Jednak był wyciek- komornik i jego ludzie handlowali danymi

Data: 2017-12-13 12:07:54
Autor: Miroo
Jednak był wyciek- komornik i jego ludzie handlowali danymi
A do tej pory mówili, że wycieku nie było i komornicy ściągali dane tylko na swoje potrzeby.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22775340,aresztowany-komornik-i-jego-ludzie-handlowali-danymi-tysiecy.html#MTstream

Aresztowany komornik i jego ludzie handlowali danymi tysięcy dłużników. Windykatorzy mieli raj
dafa, IAR  13.12.2017 09:48

ABW zatrzymała cztery osoby związane z nieuprawnionym pobieraniem danych z bazy PESEL. Wśród zatrzymanych jest komornik sądowy prowadzący w Warszawie kancelarię.
[....]

Pozdrawiam

Data: 2017-12-13 12:43:55
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-12-13 o 12:07, Miroo pisze:
[...]

O k... To komornik Rafał Wojtyna. z warszawskiej Woli, BARDZO aktywny w licytacjach ruchomości. Przez to bardzo skuteczny. Trochę zamieszali.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-16 23:12:18
Autor: J.F.
Dnia Wed, 13 Dec 2017 12:43:55 +0100, Liwiusz napisał(a):
[...]

W jakim sensie "aktywny" ?
Duzo tych licytacji robil, czy bardzo aktywnie dzialal usuwajac
wszelkie przeszkody formalne ?

Bo o ile pamietam, to w zasadzie nie od komornika zalezy ilosc tych
licytacji, tylko od wierzycieli :-)

J.

Data: 2017-12-17 01:45:32
Autor: Kris
W dniu sobota, 16 grudnia 2017 23:11:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
wszelkie przeszkody formalne ?

Bo o ile pamietam, to w zasadzie nie od komornika zalezy ilosc tych

Pewnie tym się różnił od innych że jak wierzyciel wskazał że komornik ma zająć ruchomości to od większości komorników przychodziła odpowiedź "egzekucja nieskuteczna" bo dupy im się z kancelarii ruszyć nie chciało a ten Wojtyna jednak dupę ruszał i zajmował ruchomości które były dłużnika i którymi dłużnik władał. I tak powinien działać komornik

Data: 2017-12-17 22:16:10
Autor: J.F.
Dnia Sun, 17 Dec 2017 01:45:32 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

Aaa, no i zle mi sie przeczytalo, myslalem o nieruchomosciach.

[...]

I co zabierze - stara pralke, lodowke, telewizor ?

Jest to moze jakas kara dla dluznika ... ale starczy pewnie na
pokrycie kosztow komornika :-)

J.

Data: 2017-12-17 19:21:43
Autor: Kris
W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 22:15:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sun, 17 Dec 2017 01:45:32 -0800 (PST), Kris napisał(a):
I co zabierze - stara pralke, lodowke, telewizor ?alkę, nową lodówkę, telewizor

Może znajdzie nową pralkę, nową lodówkę telewizor oled, samochód, kino domowe
Wpisz w google "licytacje komornicze"- taka fajna stronka Iobie wyskoczy-popatrzysz co wystawiają na licytacje i że nie tylko dla znajomych i nie za 1zł.

Jest to moze jakas kara dla dluznika ... ale starczy pewnie na
pokrycie kosztow komornika :-)

Jaka kara?
Jak łajza alimentów np nie płaci to sprzedać jego pralkę, lodówkę i tv i 5tys dla dzieciaka odzyskane.
Co do "pokrycie kosztów komornika" to doczytaj- gogle działa.

Data: 2017-12-18 12:14:25
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bc3ce671-5550-4761-a4cf-c5d777314719@googlegroups.com...
[...]

Raczej wyjdzie 500zl, chyba ze jak mowisz - wszystko nowe.

A z tych 500 to ile komornik zabierze ?

J.

Data: 2017-12-18 04:11:58
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 12:14:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Raczej wyjdzie 500zl, chyba ze jak mowisz - wszystko nowe.

A z tych 500 to ile komornik zabierze ?

Telewizor oled pisałem;)
Tu tv za 3750zł
http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/400625
A tu ruchomości za 12tys u jednego dłuznika
http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/399907

Data: 2017-12-18 15:59:23
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2dc168ac-3348-4efe-9c84-22197df1c8f5@googlegroups.com...
[...]

Ale sepil 1000 zl dziecku na alimenty, czy to na poczet milionowego dlugu ?

A tu ruchomości za 12tys u jednego dłuznika
http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/399907

Ciekawe za ile sprzeda.
Zobaczymy za miesiac czy jeszcze bedzie ?

Ale mozna tak czlowiekowi łozko i krzeslo zabrac ?
No chyba ze jedno lozko i jedno krzeslo zostawil :-)

No ale trzy telewizory, to przesada ...

P.S. Co za czasy - szafka drozsza niz telewizor :-)

J.

Data: 2017-12-18 18:16:11
Autor: Animka
napisał:
[...]

Może jeszcze słoik z ogórkami zabrał  tak jak jedna komorniczka połasiła się na przetwory (które pewnie później zgniły).

--
animka

Data: 2017-12-18 20:16:10
Autor: J.F.
Jednak był wyciek- komornik i jego ludzie handlowali danymi
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p18tpu$kft$1@news.icm.edu.pl...
[...]
Może jeszcze słoik z ogórkami zabrał  tak jak jedna komorniczka połasiła się na przetwory (które pewnie później zgniły).

Sloik z grzybami chyba.
Grzyby drogie, wiec wartosc mogla byc sensowna, a prawo w zasadzie za komornikiem.

Tylko ten brak CE ...

J.

Data: 2017-12-18 20:51:11
Autor: Animka
W dniu 2017-12-18 o 20:16, J.F. pisze:
[...]

Mogły być trujące ;-)

--
animka

Data: 2017-12-18 18:12:37
Autor: Animka
W dniu 2017-12-18 o 13:11, Kris pisze:
[...]

Ktoś musi być mocno p-nięty*
Od kiedy telewizor to nieruchomość, a nie wyposażenie?
A Ty polujesz na okazje, prawda?
Mnie by cudza własność po prostu parzyla niezalażnie od kogo bym to kupiła-od komornika czy pasera.

Data: 2017-12-18 19:34:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-12-18 o 18:12, Animka pisze:

> Na Amberd Gold i Olt Experss wszystkie działania zadziałały? Nie sądzę.

Ktoś musi być mocno p-nięty*
Od kiedy telewizor to nieruchomość, a nie wyposażenie?

Animka, weź idź sobie zrób dobrze, a nie wtryniasz się do dyskusji na ciekawy temat i bzdury piszesz.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-18 20:52:50
Autor: Animka
W dniu 2017-12-18 o 19:34, Liwiusz pisze:
[...]

Co mam sobie zrobić to ja sama wiem. Nie trzeba mi pośredników.

--
animka

Data: 2017-12-18 20:18:48
Autor: J.F.
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p18suo$ajo$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Ale mowa byla o ruchomosci.
Dopoki nie przyklejony lub przybity lancuchem do sciany, to komornik ma prawo zabrac.

A Ty polujesz na okazje, prawda?
Mnie by cudza własność po prostu parzyla niezalażnie od kogo bym to kupiła-od komornika czy pasera.

Ale od komornika to bedzie twoja wlasnosc, a nie cudza :-)

J.

Data: 2017-12-18 20:56:10
Autor: Animka
napisał:
[...]

O nie! jeszcze jakas klątwa na mnie by spadla. Wolałabym kupić w sklepie-nowe, nawet na raty. Wtedy to by było moje.

--
animka

Data: 2017-12-18 20:21:49
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p188d2$vca$2@node1.news.atman.pl...
[...]

I bedzie mu sie chcialo za te 75 zl biegac po dluznikach ?

No chyba, ze dorzuci lodowke, pralke i kanape, i mu sie uzbiera 150zl, a nawet 200  :-)

J.

Data: 2017-12-18 20:30:37
Autor: Shrek
W dniu 18.12.2017 o 20:21, J.F. pisze:

I bedzie mu sie chcialo za te 75 zl biegac po dluznikach ?

Ponoć nie ma wyjścia - wierzyciel każe, to musi biegać. Z tym, że to jak traktor sąsiada trzeba zabrać.

Shrek

Data: 2017-12-18 20:40:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-12-18 o 20:30, Shrek pisze:
W dniu 18.12.2017 o 20:21, J.F. pisze:

I bedzie mu sie chcialo za te 75 zl biegac po dluznikach ?

Ponoć nie ma wyjścia - wierzyciel każe, to musi biegać.

Ponoć? To nawet tego nie wiesz?

Z tym, że to jak traktor sąsiada trzeba zabrać.

Aha, czyli wiedzę o egzekucji czerpiesz tylko z Faktu.

Nie myślałeś o dyskusjach na onecie? Tam byś dorównywał poziomem.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-18 20:46:45
Autor: Shrek
W dniu 18.12.2017 o 20:40, Liwiusz pisze:

Ponoć nie ma wyjścia - wierzyciel każe, to musi biegać.

Ponoć? To nawet tego nie wiesz?

No ponoć - tak twierdzą znawcy na tej grupie.

Z tym, że to jak traktor sąsiada trzeba zabrać.

Aha, czyli wiedzę o egzekucji czerpiesz tylko z Faktu.

Na razie na szczęście z twoich postów. I wolałbym bliżej tematu nie poznawać.

Shrek

Data: 2017-12-18 20:39:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-12-18 o 20:21, J.F. pisze:
[...]

Wielu się nie chce, mimo że formalnie muszą. Stąd, jak się znajdzie taki komornik jak Wojtyna, który się schylał też po takie kwoty, to miał dużo spraw, bo wierzyciele go cenili.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-17 22:44:21
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-12-17 o 22:16, J.F. pisze:
I co zabierze - stara pralke, lodowke, telewizor ?

Jest to moze jakas kara dla dluznika ... ale starczy pewnie na
pokrycie kosztow komornika:-)

I bardzo zmotywuje dłużnika do spłaty reszty.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-17 22:45:46
Autor: Animka
W dniu 2017-12-17 o 22:44, Liwiusz pisze:
[...]

To ukradnie gdzieś? Nie sądzę.Sa uczciwi dłużnicy.

--
animka

Data: 2017-12-18 07:29:44
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-12-17 o 22:45, Animka pisze:
[...]

Jak dłużnik jest uczciwy (rzeczywiście porównanie godne głupiej Animki), to nie zapłaci, przecież komornik nie będzie go przypalał zapalniczką. Ale wielu jest kombinatorów, i na takich konsekwentne działania czasem działają.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-17 19:27:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-12-16 o 23:12, J.F. pisze:
[...]

Tak.

czy bardzo aktywnie dzialal usuwajac
wszelkie przeszkody formalne ?

Tego nie wiem, nie korzystałem.

Bo o ile pamietam, to w zasadzie nie od komornika zalezy ilosc tych
licytacji, tylko od wierzycieli :-)

On miał setki tysięcy spraw rocznie, to dużo jak na komornika.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-17 07:51:57
Autor: Shrek
W dniu 16.12.2017 o 23:12, J.F. pisze:

Bo o ile pamietam, to w zasadzie nie od komornika zalezy ilosc tych
licytacji, tylko od wierzycieli :-)

Ponoć od komornika, to w ogóle nic nie zależy.

Shrek

Data: 2017-12-17 19:28:15
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-12-17 o 07:51, Shrek pisze:
W dniu 16.12.2017 o 23:12, J.F. pisze:

Bo o ile pamietam, to w zasadzie nie od komornika zalezy ilosc tych
licytacji, tylko od wierzycieli :-)

Przez pewien czas było tak, że im lepszy komornik, tym więcej wierzycieli go wybierało. Teraz trochę to ukrócono, spychając wierzycieli do tych gorszych komorników.

Ponoć od komornika, to w ogóle nic nie zależy.

Jak zwykle nie rozumiesz o czym się dyskutuje.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-17 19:41:45
Autor: Shrek
W dniu 17.12.2017 o 19:28, Liwiusz pisze:

Ponoć od komornika, to w ogóle nic nie zależy.

Jak zwykle nie rozumiesz o czym się dyskutuje.

Tak, tak - wiemy.

Shrek

Jednak był wyciek- komornik i jego ludzie handlowali danymi