianiu seksu z psami (suk nie
molestuje podobno) w miejscach publicznych. Nazwisko się zgadza z
nazwiskiem jednego z pspowych gupowiczów...czyżby przypadek? ;)
J-23

Data: 2010-06-11 21:56:22
Autor: precz z gnomem
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Tak jak podejrzewalem:-))

"Tajemnica rządowa...

"Urojenia - fałszywe przekonania, które nie dają się skorygować żadną perswazją, nawet poprzez przytaczanie nieodpartych, z punktu widzenia logiki, argumentów na ich bezsensowność."

http://www.odnalezcsiebie.pl/przew.asp?por=2

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-11 22:37:24
Autor: awe

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:huu4dc$q19$1inews.gazeta.pl...

[...]

a odszczekasz jak okaze sie ze to prawda?
awe

Data: 2010-06-11 20:45:07
Autor: b0niek
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
a odszczekasz jak okaze sie ze to prawda?
awe

Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego, że to ty najpierw będziesz musiał to
odszczekać.

Data: 2010-06-11 23:17:05
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huu78j$6lv$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja tylko przekazalem info i powinienes byc mi wdzieczny bo wiedziales o tym wczesniej niz mowiono o tym dzis w szkielku i oku. dlaczego wy tacy debilni? Natomaist to ty twierdzisz ze to nie jest prawda i jak sie okaze prawda to odszczekasz hau hau hau. Poza tym na moje oko juz wczesniej twierdzilem ze musial ktos mu przylozyc. To nie byla jakas wypryszczka tylko rozciecie po uderzeniu. Wiem jak takie cos wyglada.
awe

Data: 2010-06-11 21:32:47
Autor: b0niek
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
ja tylko przekazalem info i powinienes byc mi wdzieczny bo wiedziales o tym wczesniej niz mowiono o tym dzis w szkielku i oku.

Łaskawie pozwalam ci pocałować mnie w dupę. O ile najpierw umyjesz sobie zęby.
I powinieneś być mi wdzięczny.

Data: 2010-06-12 01:22:46
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huua1v$gam$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie zwyklem jako ostatni szlachcic IV rp calowac w dupe kogokolwiek, ale baty moge ci chetnie dac
awe

Data: 2010-06-12 09:43:02
Autor: cytryna
Dobry prognostyk na nadchodzące wybory

> [...]
-- -- -- -- -- -
nie zwyklem jako ostatni szlachcic IV rp calowac w dupe kogokolwiek, ale baty moge ci chetnie dac
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak trzymać, dobry prognostyk na nadchodzące wybory zarówno prezydenckie jak i
parlamentarne oraz samorządowe. Lać w mordę nie patrząc na konsekwencję. Nie da sie wszystkich niezadowolonych (opozycji) wsadzić do wyremontowanego Tu154.
Niby pewne doświadczenia chłopcy z PO juz mają, niby wsparcie judeokomuny jest ale towarzysze z PZPR byli lepsi, też mieli wielkiego brata i teoretycznie
padli w 1989 roku. Czas ich następców twórców "nocnej zmiany" posłać na szczaw.

Data: 2010-06-12 13:41:09
Autor: cirrus
[...]

Wtedy musiałby szczekać do końca życia.

--
stevep

Data: 2010-06-13 10:41:18
Autor:
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Tak jak podejrzewalem:-))

Problem w tym, że to nie Tusk powinien dostać w mordę a cały jego sztab tzw.
doradców. No ale On wystawiony jest na bicie, właściwi siedzą 'styłusklepu'.
Tusk bez głosu doradców zachowywał się i mówi(ł) przeważnie całkiem na poziomie.

Data: 2010-06-13 12:46:37
Autor: Panslavista

<newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hv2cke$gng$1inews.gazeta.pl...
[...]

He..he, a tak tylko powtarza jak papuga...

Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu