Jednak był za słaby

Data: 2011-01-03 10:10:05
Autor: Roberto
Jednak był za słaby
On 6 Gru 2010, 18:01, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
http://www.sport.pl/pilka/1,70987,8770718,Upadek_Cracovii__upadek_gwi...

"trzeba też jasno powiedzieć: Byłem za słaby, żeby zrobić karierę na
Zachodzie - mówi Radosław Matusiak, jeszcze cztery lata temu napastnik i
gwiazda reprezentacji Polski"

U mnie to jedno zdanie przekreśliłe definitywnie jakiekolwiek pozytywy
(jeśli jeszcze były). To nie zawodnik. To beksa, mazgaj, placzka. Idź
do fryzjera pięknisiu a nie w piłke graj. To gra dla facetów. Byłem za
słaby... za wielka Panna z ciebie jest dalej.

Data: 2011-01-03 21:37:24
Autor: Maciej Dobrzanski
Jednak był za słaby
"Roberto"  wrote in message news:8773604a-cb47-4893-a64f-d6198132fb11v17g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Ale to już było wiadomo od dłuższego czasu. Historia w Bełchatowie chyba dała mu jakieś przekonanie o wyższości nad "światem", bo następne lata, choć spędził je głównie na ławie, spędził naprzemiennie wychwalając swoje umiejętności i talent oraz płacząc na złych trenerów i media, którzy go nie doceniają lub się na niego uwzięli, i pracodawców, którzy go źle traktują.

Maciek

Jednak był za słaby