Jednak bez niespodzianek i ciekawostek

Data: 2009-03-13 11:11:16
Autor: Gerard
Jednak bez niespodzianek i ciekawostek

Użytkownik "Hubertus Blues" <hbedyk@poczta.onet.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpd9sb$ja7$1news.onet.pl...
1. Lakers się jednak nie rozpięli i pewnie pokonali Spurs w SA. Nie było żadnych wątpliwości. Czy w ewentualnym pojedynku w PO mogą być jakieś? Pozostaje chyba tylko wiara w magiczne zdolności Poppovica i zdolności sztabu medycznego Spurs.

1.1. Spurs nie mają i mieć nie będą nikogo do krycia Bryanta - Bowen juz za wolny a Mason za słaby.

2. Shaq co raz smutniejszy, aż przykro było patrzeć ta tę jego zwykle uśmiechnięta gębę. Staruszkowie dawali radę aż do połowy czwartej kwarty. Później paliwa zabrakło.

2.1. Czy waszym zdaniem był faul Jamesa na skaczącym do dunku Richardsonie czy nie było? Mam mieszane odczucia.

No i cholerny Delonte. Rozumiem, że grał mało więc mało pktów, asyst, rebs ale jakim cudem, do diabła, zrobił aż 7 strat?! Cymbał.

pozdr

Data: 2009-03-13 11:24:47
Autor: s
Jednak bez niespodzianek i ciekawostek
No i cholerny Delonte. Rozumiem, że grał mało więc mało pktów, asyst, rebs ale jakim cudem, do diabła, zrobił aż 7 strat?! Cymbał.

Przylaczam sie do takiej oceny :-)
Zawodnik, ktory normalnie trzaska sporo statystyk defensywnych, tym razem, przy szybkim graniu, nic. Za to 7 strat w 22 minuty. Ciekawe, czy to jakis rekord - 1 strata na nieco ponad 3 minuty grania :-(

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-13 15:28:03
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> No i cholerny Delonte. Rozumiem, że grał mało więc mało pktów, asyst, rebs > ale jakim cudem, do diabła, zrobił aż 7 strat?! Cymbał.

Przylaczam sie do takiej oceny :-)

Ja rowniez, ujemne punkty fp dostalem, niech go szlag trafi... oooops,
juz go trafil bo zlapal kontuzje plecow. Yikes.

Zawodnik, ktory normalnie trzaska sporo statystyk defensywnych, tym razem, przy szybkim graniu, nic. Za to 7 strat w 22 minuty. Ciekawe, czy to jakis rekord - 1 strata na nieco ponad 3 minuty grania :-(

Alez skad. Pierwsze z brzegu...

Wade - 10 strat w 29 minut, a np Eddy Curry - 7 strat w 17 minut
http://www.basketballreference.com/teams/boxscore.htm?yr=2004&b=20041117&tm=gs

Shit happens ;-)

--
pzdr