Jednak da się zrobić ładny kokpit

Data: 2011-09-17 22:56:02
Autor: megrims
Jednak da się zrobić ładny kokpit
W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:

- i to w niedrogim aucie:
http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jpg

Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakie¶
szkolenia do Hyundaia?

Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:
http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/495/ford_fiesta_8.jpg
i innych temu podobnych.

A to jest proste, IMO ładne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

Data: 2011-09-17 20:57:34
Autor: masti
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 22:56:02 +0200 osobnik zwany megrims
wystukał:

W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:

- i to w niedrogim aucie:
http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jpg

Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
szkolenia do Hyundaia?

Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:
http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/495/ford_fiesta_8.jpg
i innych temu podobnych.

A to jest proste, IMO Ĺ‚adne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

jeszcze jakby wywalili to plastikowe "drewno"

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-17 21:27:08
Autor: to
Jednak da się zrobić ładny kokpit
begin masti
jeszcze jakby wywalili to plastikowe "drewno"

Ty może być prawdziwe. Zresztą lepsze udawane drewno niż udawane alu. To dopiero jest paskudne.

Data: 2011-09-17 23:05:16
Autor: megrims
W dniu 2011-09-17 22:57, masti pisze:
[...]

W CL W215 to było drewno. Wiem bo miałem kiedyś takie auto.
Jak w tym ze zdjęcia (W216) to nie wiem, jednak sądzę, że
w tej klasie aut, to nadal jest drewno.

BTW z zawieszeniem ABC nie ma wygodniejszego auta.

Data: 2011-09-19 10:51:13
Autor: Karolek
[...]

Nie ma to jak pseudofachowiec od plastikowego drewna :/
Drewno tak plastikowo wyglada, bo jest lakierowane!

--
Karolek

Data: 2011-09-19 09:11:46
Autor: masti
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Dnia pięknego Mon, 19 Sep 2011 10:51:13 +0200 osobnik zwany Karolek
wystukał:

[...]

nawek jak to będzie palisander to mi się nie podoba. Nie lubię drewna w samochodzie. A skoro wygląda plastikowo to znaczy, że zrobione kiepsko

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-20 07:35:01
Autor: Karolek
W dniu 2011-09-19 11:11, masti pisze:

Nie ma to jak pseudofachowiec od plastikowego drewna :/ Drewno tak
plastikowo wyglada, bo jest lakierowane!

nawek jak to będzie palisander to mi się nie podoba.

To sobie nie kupuj z drewnem... o matko, bedzie taki dyktowal co kto ma miec w samochodzie.

Nie lubiÄ™ drewna w
samochodzie. A skoro wyglÄ…da plastikowo to znaczy, ĹĽe zrobione kiepsko

Kiepski to z Ciebie fachowiec.
Jak to mowia, w dupie byles i gowno widziales.

--
Karolek

Data: 2011-09-20 10:50:08
Autor: masti
Jednak da się zrobić ładny kokpit
Dnia pięknego Tue, 20 Sep 2011 07:35:01 +0200 osobnik zwany Karolek
wystukał:

[...]

nie napinaj się dziecko bo starości nie dozyjesz

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-24 08:58:27
Autor: megrims
Jednak da się zrobić ładny kokpit
W dniu 2011-09-20 07:35, Karolek pisze:
(ciach)
Kiepski to z Ciebie fachowiec.
Jak to mowia, w dupie byles i gowno widziales.

Pełna wersja: W dupie był, gówno widział, chuja wie :D

Data: 2011-09-17 22:09:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 17 Sep 2011 22:56:02 +0200, megrims napisał(a):

A to jest proste, IMO ładne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

Może jakby sobie darowali t± politurę z mebli prababci, to kto wie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-09-17 23:21:51
Autor: mister
W dniu 2011-09-17 23:09, Waldek Godel pisze:
A to jest proste, IMO ładne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

Może jakby sobie darowali t± politurę z mebli prababci, to kto wie.

jezeli pragniesz, mozesz tam sobie wstawic nawet szary koreanski plastik.
w przeciwienstwie do hujdaya, w ktorym do wyboru sa dwa kolory wnetrza: szary i bardziej szary.

Data: 2011-09-17 22:33:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 17 Sep 2011 23:21:51 +0200, mister napisał(a):

jezeli pragniesz, mozesz tam sobie wstawic nawet szary koreanski plastik.
w przeciwienstwie do hujdaya, w ktorym do wyboru sa dwa kolory wnetrza: szary i bardziej szary.

Nie ma sprawy. I tak o niebo bardziej wolę uczciwy szary niż tandetny
plastik pokryty równie tandetn± imitacj± drewna i równie tandetnym wysokim
połyskiem.

Data: 2011-09-17 21:38:51
Autor: to
Jednak da się zrobić ładny kokpit
begin Waldek Godel
Nie ma sprawy. I tak o niebo bardziej wolÄ™ uczciwy szary niĹĽ tandetny
plastik pokryty rĂłwnie tandetnÄ… imitacjÄ… drewna i rĂłwnie tandetnym
wysokim połyskiem.

A lakier z karoserii zeskrobujesz?

Data: 2011-09-19 10:52:18
Autor: Karolek
W dniu 2011-09-17 23:33, Waldek Godel pisze:
[...]

Ty to jestes imitacja, ale czlowieka.

--
Karolek

Data: 2011-09-18 10:01:27
Autor: Maciej S.
Jednak da się zrobić ładny kokpit

Może jakby sobie darowali t± politurę z mebli prababci, to kto wie.

--

Widzisz, dla ludzi dla których IKEA podoba siębardziej niż Ludwik XI z politur±, a po opisie mniemam że do nich należysz, to będzie "tandetne". Dla mnie jest to eleganckie. I podejrzewam że nie jest to imitacja ale prawdziwe drewno - na kierownicy na pewno.

PS. mam zegar kominkowy z XIX wieku. Kiedy¶ na imprezie  zacz±ł bic i ponarzekałem że gło¶no. A kolega - przecież możesz wył±czyć. Ja na to - co? A on - to tak, mam taki sam z IKEI i można wył±czyć dzwięk :)))

MS

Data: 2011-09-18 11:08:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 18 Sep 2011 10:01:27 +0200, Maciej S. napisał(a):

[...]

Ludwik XI jest genialny. I wspaniale pasuje - do pałacu. Również sececyjnej
kamienicy. Ale już do kamienicy art-deco pasuje jak pię¶ć do nosa.
Włożony do bloku z wielkie płyty będzie obciachem, nowoczesnego apartamentu
ze stali i szkła będzie nowobogackim buractwem.
Dokładnie tak samo jest tutaj. Oryginalnym drzewem na wysoki połysk w
Bentleyu z lat 50 bym się zachwycił, we współczesnym bentleyu powiem,
obciach. W B-klasse to byłaby wiocha. A to nawet nie jest oryginalne
drewno, więc pozostaje buractwo.

Data: 2011-09-18 12:27:40
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 12:08, Waldek Godel pisze:
obciach. W B-klasse to byłaby wiocha. A to nawet nie jest oryginalne
drewno, więc pozostaje buractwo.

Po czym wnosisz że nie oryginalne?:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 11:30:52
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 18 Sep 2011 12:27:40 +0200, DoQ napisał(a):

obciach. W B-klasse to byłaby wiocha. A to nawet nie jest oryginalne
drewno, więc pozostaje buractwo.

Po czym wnosisz że nie oryginalne?:)

Po cenie samochodu (i tak za wysokiej) i fakcie, że inżynierowie już dawno
nie projektuj± samochodów. --

Data: 2011-09-18 12:34:29
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 12:30, Waldek Godel pisze:
[...]

Trzeba by było wyj±ć panel i zobaczyć. BMW E39 miała jeszcze prawdziwe drewno.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 13:13:06
Autor: Maciej S.
Jednak da się zrobić ładny kokpit

Trzeba by było wyj±ć panel i zobaczyć. BMW E39 miała jeszcze prawdziwe drewno.

Kupuję wła¶nie X1. Dealr zapewnia mnie że we wszystkich samochodach bmw każdy panel drewinany jest z drewna.
Nie wiem ile w tym prawdy.

Co do ł±czenia stylów - tak się teraz robi, poł±czenie retro i stylu nowoczesnego jest modne i niektórym wychodzi całkiem dobrze.

Czy ta drewaniana kierownica pasuje w tym samochodzie? IMHO tak.

MS

Data: 2011-09-19 08:49:14
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-18 13:13,  *Maciej S.* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Kupuję wła¶nie X1. Dealr zapewnia mnie że we wszystkich samochodach bmw
każdy panel drewinany jest z drewna.
Nie wiem ile w tym prawdy.

Chyba niewiele - ot tyle o ile możemy fornir nazwać drewnem.
ZTCW to stosowanie drewna (w litej formie) w samochodach jest zabronione z powodów bezpieczeństwa.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)

Data: 2011-09-19 10:56:13
Autor: Karolek
W dniu 2011-09-19 08:49, Mirek Ptak pisze:
[...]

A czym jak nie drewnem? Plastikiem jak waldko podobne matolki twierdza?

ZTCW to stosowanie drewna (w litej formie) w samochodach jest zabronione
z powodów bezpieczeństwa.

I calkowicie zbedne, to nie jest element konstrukcyjny we wspolczensych samochodach.

--
Karolek

Data: 2011-09-18 15:51:15
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 18 Sep 2011 11:08:33 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Oryginalnym drzewem na wysoki połysk w Bentleyu z lat 50 bym się zachwycił

Jakie¶ drzewo na terenie należ±cym do Bentleya to może i ro¶nie, ale czy
będzie ono z połyskiem, to nie wiem.

AK

Data: 2011-09-18 16:45:53
Autor: p0li
O->Dnia 2011-09-18 15:51:15 niejaki Andrzej Kubiak napisał:
[...]

hi hi waldek - andrzej 0:1

:D

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-09-19 14:34:35
Autor: Wojciech Wrodarczyk
W dniu 2011-09-18 12:08, Waldek Godel pisze:
[...]

Chyba nie zauważasz, iż auto projetkowane jest dla wybranej grupy klientów docelowych.
Tak to już jest, że oni oczekuj± drewna.
Maj±c kasę na to auto możesz poprosić zmianę drewna na plastik, pewnie maj± tak± opcję. Nie lubisz takiego stylu możesz sobie kupić porsche za t± sam± kasę. Tam nie ma drewna (inna grupa docelowa).
Możemy sobie tupać na grupie, ale kanon elegancji w samochodach wyznaczaj± wła¶nie takie auta jak S-klasa.
Tak już jest.
Poza wszystkim jaka różnica czy oryginalne drewno, czy nie, je¶li nie jeste¶ w stanie tego rozpoznać?

Data: 2011-09-19 13:45:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 19 Sep 2011 14:34:35 +0200, Wojciech Wrodarczyk napisał(a):

Chyba nie zauważasz, iż auto projetkowane jest dla wybranej grupy klientów docelowych.
Tak to już jest, że oni oczekuj± drewna.

tak, ten legendarny niemiecki dziadek jeżdż±cy autem wył±cznie w niedzielę.
Palmow±.

Maj±c kasę na to auto możesz poprosić zmianę drewna na plastik, pewnie maj± tak± opcję. Nie lubisz takiego stylu możesz sobie kupić porsche za t± sam± kasę. Tam nie ma drewna (inna grupa docelowa).

Nie musisz prosić, wystarczy wybrać inn± wersję, zamiast tandetnej imitacji
drewna będzie nie mniej tandetna imitacja włókna węglowego, standard u
Mietków od ładnych kilkunastu lat.

Możemy sobie tupać na grupie, ale kanon elegancji w samochodach wyznaczaj± wła¶nie takie auta jak S-klasa.

Serio? Już nie Rolls-Royce, Maserati, Aston Martin czy Bentley?

Data: 2011-09-19 10:58:02
Autor: Karolek
W dniu 2011-09-18 10:01, Maciej S. pisze:

[...]

Trafiles w sedno.

PS. mam zegar kominkowy z XIX wieku. Kiedy¶ na imprezie zacz±ł bic i
ponarzekałem że gło¶no. A kolega - przecież możesz wył±czyć. Ja na to -
co? A on - to tak, mam taki sam z IKEI i można wył±czyć dzwięk :)))

:P

--
Karolek

Data: 2011-09-17 23:12:53
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-17 22:56, megrims pisze:

A to jest proste, IMO ładne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

Czy ja dobrze widzę analogowy zegarek między nawiewami? :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-17 23:55:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-09-17 23:12, Grejon pisze:
W dniu 2011-09-17 22:56, megrims pisze:

A to jest proste, IMO Ĺ‚adne i funkcjonalne.
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/43/74/C17437450_6.jpg

Czy ja dobrze widzę analogowy zegarek między nawiewami? :)

To właśnie ten zegarek jest powodem 6-cio cyfrowej ceny. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-09-18 00:05:01
Autor: megrims
[...]

A w wersji 65amg z wszystkimi moĹĽliwymi opcjami to nawet 7-mio
cyfrowej.

Data: 2011-09-18 00:16:07
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 22:05:01 +0000, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

6-cio cyfrowej

7-mio cyfrowej.

QJJP!

6-cyfrowej i 7-cyfrowej!

Nie ma żadnych -go, -szy, -óch czy innych dopisków - liczebniki pisze się literami lub cyframi.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-09-17 22:21:44
Autor: to
Jednak da się zrobić ładny kokpit
begin BydlÄ™
Nie ma ĹĽadnych -go, -szy, -Ăłch czy innych dopiskĂłw - liczebniki pisze
siÄ™ literami lub cyframi.

....a myślnik to nie to samo, co minus.

Data: 2011-09-18 00:31:45
Autor: jarek d.
On 2011-09-17 22:05:01 +0000, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

[...]

Ponoć też tak: 6. cyfrowej i 7. cyfrowej.
Ale 6 cyfr lub 7 cyfr.

JQJP mnie stresujesz.

jarek d.

Data: 2011-09-18 08:46:36
Autor: Andrzej Kubiak
[OT] Jednak da się zrobić ładny kokpit
Dnia Sun, 18 Sep 2011 00:31:45 +0200, jarek d. napisał(a):

Ponoć też tak: 6. cyfrowej i 7. cyfrowej.

Szóstocyfrowy, siódmocyfrowy? :) Kropk± oznacza się liczebniki porz±dkowe.
A megrims najpierw mógłby co¶ zrobić ze swoj± miło¶ci± do "apostrof'ów".

AK

Data: 2011-09-18 15:47:10
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 18 Sep 2011 10:00:11 +0200, megrims napisał(a):

A megrims najpierw mógłby co¶ zrobić ze swoj± miło¶ci± do "apostrof'ów".
A nie cudzysłowów?

Nie rzuciło mi się w oczy, bardziej ten apostrofowy szał mnie drażni.

AK, do dzi¶ z traum± po "Piotr'a"

Data: 2011-09-18 08:36:46
Autor: megrims
On 2011-09-17 22:05:01 +0000, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

[...]

A dziękuje za cenn± uwagę. NA przyszło¶ć będę wiedział.

Data: 2011-09-18 12:10:06
Autor: Grejon
[...]

To wła¶nie ten zegarek jest powodem 6-cio cyfrowej ceny. ;)

Być może, ale wygl±da jakby kto¶ dziecku zabrał komunijny prezent.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Jednak da się zrobić ładny kokpit