Jednak da się zrobić ładny kokpit

Data: 2011-09-17 16:46:33
Autor: Waldek Godel
Jednak da się zrobić ładny kokpit

- i to w niedrogim aucie:
http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jpg

Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
szkolenia do Hyundaia?

Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:
http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/495/ford_fiesta_8.jpg
i innych temu podobnych.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-17 16:33:53
Autor: to
Jednak da się zrobić ładny kokpit
begin Waldek Godel
- i to w niedrogim aucie:
http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jpg

Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
szkolenia do Hyundaia?

To jest ładne? Wygląda jak deska do prasowania umorusana kupą.

Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:
http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/495/ford_fiesta_8.jpg
i innych temu podobnych.

Fiesta też jest paskudna, ale to na Zachodzie auto głównie dla nastolatków, więc taki design nie dziwi.

Data: 2011-09-23 17:45:23
Autor: Pszemol
"to" <to@xyz.abc> wrote in message news:4e74cbf1$0$3488$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To po prostu wygląda jak honda i toyota 10 lat temu...
Waldek jest starszy człowiek to i gusta ma konserwatywne :-)

[...]

Co w ogóle dziwi że w aucie z najniższej półki w ogóle masz tyle
na desce - mogliby dać tylko guzik od "awaryjnych" i jazda...

Data: 2011-09-17 18:02:08
Autor: megrims
W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:

[...]

I tu również mam dylemat. Bardzo podoba mi się z zewnątrz Astra IV.
Wersja GTC jest wręcz śliczna. "Trakcyjnie" i "silnikowo" wersja
2.0 CDTI również jest fajna. Jednak jak patrze na kokpit, to jednak
odpust.

http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/j/l/Premiera_opla_astry_3443017.jpg

lub http://tnij.org/ngki

Data: 2011-09-17 16:43:22
Autor: to
Jednak da się zrobić ładny kokpit
begin megrims
I tu również mam dylemat. Bardzo podoba mi się z zewnątrz Astra IV.
Wersja GTC jest wręcz śliczna. "Trakcyjnie" i "silnikowo" wersja 2.0
CDTI rĂłwnieĹź jest fajna. Jednak jak patrze na kokpit, to jednak odpust.

Można zdemontować to srebrne po środku, polakierować na czarny połysk i będzie dużo lepiej.

Data: 2011-09-17 18:47:50
Autor: Gabriel'wilk'
W dniu 2011-09-17 18:02, megrims pisze:
[...]

Ostatnio to w ogóle prawie wszyscy producenci robią kokpity jak klawiatura w tanim telefonie komórkowym dla gimnazjalistów :-)
Przecież można zrobić ładny i funkcjonalny kokpit a w cale nie nudny jak w np. VW, jeśli do tego idą w parze dobre materiały to jest OK - przykłady:
http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?id=20130&test=296
http://www.autocentrum.pl/galerie/peugeot-508-rxh/kokpit/duze/
http://www.autopremiumweb.com/wp-content/uploads/2010/09/Alfa-Romeo-Giulietta1.jpg
http://www.motofakty.pl/zdjecie/?id=28176 itp.

   Oskar Wilde

Data: 2011-09-17 21:06:12
Autor: DoQ
W dniu 17-09-2011 18:47, Gabriel'wilk' pisze:
http://www.autocentrum.pl/galerie/peugeot-508-rxh/kokpit/duze/

Pjeżot w ogóle robi całkiem fajne kokpity.

Podoba mi się ten w 3008
http://2.bp.blogspot.com/_WTtsv-i_cjc/TUd6fQuLKPI/AAAAAAAAAwo/AY9nmjMdc0g/s1600/new-peugeot-3008-interior.jpg
IMHO najładniejszy w klasie, szkoda że nadwozie jakieś takie koślawe.. :S

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 22:09:27
Autor: .Peeter
"DoQ" wrote:
[...]

Śliczny kokpit, fakt. A auto może i koślawe, ale... kurczę, starzeję się chyba, bo... zaczęło mi
się 3008 wizualnie podobać. Jeszcze z rok temu bym powiedział, że jest ohydny, a teraz
nawet bym go chętnie kupił, gdybym potrzebował rodzinkowozu i miał możliwość sprawić
sobie taki. ;-)

Mnie się podoba kokpit mojej Mazdy, mimo 6 latek ma karku jest całkiem przyjemny
dla oka, bardzo ergonomiczny i nie tak nędzny stylistycznie jak w niemieckich produktach
dla ludu z porównywalnych roczników.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-19 13:59:37
Autor: J.F
Użytkownik ".Peeter"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j52uq9$hkn$1@inews.gazeta.pl...
"DoQ" wrote:
http://2.bp.blogspot.com/_WTtsv-i_cjc/TUd6fQuLKPI/AAAAAAAAAwo/AY9nmjMdc0g/s1600/new-peugeot-3008-interior.jpg
IMHO najładniejszy w klasie, szkoda że nadwozie jakieś takie koślawe.. :S

Śliczny kokpit, fakt.

Ale co to ma byc, jakies chromowane ramki co sie swieca jak psu jajca, odpust wiejski czy co :-P

I nawigacja bez daszka wystawiona na slonce.

J.

Data: 2011-09-19 15:01:58
Autor: .Peeter
"J.F" wrote:
Ale co to ma byc, jakies chromowane ramki co sie swieca jak psu jajca, odpust wiejski czy co :-P

Jak ktoś nie lubi wnętrz z dodatkami ozdobnymi, to niech sobie golfa
mk4 kupi. Tam jest morze niczym nie zmąconej plastikowej czerni. ;-)

Dodatki = tak.
Konsola środkowa wyglądająca jak ryj aliena - nie.

:-)

I nawigacja bez daszka wystawiona na slonce.

Deeeeeetal. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-18 08:39:29
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 17 Sep 2011 21:06:12 +0200, DoQ napisał(a):
W dniu 17-09-2011 18:47, Gabriel'wilk' pisze:
http://www.autocentrum.pl/galerie/peugeot-508-rxh/kokpit/duze/
Pjeżot w ogóle robi całkiem fajne kokpity.

Citroen też ma niezgorszy:

http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2010/06/2011-Citroen-C4-13.jpg

choć przy C5 już trochę przesadzili chyba:

http://www.carreviewandnews.com/wp-content/uploads/2011/08/3CitroenC5interior.jpg

Zaś focus faktycznie paskudny :)

[...]

Fajne, choć te przełączniki pod nawiewami kojarzą się bardziej z kokpitem
bombowca niż samochodu :) Za to trzymadełko dla pasażera - bezbłędne.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-09-18 12:38:45
Autor: .Peeter
"Jacek Osiecki" wrote:
choć przy C5 już trochę przesadzili chyba:
http://www.carreviewandnews.com/wp-content/uploads/2011/08/3CitroenC5interior.jpg

Oj nie przesadzili, piękna ta deska jest. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-18 11:36:36
Autor: Massai
..Peeter wrote:

"Jacek Osiecki" wrote:
> choć przy C5 już trochę przesadzili chyba:
> http://www.carreviewandnews.com/wp-content/uploads/2011/08/3CitroenC
> 5interior.jpg

Oj nie przesadzili, piękna ta deska jest. :-)

Ano, też mi podchodzi.

Swoją drogą fiat w nowej pandzie też pojechał i nawet, nawet im to
wyszło:
http://www.autocentrum.pl/gfx/news/614168706-4_L.jpg?1316345747

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-18 18:11:49
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sun, 18 Sep 2011 12:38:45 +0200, .Peeter napisał(a):
"Jacek Osiecki" wrote:
choć przy C5 już trochę przesadzili chyba:
http://www.carreviewandnews.com/wp-content/uploads/2011/08/3CitroenC5interior.jpg
Oj nie przesadzili, piękna ta deska jest. :-)

Z ilością przycisków przesadzili. Zresztą to bolączka C5, mam poprzednią
generację i też wrażenie że trochę za dużo tych przycisków. Z drugiej
strony, obsługuje się to faktycznie bardzo wygodnie - złwaszcza jeśli się
używa manetek do radia. Z trzeciej strony - gdy się ma wbudowanego BT, to
aż się prosi by cyfry były nie 1..6 tylko 0..9 żeby można było bez ceregieli
szybko wybrać jakiś numer ;)
A co do przesady - podrzucony wcześniej kokpit z C4 miał np. zdecydowanie
bardziej czytelne pokrętła do klimy :)

A koniec końców - i wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to że do projektowania
bud w cytrynach zabrał się jakiś złamas: C4 zupełnie straciło swój
charakter, C5 wykastrowano z wersji liftback i zamiast tego jest tylko
kaprawy sedan bez tylnej wycieraczki i z uchwytami klapy włażącymi do
bagażnika (sic!). Nawet combi zepsuli, uniemożliwiając już otwarcie samej
szybki...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-09-19 23:17:10
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Sun, 18 Sep 2011 08:39:29 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

Fajne, choć te przełączniki pod nawiewami kojarzą się bardziej z
kokpitem bombowca niĹź samochodu :)

W Mini to dla odmiany przypominają te z kabiny wahadłowca:
<http://www.euromotors.com.bh/media-files/2008/06/29/20080629_clubman-
interior.jpg>

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-09-17 20:39:47
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-17 18:02, *megrims* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Pomijając już, że są różne wersje tej deski, to nie bardzo wiem, co jest odpustowe w tej z fotki?
Szczerze mówiąc jak przeczytałem pierwszy post to już się szykowałem, żeby zapodać jakąś fotkę wnętrz Insigni, np.:
http://www.distrocars.com/wp-content/uploads/2011/05/2010-Opel-Insignia-ecoFLEX-Sports-Tourer-Dashboard.jpg

Wiele osób się czepia ilości przycisków na konsoli, ale one są naprawdę logicznie poukładane i pogrupowane na radio, klimę i tak dalej.

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Właśnie takie coś znalazłem:
http://www.vauxhall.co.uk/content/dam/Vauxhall/Europe/united_kingdom/nscwebsite/uk/00_Home/Vehicles/Passenger_Cars/Astra_GTC/Equip_Tech_Data/Vehicles-Astra_GTC-Equip_Tech-Sport-310x180-VX_GTC_16757.jpg
A wydaje mi się, że widziałem też inne wersje.
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)

Data: 2011-09-17 19:48:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 17 Sep 2011 20:39:47 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

[...]

ale to wciąż wygląda jak odpustowy bumbox. Zapewne przez te ohydne
nadmuchy.

Data: 2011-09-18 12:09:28
Autor: Koziołek
megrims napisał:
http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/j/l/Premiera_opla_astry_3443017.jpg

Wygląda IMHO jak ochraniacz na jaja :(
Ciekawe jak te "sreberka" będą zachowywać po paru latach...

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2011-09-17 20:13:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jednak da się zrobić ładny kokpit
W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:

- i to w niedrogim aucie:
http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jpg

To stwierdzenie jest nieco na wyrost. Z miejsca widać, że to najbogatsza wersja. Takie najczęściej mają "nieco" inne materiały użyte do wykończenia kokpitu. Strzelam, że wersje bardziej popularne będą wyglądały dużo gorzej.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-09-17 20:51:45
Autor: Pan Piskorz
Jednak da się zrobić ładny kokpit
W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:
Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
szkolenia do Hyundaia?

Hmm. Hyundai od niedawna uznał, że wzornictwo jest istotne.
Wnętrze Tucsona wygląda raczej topornie.
Radio to zwykłe 2x DIN. Panel klimatyzacji też wzięty gdzieś ze sklepu.
P.

Data: 2011-09-19 15:07:08
Autor: radekp@konto.pl
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Sat, 17 Sep 2011 20:51:45 +0200, w <j52q7v$5g6$1@inews.gazeta.pl>, Pan Piskorz
<piskorz1@buziaczek.pl> napisał(-a):

Radio to zwykłe 2x DIN.

To raczej wielka zaleta.

Data: 2011-09-17 21:06:23
Autor: z
Waldek Godel pisze:
- i to w niedrogim aucie:
http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jpg

Samochód z zewnątrz bardzo ładny.
Niestety w środku brak harmonii. Elementy dodawane jak klocki bez pomysłu. Nie lubię poziomych podziałów bo pogrubiają ;-)
Do samochodu z klasyczną linią tyłu nadwozia pasowałby klasyczny kokpit

PS. Dlaczego mi to zrobili. Zbudowali dla mnie w sam raz samochód ale nie wiem czy wysiedzę w środku :-)

Data: 2011-09-17 21:15:42
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Waldek Godel pisze tak:

http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/495/ford_fiesta_8.jpg

Transformers :)

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2011-09-17 22:14:13
Autor: .Peeter
"Waldek Godel" wrote:
http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/495/ford_fiesta_8.jpg

Focus jeszcze gorszy:
http://automotiveblog.pl/wp-content/uploads/2010/03/Ford_Focus_III_Combi_Interior1.jpg

WTF? :D

Oby tylko fracuzi i japońce nie zaczęli robić takiego festynu, bo za kilka lat nie
będzie fajnych aut do kupowania. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-17 22:34:46
Autor: mister
Jednak da się zrobić ładny kokpit
W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:
Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
szkolenia do Hyundaia?

I40:
http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_migas.php?id=42400&migas=129
Velocity:
http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_migas.php?id=43032&migas=133

co nie zmienia faktu, ze pulpity ostatnich generacji focusa i astry to przejaw braku funkcjonalnosci, estetyki i dobry materialow w magazynie.

Data: 2011-09-17 22:56:02
Autor: megrims
[...]

A to jest proste, IMO ładne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

Data: 2011-09-17 20:57:34
Autor: masti
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 22:56:02 +0200 osobnik zwany megrims
wystukał:

[...]

jeszcze jakby wywalili to plastikowe "drewno"

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-17 21:27:08
Autor: to
Jednak da się zrobić ładny kokpit
begin masti
jeszcze jakby wywalili to plastikowe "drewno"

Ty może być prawdziwe. Zresztą lepsze udawane drewno niż udawane alu. To dopiero jest paskudne.

Data: 2011-09-17 23:05:16
Autor: megrims
W dniu 2011-09-17 22:57, masti pisze:
[...]

W CL W215 to było drewno. Wiem bo miałem kiedyś takie auto.
Jak w tym ze zdjęcia (W216) to nie wiem, jednak sądzę, że
w tej klasie aut, to nadal jest drewno.

BTW z zawieszeniem ABC nie ma wygodniejszego auta.

Data: 2011-09-19 10:51:13
Autor: Karolek
[...]

Nie ma to jak pseudofachowiec od plastikowego drewna :/
Drewno tak plastikowo wyglada, bo jest lakierowane!

--
Karolek

Data: 2011-09-19 09:11:46
Autor: masti
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Dnia pięknego Mon, 19 Sep 2011 10:51:13 +0200 osobnik zwany Karolek
wystukał:

[...]

nawek jak to będzie palisander to mi się nie podoba. Nie lubię drewna w samochodzie. A skoro wygląda plastikowo to znaczy, że zrobione kiepsko

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-20 07:35:01
Autor: Karolek
W dniu 2011-09-19 11:11, masti pisze:

Nie ma to jak pseudofachowiec od plastikowego drewna :/ Drewno tak
plastikowo wyglada, bo jest lakierowane!

nawek jak to będzie palisander to mi się nie podoba.

To sobie nie kupuj z drewnem... o matko, bedzie taki dyktowal co kto ma miec w samochodzie.

Nie lubię drewna w
samochodzie. A skoro wygląda plastikowo to znaczy, że zrobione kiepsko

Kiepski to z Ciebie fachowiec.
Jak to mowia, w dupie byles i gowno widziales.

--
Karolek

Data: 2011-09-20 10:50:08
Autor: masti
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Dnia pięknego Tue, 20 Sep 2011 07:35:01 +0200 osobnik zwany Karolek
wystukał:

[...]

nie napinaj się dziecko bo starości nie dozyjesz

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-24 08:58:27
Autor: megrims
Jednak da się zrobić ładny kokpit
W dniu 2011-09-20 07:35, Karolek pisze:
(ciach)
Kiepski to z Ciebie fachowiec.
Jak to mowia, w dupie byles i gowno widziales.

Pełna wersja: W dupie był, gówno widział, chuja wie :D

Data: 2011-09-17 22:09:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 17 Sep 2011 22:56:02 +0200, megrims napisał(a):

A to jest proste, IMO ładne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

Może jakby sobie darowali tą politurę z mebli prababci, to kto wie.

Data: 2011-09-17 23:21:51
Autor: mister
W dniu 2011-09-17 23:09, Waldek Godel pisze:
A to jest proste, IMO ładne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

Może jakby sobie darowali tą politurę z mebli prababci, to kto wie.

jezeli pragniesz, mozesz tam sobie wstawic nawet szary koreanski plastik.
w przeciwienstwie do hujdaya, w ktorym do wyboru sa dwa kolory wnetrza: szary i bardziej szary.

Data: 2011-09-17 22:33:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 17 Sep 2011 23:21:51 +0200, mister napisał(a):

jezeli pragniesz, mozesz tam sobie wstawic nawet szary koreanski plastik.
w przeciwienstwie do hujdaya, w ktorym do wyboru sa dwa kolory wnetrza: szary i bardziej szary.

Nie ma sprawy. I tak o niebo bardziej wolę uczciwy szary niż tandetny
plastik pokryty równie tandetną imitacją drewna i równie tandetnym wysokim
połyskiem.

Data: 2011-09-17 21:38:51
Autor: to
[...]

A lakier z karoserii zeskrobujesz?

Data: 2011-09-19 10:52:18
Autor: Karolek
W dniu 2011-09-17 23:33, Waldek Godel pisze:
[...]

Ty to jestes imitacja, ale czlowieka.

--
Karolek

Data: 2011-09-18 10:01:27
Autor: Maciej S.
Jednak da się zrobić ładny kokpit

Może jakby sobie darowali tą politurę z mebli prababci, to kto wie.

--

Widzisz, dla ludzi dla których IKEA podoba siębardziej niż Ludwik XI z politurą, a po opisie mniemam że do nich należysz, to będzie "tandetne". Dla mnie jest to eleganckie. I podejrzewam że nie jest to imitacja ale prawdziwe drewno - na kierownicy na pewno.

PS. mam zegar kominkowy z XIX wieku. Kiedyś na imprezie  zaczął bic i ponarzekałem że głośno. A kolega - przecież możesz wyłączyć. Ja na to - co? A on - to tak, mam taki sam z IKEI i można wyłączyć dzwięk :)))

MS

Data: 2011-09-18 11:08:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 18 Sep 2011 10:01:27 +0200, Maciej S. napisał(a):

[...]

Ludwik XI jest genialny. I wspaniale pasuje - do pałacu. Również sececyjnej
kamienicy. Ale już do kamienicy art-deco pasuje jak pięść do nosa.
Włożony do bloku z wielkie płyty będzie obciachem, nowoczesnego apartamentu
ze stali i szkła będzie nowobogackim buractwem.
Dokładnie tak samo jest tutaj. Oryginalnym drzewem na wysoki połysk w
Bentleyu z lat 50 bym się zachwycił, we współczesnym bentleyu powiem,
obciach. W B-klasse to byłaby wiocha. A to nawet nie jest oryginalne
drewno, więc pozostaje buractwo.

Data: 2011-09-18 12:27:40
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 12:08, Waldek Godel pisze:
obciach. W B-klasse to byłaby wiocha. A to nawet nie jest oryginalne
drewno, więc pozostaje buractwo.

Po czym wnosisz że nie oryginalne?:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 11:30:52
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 18 Sep 2011 12:27:40 +0200, DoQ napisał(a):

obciach. W B-klasse to byłaby wiocha. A to nawet nie jest oryginalne
drewno, więc pozostaje buractwo.

Po czym wnosisz że nie oryginalne?:)

Po cenie samochodu (i tak za wysokiej) i fakcie, że inżynierowie już dawno
nie projektują samochodów. --

Data: 2011-09-18 12:34:29
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 12:30, Waldek Godel pisze:
[...]

Trzeba by było wyjąć panel i zobaczyć. BMW E39 miała jeszcze prawdziwe drewno.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 13:13:06
Autor: Maciej S.
Jednak da się zrobić ładny kokpit

Trzeba by było wyjąć panel i zobaczyć. BMW E39 miała jeszcze prawdziwe drewno.

Kupuję właśnie X1. Dealr zapewnia mnie że we wszystkich samochodach bmw każdy panel drewinany jest z drewna.
Nie wiem ile w tym prawdy.

Co do łączenia stylów - tak się teraz robi, połączenie retro i stylu nowoczesnego jest modne i niektórym wychodzi całkiem dobrze.

Czy ta drewaniana kierownica pasuje w tym samochodzie? IMHO tak.

MS

Data: 2011-09-19 08:49:14
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-18 13:13,  *Maciej S.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Kupuję właśnie X1. Dealr zapewnia mnie że we wszystkich samochodach bmw
każdy panel drewinany jest z drewna.
Nie wiem ile w tym prawdy.

Chyba niewiele - ot tyle o ile możemy fornir nazwać drewnem.
ZTCW to stosowanie drewna (w litej formie) w samochodach jest zabronione z powodów bezpieczeństwa.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2011-09-19 10:56:13
Autor: Karolek
W dniu 2011-09-19 08:49, Mirek Ptak pisze:
[...]

A czym jak nie drewnem? Plastikiem jak waldko podobne matolki twierdza?

ZTCW to stosowanie drewna (w litej formie) w samochodach jest zabronione
z powodów bezpieczeństwa.

I calkowicie zbedne, to nie jest element konstrukcyjny we wspolczensych samochodach.

--
Karolek

Data: 2011-09-18 15:51:15
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 18 Sep 2011 11:08:33 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Oryginalnym drzewem na wysoki połysk w Bentleyu z lat 50 bym się zachwycił

Jakieś drzewo na terenie należącym do Bentleya to może i rośnie, ale czy
będzie ono z połyskiem, to nie wiem.

AK

Data: 2011-09-18 16:45:53
Autor: p0li
O->Dnia 2011-09-18 15:51:15 niejaki Andrzej Kubiak napisał:
[...]

hi hi waldek - andrzej 0:1

:D

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-09-19 14:34:35
Autor: Wojciech Wrodarczyk
W dniu 2011-09-18 12:08, Waldek Godel pisze:
[...]

Chyba nie zauważasz, iż auto projetkowane jest dla wybranej grupy klientów docelowych.
Tak to już jest, że oni oczekują drewna.
Mając kasę na to auto możesz poprosić zmianę drewna na plastik, pewnie mają taką opcję. Nie lubisz takiego stylu możesz sobie kupić porsche za tą samą kasę. Tam nie ma drewna (inna grupa docelowa).
Możemy sobie tupać na grupie, ale kanon elegancji w samochodach wyznaczają właśnie takie auta jak S-klasa.
Tak już jest.
Poza wszystkim jaka różnica czy oryginalne drewno, czy nie, jeśli nie jesteś w stanie tego rozpoznać?

Data: 2011-09-19 13:45:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 19 Sep 2011 14:34:35 +0200, Wojciech Wrodarczyk napisał(a):

Chyba nie zauważasz, iż auto projetkowane jest dla wybranej grupy klientów docelowych.
Tak to już jest, że oni oczekują drewna.

tak, ten legendarny niemiecki dziadek jeżdżący autem wyłącznie w niedzielę.
Palmową.

Mając kasę na to auto możesz poprosić zmianę drewna na plastik, pewnie mają taką opcję. Nie lubisz takiego stylu możesz sobie kupić porsche za tą samą kasę. Tam nie ma drewna (inna grupa docelowa).

Nie musisz prosić, wystarczy wybrać inną wersję, zamiast tandetnej imitacji
drewna będzie nie mniej tandetna imitacja włókna węglowego, standard u
Mietków od ładnych kilkunastu lat.

Możemy sobie tupać na grupie, ale kanon elegancji w samochodach wyznaczają właśnie takie auta jak S-klasa.

Serio? Już nie Rolls-Royce, Maserati, Aston Martin czy Bentley?

Data: 2011-09-19 10:58:02
Autor: Karolek
W dniu 2011-09-18 10:01, Maciej S. pisze:

[...]

Trafiles w sedno.

PS. mam zegar kominkowy z XIX wieku. Kiedyś na imprezie zaczął bic i
ponarzekałem że głośno. A kolega - przecież możesz wyłączyć. Ja na to -
co? A on - to tak, mam taki sam z IKEI i można wyłączyć dzwięk :)))

:P

--
Karolek

Data: 2011-09-17 23:12:53
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-17 22:56, megrims pisze:

A to jest proste, IMO ładne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

Czy ja dobrze widzę analogowy zegarek między nawiewami? :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-17 23:55:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-09-17 23:12, Grejon pisze:
W dniu 2011-09-17 22:56, megrims pisze:

A to jest proste, IMO ładne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

Czy ja dobrze widzę analogowy zegarek między nawiewami? :)

To właśnie ten zegarek jest powodem 6-cio cyfrowej ceny. ;)

Data: 2011-09-18 00:05:01
Autor: megrims
[...]

A w wersji 65amg z wszystkimi moĹźliwymi opcjami to nawet 7-mio
cyfrowej.

Data: 2011-09-18 00:16:07
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 22:05:01 +0000, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

6-cio cyfrowej

7-mio cyfrowej.

QJJP!

6-cyfrowej i 7-cyfrowej!

Nie ma żadnych -go, -szy, -óch czy innych dopisków - liczebniki pisze się literami lub cyframi.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-09-17 22:21:44
Autor: to
Jednak da się zrobić ładny kokpit
begin Bydlę
Nie ma Ĺźadnych -go, -szy, -Ăłch czy innych dopiskĂłw - liczebniki pisze
się literami lub cyframi.

....a myślnik to nie to samo, co minus.

Data: 2011-09-18 00:31:45
Autor: jarek d.
On 2011-09-17 22:05:01 +0000, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

[...]

Ponoć też tak: 6. cyfrowej i 7. cyfrowej.
Ale 6 cyfr lub 7 cyfr.

JQJP mnie stresujesz.

jarek d.

Data: 2011-09-18 08:46:36
Autor: Andrzej Kubiak
[OT] Jednak da się zrobić ładny kokpit
Dnia Sun, 18 Sep 2011 00:31:45 +0200, jarek d. napisał(a):

Ponoć też tak: 6. cyfrowej i 7. cyfrowej.

Szóstocyfrowy, siódmocyfrowy? :) Kropką oznacza się liczebniki porządkowe.
A megrims najpierw mógłby coś zrobić ze swoją miłością do "apostrof'ów".

AK

Data: 2011-09-18 15:47:10
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 18 Sep 2011 10:00:11 +0200, megrims napisał(a):

A megrims najpierw mógłby coś zrobić ze swoją miłością do "apostrof'ów".
A nie cudzysłowów?

Nie rzuciło mi się w oczy, bardziej ten apostrofowy szał mnie drażni.

AK, do dziś z traumą po "Piotr'a"

Data: 2011-09-18 08:36:46
Autor: megrims
On 2011-09-17 22:05:01 +0000, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

[...]

A dziękuje za cenną uwagę. NA przyszłość będę wiedział.

Data: 2011-09-18 12:10:06
Autor: Grejon
[...]

Być może, ale wygląda jakby ktoś dziecku zabrał komunijny prezent.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-18 13:11:17
Autor: J.F.
Dnia Sat, 17 Sep 2011 16:46:33 +0100, Waldek Godel napisał(a):
- i to w niedrogim aucie:
http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jpg

Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
szkolenia do Hyundaia?

sprawdzic czy nie "wloski stylista" ... nie, mysle ze nie.

Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:
http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/495/ford_fiesta_8.jpg

a) skad to przekonanie ze masz jedynie sluszny gust ? b) pasowalo by do Type R, moze ta fiesta tez "sportowy model"
c) wez fotoszopa, zamaluj w kia nawigacje i co zostanie ?    Szarosc, szarosc, normalnie rzygac sie chce :-)
   tylko ktores polo bylo imo gorsze.
d) i byc moze o to chodzi - klient ma wysiasc z najtanszego modelu i wybrac
drozszy, ladniejszy. Chyba ze kupuje dla floty i nawet nie wsiada :-)

J.

Data: 2011-09-18 16:04:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 18 Sep 2011 13:11:17 +0200, J.F. napisał(a):

a) skad to przekonanie ze masz jedynie sluszny gust ?

ależ my o gustach nie dyskutujemy, to w złym smaku jest, nie wiedziałeś?
Kicz i obciach to zupełnie co innego :-)

b) pasowalo by do Type R, moze ta fiesta tez "sportowy model"

jest niby dla młodych, ale stare babcie też ją czasem wybierają zamiast
Micry. W zeszłym roku jak miałem dostać auto zastępcze na czas naprawy i
ziutek otwarł mi wlaśnie taką fiestę, to mało pawia nie puściłem. Na
szczęście ABS był zrypany i dostałem Fusiona

c) wez fotoszopa, zamaluj w kia nawigacje i co zostanie ?

Zostanie auto może i  bez polotu ale za to takie, które nie znudzi się po
roku, dwóch.
Deska Fiesty znudzi się nawet zwolennikom po jakimś czasie.

Data: 2011-09-18 17:54:22
Autor: J.F.
Dnia Sun, 18 Sep 2011 16:04:44 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

-Panie profesorze, jaka jest roznica miedzy sztuka a kiczem ? -Jak ja mowie ze cos jest sztuka - to to jest sztuka. A jak pan mowi ze cos
jest sztuka - to to jest kicz :-)

b) pasowalo by do Type R, moze ta fiesta tez "sportowy model"
jest niby dla młodych, ale stare babcie też ją czasem wybierają zamiast
Micry.

Ale to standard czy jakas "wersja specjalna" ?
c) wez fotoszopa, zamaluj w kia nawigacje i co zostanie ?
Zostanie auto może i  bez polotu ale za to takie, które nie znudzi się po
roku, dwóch.

Bo sie znudzi po 10 minutach :-)
Bo tam nie bedzie nic :-)

A tak zwoja droga - to co robi ten blyszczacy drobiazg na kierownicy KIA ? Do niczego nie pasuje, kicz i odpust :-)

J.

Data: 2011-09-18 17:53:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 18 Sep 2011 17:54:22 +0200, J.F. napisał(a):

Ale to standard czy jakas "wersja specjalna" ?

Transformers jest jako standard, różni się tym, co w nim jest - kolorowy
ekran, czy tani monochromatyczny.
Tu masz golasa:
http://pictures2.autotrader.co.uk/imgser-uk/servlet/media?id=1786308786

Data: 2011-09-18 21:16:45
Autor: Witoldo
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Kwestia gustu...
Wicio
____
  i owoc żywota Twojego je ZUS

Data: 2011-09-19 08:02:15
Autor: wchpikus
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Nie wiem, ja od tych nadmiarow klawiszy, galek, swiecidelek, chromu, plastiku mam kociokwiku...
Nie mozna prosciej?
http://www.v10.pl/narzedzia/tapety,na,pulpit,lancia,delta,t75367.html
?

Data: 2011-09-19 08:52:00
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 19 Sep 2011 08:02:15 +0200, wchpikus napisał(a):

[...]

ROTFL!!!!!!
Na fotce powyżej jest 45 klawiszy na konsoli centralnej.
Kia na początku wątku ma ich 22.

Data: 2011-09-19 10:01:09
Autor: BartekK
[...]

Ładne/nieładne to kwestia gustu. Oba za to są niepraktyczne.
Ja wiem, że auto ma ładnie wyglądać w salonie, by ktoś to kupił, a potem niech robi co chce... ale wyobraźcie sobie te auta jako kilkuletnie używane na codzień. Wsiadamy.. i kurde nie ma gdzie rzucić faktury za paliwo, komórki, kluczy od domu, nie ma gdzie trzymać pilota od bramy, nie ma gdzie wsadzić kubka z napojem, nie ma gdzie zamontować CB, nie ma jak zmienić radia...

Np taka głupota - że deska jest równocześnie półką na drobiazgi:
http://www.autogaleria.pl/fotografie/fiat/fiat_panda_1.3_multijet_dynamic_2007_07.jpg Założę się że w wcześniej podanych przykładach - pod tą plastikową dechą jest wieeelka pusta przestrzeń, niewykorzystana, ale projektant tak sobie naszkicował bo ładnie wygląda deska jak wał przeciwpowodziowy, to tak ma być...

Data: 2011-09-19 09:07:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 19 Sep 2011 10:01:09 +0200, BartekK napisał(a):

[...]

wybacz, nie każdy z nas jest repem.

Data: 2011-09-19 14:19:57
Autor: J.F
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w
[...]

Nie trzeba byc repem zeby jednak brac czasem faktury, czy nie miec gdzie polozyc mapy, atlasu, komorki.
Albo czapki mundurowej, ale to tylko drogowki dotyczy :-)

Inna sprawa ze z takiej polki i tak tez wszystko spada, a jeszcze gdzies trzeba wkomponowac poduszke i schowek -w tej pandzie jakis taki maly i nisko sie wydaje ..

J.

Data: 2011-09-19 13:30:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 19 Sep 2011 14:19:57 +0200, J.F napisał(a):

Nie trzeba byc repem zeby jednak brac czasem faktury, czy nie miec gdzie polozyc mapy, atlasu, komorki.
Albo czapki mundurowej, ale to tylko drogowki dotyczy :-)

Na "czasem" w zupełności wystarcza schowek i kieszenie w drzwiach.
Na komórkę jest miejsce przed lewarkiem biegów, dokładnie nad tym miejscem
jest złącze USB z którego można nawet ten telefon doładować a nawet
posłuchać z niego muzyki poprzez gniazdo line-in obok USB

Opcjonalnie dziura po prawej stronie radia wygląda jakby własnie
przewidziana na komórkę.

BTW: tu jest fotka - jak sądzę - uboższej wersji.
http://newcarreleases.com/wp-content/uploads/2011/06/2011-kia-rio-interior-4de364222812c.jpg.
Jak dla mnie wciąż jedno z najsympatyczniejszych wnętrz obecnych
samochodów.
Jedyne co można zarzucić, to fakt, że producent robi wszystko, żeby
maksymalnie utrudnić przeszczep lepszej wersji radia - ścianka czołowa jest
zintegrowana z guzikiem start/stop i właśnie wspomnianą dziurą na komórkę

Data: 2011-09-19 14:41:19
Autor:
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1pjn5nkg3j27d.dlglepper.institute.com...
http://newcarreleases.com/wp-content/uploads/2011/06/2011-kia-rio-interior-4de364222812c.jpg.
Jak dla mnie wciąż jedno z najsympatyczniejszych wnętrz obecnych
samochodów.

Masz rację, zupełnie nie przypomina teutońskiego kloca.

--
MW

Data: 2011-09-19 14:56:49
Autor: J.F
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości
[...]

Zajete przez inne gadzety przydatne w podrozy :-)

Na komórkę jest miejsce przed lewarkiem biegów, dokładnie nad tym miejscemvb

Male jakies, trzy komorki sie nie zmieszcza :-)

jest złącze USB z którego można nawet ten telefon doładować a nawet
posłuchać z niego muzyki poprzez gniazdo line-in obok USB

Miejmy nadzieje ze zmiana biegow nie wylamuje wtyku :-)

Jedyne co można zarzucić, to fakt, że producent robi wszystko, żeby
maksymalnie utrudnić przeszczep lepszej wersji radia - ścianka czołowa jest
zintegrowana z guzikiem start/stop i właśnie wspomnianą dziurą na komórkę

To chyba szersza tendecja.

Ale kubka z kawa nie ma gdzie wsadzic, CB tez nie ma miejsca, pasazer ma przed soba "szarosc, szarosc, az sie rzygac chce", kierownica przeladowana i jakies srebrne wsporniki - co to, blyszczec sie ma na festynie zeby sasiedzi lepiej widzieli ? :-P

J.

Data: 2011-09-19 14:06:21
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 19 Sep 2011 14:56:49 +0200, J.F napisał(a):

[...]

CB to hobby u jankesów, bo trasy długie a zasięg komórek marny i posrana
mania w Banana Republic of Poland, bo wszyscy muszą zapieprzać ile fabryka
dała, inaczej im nie staje. Nawet jeżeli to 3 km drogi między dwoma
dzielnicami w mieście i nawet tnąc 200 km/h zaoszczędzi się może w porywach
pół minuty (przypadek autentyczny którego byłem świadkiem, nawet kilka
razy, ziutek pytał się jak dróżka na xxx, gdzie xxx to następna dzielnica,
5 km od środka do środka, między nimi niecałe 3 km pól, lasów i łąk)
W żadnym innym kraju europejskim takiego durnego owczego pędu nie ma. Od
trasy są nawigacje, od korków radio i TMC, od porozumiewania ze znajomymi
komórki. Więc to oczywiste, że miejsca na CB nie będzie.

I byłoby prościej i mądrzej rozmawiać, jakbyś się zdecydował, czy chcesz,
żeby nie było szarości, czy żeby nie było błyszczących wstawek, bo się
lekko gubię.
No chyba, że oczekujesz, żeby wstawki były, ale np.różowe, to wtedy
przepraszam.

Data: 2011-09-19 13:38:06
Autor: Waldek Godel
Jednak da się zrobić ładny kokpit

a przy okazji - tu są fotki wersji takiej, jaka pewnie będzie w Banana
Republic of Poland, czyli golas:
http://www.carsventure.com/wp-content/uploads/2011/02/2012-kia-rio-interior.jpg
http://www.kia-world.net/wp-content/uploads/2010/10/2011-kia-rio-interior.jpg
szału nie ma ale i tak o niebo lepiej niż w nowych Fordach.
Inne fotki nie pokazują tego za wyraźnie, ale chyba USB i line-in znikają,
nie wiadomo też co z drugim gniazdem zapalniczki.
Znika też chyba guzik start-stop, co jest już ewenementem.

Data: 2011-09-19 15:04:01
Autor: radekp@konto.pl
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Sat, 17 Sep 2011 16:46:33 +0100, w <8ofo2ov00giz$.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

- i to w niedrogim aucie:
http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jpg

A jak tam kokpit nowej Yariski? (oprócz tego, że zegary w końcu tam gdzie
powinny być).

Bo z zewnątrz przynajmniej zaczęła przypominać auto.

Data: 2011-09-19 16:24:17
Autor: CeSaR
Jednak da się zrobić ładny kokpit
A mnie się przy okazji "odkryło" rozwiązanie problemu wywalania petów przez okno - na zdjęciach tych kokpitów nie ma popielniczek...
Takich prawdziwych. Jest jedna kubeczkowa - w pugu.
Więc wielkopaństwo jarające wali petami przez okno.

Data: 2011-09-23 17:42:09
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:8ofo2ov00giz$.dlglepper.institute.com...

[...]

I Tobie się wydaje oczywiście że to co się Tobie podoba
podoba się też tak samo wszystkim innym? :-)

Jednak da się zrobić ładny kokpit