Jednak da się zrobić ładny kokpit

Data: 2011-09-17 18:02:08
Autor: megrims
Jednak da się zrobić ładny kokpit
W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:

- i to w niedrogim aucie:
http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jpg

Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
szkolenia do Hyundaia?

Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:
http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/495/ford_fiesta_8.jpg
i innych temu podobnych.

I tu również mam dylemat. Bardzo podoba mi się z zewnątrz Astra IV.
Wersja GTC jest wręcz śliczna. "Trakcyjnie" i "silnikowo" wersja
2.0 CDTI również jest fajna. Jednak jak patrze na kokpit, to jednak
odpust.

http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/j/l/Premiera_opla_astry_3443017.jpg

lub http://tnij.org/ngki

Data: 2011-09-17 16:43:22
Autor: to
Jednak da się zrobić ładny kokpit
begin megrims
I tu również mam dylemat. Bardzo podoba mi się z zewnątrz Astra IV.
Wersja GTC jest wręcz śliczna. "Trakcyjnie" i "silnikowo" wersja 2.0
CDTI rĂłwnieĹź jest fajna. Jednak jak patrze na kokpit, to jednak odpust.

Można zdemontować to srebrne po środku, polakierować na czarny połysk i będzie dużo lepiej.

Data: 2011-09-17 18:47:50
Autor: Gabriel'wilk'
W dniu 2011-09-17 18:02, megrims pisze:
[...]

Ostatnio to w ogóle prawie wszyscy producenci robią kokpity jak klawiatura w tanim telefonie komórkowym dla gimnazjalistów :-)
Przecież można zrobić ładny i funkcjonalny kokpit a w cale nie nudny jak w np. VW, jeśli do tego idą w parze dobre materiały to jest OK - przykłady:
http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?id=20130&test=296
http://www.autocentrum.pl/galerie/peugeot-508-rxh/kokpit/duze/
http://www.autopremiumweb.com/wp-content/uploads/2010/09/Alfa-Romeo-Giulietta1.jpg
http://www.motofakty.pl/zdjecie/?id=28176 itp.

   Oskar Wilde

Data: 2011-09-17 21:06:12
Autor: DoQ
W dniu 17-09-2011 18:47, Gabriel'wilk' pisze:
http://www.autocentrum.pl/galerie/peugeot-508-rxh/kokpit/duze/

Pjeżot w ogóle robi całkiem fajne kokpity.

Podoba mi się ten w 3008
http://2.bp.blogspot.com/_WTtsv-i_cjc/TUd6fQuLKPI/AAAAAAAAAwo/AY9nmjMdc0g/s1600/new-peugeot-3008-interior.jpg
IMHO najładniejszy w klasie, szkoda że nadwozie jakieś takie koślawe.. :S

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 22:09:27
Autor: .Peeter
"DoQ" wrote:
[...]

Śliczny kokpit, fakt. A auto może i koślawe, ale... kurczę, starzeję się chyba, bo... zaczęło mi
się 3008 wizualnie podobać. Jeszcze z rok temu bym powiedział, że jest ohydny, a teraz
nawet bym go chętnie kupił, gdybym potrzebował rodzinkowozu i miał możliwość sprawić
sobie taki. ;-)

Mnie się podoba kokpit mojej Mazdy, mimo 6 latek ma karku jest całkiem przyjemny
dla oka, bardzo ergonomiczny i nie tak nędzny stylistycznie jak w niemieckich produktach
dla ludu z porównywalnych roczników.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-19 13:59:37
Autor: J.F
Użytkownik ".Peeter"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j52uq9$hkn$1@inews.gazeta.pl...
"DoQ" wrote:
http://2.bp.blogspot.com/_WTtsv-i_cjc/TUd6fQuLKPI/AAAAAAAAAwo/AY9nmjMdc0g/s1600/new-peugeot-3008-interior.jpg
IMHO najładniejszy w klasie, szkoda że nadwozie jakieś takie koślawe.. :S

Śliczny kokpit, fakt.

Ale co to ma byc, jakies chromowane ramki co sie swieca jak psu jajca, odpust wiejski czy co :-P

I nawigacja bez daszka wystawiona na slonce.

J.

Data: 2011-09-19 15:01:58
Autor: .Peeter
"J.F" wrote:
Ale co to ma byc, jakies chromowane ramki co sie swieca jak psu jajca, odpust wiejski czy co :-P

Jak ktoś nie lubi wnętrz z dodatkami ozdobnymi, to niech sobie golfa
mk4 kupi. Tam jest morze niczym nie zmąconej plastikowej czerni. ;-)

Dodatki = tak.
Konsola środkowa wyglądająca jak ryj aliena - nie.

:-)

I nawigacja bez daszka wystawiona na slonce.

Deeeeeetal. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-18 08:39:29
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 17 Sep 2011 21:06:12 +0200, DoQ napisał(a):
W dniu 17-09-2011 18:47, Gabriel'wilk' pisze:
http://www.autocentrum.pl/galerie/peugeot-508-rxh/kokpit/duze/
Pjeżot w ogóle robi całkiem fajne kokpity.

Citroen też ma niezgorszy:

http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2010/06/2011-Citroen-C4-13.jpg

choć przy C5 już trochę przesadzili chyba:

http://www.carreviewandnews.com/wp-content/uploads/2011/08/3CitroenC5interior.jpg

Zaś focus faktycznie paskudny :)

[...]

Fajne, choć te przełączniki pod nawiewami kojarzą się bardziej z kokpitem
bombowca niż samochodu :) Za to trzymadełko dla pasażera - bezbłędne.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-09-18 12:38:45
Autor: .Peeter
"Jacek Osiecki" wrote:
choć przy C5 już trochę przesadzili chyba:
http://www.carreviewandnews.com/wp-content/uploads/2011/08/3CitroenC5interior.jpg

Oj nie przesadzili, piękna ta deska jest. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-18 11:36:36
Autor: Massai
..Peeter wrote:

"Jacek Osiecki" wrote:
> choć przy C5 już trochę przesadzili chyba:
> http://www.carreviewandnews.com/wp-content/uploads/2011/08/3CitroenC
> 5interior.jpg

Oj nie przesadzili, piękna ta deska jest. :-)

Ano, też mi podchodzi.

Swoją drogą fiat w nowej pandzie też pojechał i nawet, nawet im to
wyszło:
http://www.autocentrum.pl/gfx/news/614168706-4_L.jpg?1316345747

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-18 18:11:49
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sun, 18 Sep 2011 12:38:45 +0200, .Peeter napisał(a):
"Jacek Osiecki" wrote:
choć przy C5 już trochę przesadzili chyba:
http://www.carreviewandnews.com/wp-content/uploads/2011/08/3CitroenC5interior.jpg
Oj nie przesadzili, piękna ta deska jest. :-)

Z ilością przycisków przesadzili. Zresztą to bolączka C5, mam poprzednią
generację i też wrażenie że trochę za dużo tych przycisków. Z drugiej
strony, obsługuje się to faktycznie bardzo wygodnie - złwaszcza jeśli się
używa manetek do radia. Z trzeciej strony - gdy się ma wbudowanego BT, to
aż się prosi by cyfry były nie 1..6 tylko 0..9 żeby można było bez ceregieli
szybko wybrać jakiś numer ;)
A co do przesady - podrzucony wcześniej kokpit z C4 miał np. zdecydowanie
bardziej czytelne pokrętła do klimy :)

A koniec końców - i wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to że do projektowania
bud w cytrynach zabrał się jakiś złamas: C4 zupełnie straciło swój
charakter, C5 wykastrowano z wersji liftback i zamiast tego jest tylko
kaprawy sedan bez tylnej wycieraczki i z uchwytami klapy włażącymi do
bagażnika (sic!). Nawet combi zepsuli, uniemożliwiając już otwarcie samej
szybki...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-09-19 23:17:10
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Sun, 18 Sep 2011 08:39:29 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

Fajne, choć te przełączniki pod nawiewami kojarzą się bardziej z
kokpitem bombowca niĹź samochodu :)

W Mini to dla odmiany przypominają te z kabiny wahadłowca:
<http://www.euromotors.com.bh/media-files/2008/06/29/20080629_clubman-
interior.jpg>

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-09-17 20:39:47
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-17 18:02, *megrims* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Pomijając już, że są różne wersje tej deski, to nie bardzo wiem, co jest odpustowe w tej z fotki?
Szczerze mówiąc jak przeczytałem pierwszy post to już się szykowałem, żeby zapodać jakąś fotkę wnętrz Insigni, np.:
http://www.distrocars.com/wp-content/uploads/2011/05/2010-Opel-Insignia-ecoFLEX-Sports-Tourer-Dashboard.jpg

Wiele osób się czepia ilości przycisków na konsoli, ale one są naprawdę logicznie poukładane i pogrupowane na radio, klimę i tak dalej.

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Właśnie takie coś znalazłem:
http://www.vauxhall.co.uk/content/dam/Vauxhall/Europe/united_kingdom/nscwebsite/uk/00_Home/Vehicles/Passenger_Cars/Astra_GTC/Equip_Tech_Data/Vehicles-Astra_GTC-Equip_Tech-Sport-310x180-VX_GTC_16757.jpg
A wydaje mi się, że widziałem też inne wersje.
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)

Data: 2011-09-17 19:48:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 17 Sep 2011 20:39:47 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

[...]

ale to wciąż wygląda jak odpustowy bumbox. Zapewne przez te ohydne
nadmuchy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-18 12:09:28
Autor: Koziołek
megrims napisał:
http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/j/l/Premiera_opla_astry_3443017.jpg

Wygląda IMHO jak ochraniacz na jaja :(
Ciekawe jak te "sreberka" będą zachowywać po paru latach...

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl