Jednak bez niespodzianek i ciekawostek

Data: 2009-03-13 11:05:41
Autor: Tomasz Radko
Jednak bez niespodzianek i ciekawostek
Hubertus Blues pisze:

2.1. Czy waszym zdaniem był faul Jamesa na skaczącym do dunku Richardsonie czy nie było? Mam mieszane odczucia.

Moim zdaniem nie. Ech, Magic w takiej sytuacji wykonywał prosty lay-up.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-13 11:10:02
Autor: Hubertus Blues
Tomasz Radko pisze:
Hubertus Blues pisze:

2.1. Czy waszym zdaniem był faul Jamesa na skaczącym do dunku Richardsonie czy nie było? Mam mieszane odczucia.

Moim zdaniem nie. Ech, Magic w takiej sytuacji wykonywał prosty lay-up.

Też się skłaniam do oceny, że blok był czysty. Ciekawią mnie komentarze i jak by to skomentował James gdyby to jego ktoś spróbował zablokować w ataku na pusty kosz.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Jednak bez niespodzianek i ciekawostek