Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu

Data: 2010-06-11 19:16:01
Autor: rAzor
Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu
Darz bór! Użytkownik... he he - awe raczył napisać:
Tak jak podejrzewalem:-))

"Tajemnica rządowa:-)
Znalazłam tę perełkę na forum... poczytajcie:-)
.....Jak donoszą moi znajomi z Sandomierza,
kilka dni temu miało tam miejsce wydarzenie, o którym milczą wszystkie
media. Zastanawialiście się może, co się premieru Tusku stało w ust
...korale? Zaciął się przy goleniu? Zagryzł wargę mocując się z powodzią i
mu tak zostało? Dostał od żony?

Nie, moi państwo. Otóż pan premier ze swoją świtą postanowił się
polansować na terenach powodziowych i pofotografować, żeby ładnie
wypaść w gazetach. Nie przewidział jednego - że wytrzymałość nerwowa
powodzian ma swoje granice. Na widok pozowania do sesji fotograficznej
ludzie rzucili się na ochroniarzy i zaczęli ich po prostu lać. Jeden
facet przedarł się do samego Tuska go trzasnął w zęby.

Brawo powodzianie! Tak trzymać!
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Jednak Tusk dostal w ryja w Sandomierzu