Jednak najlepsze są dowcipy o biskupach-pedofilach

Data: 2010-04-07 13:48:08
Autor: Grzegorz Z.
Jednak najlepsze są dowcipy o biskupach-pedofilach
Watykan oficjalnie potwierdził doniesienia medialne o przypadku pedofilii w
Kościele w Norwegii. Sprawa dotyczy byłego biskupa Trondheim Georga
Muellera, który molestował nieletniego w latach 90. Biskup ustąpił w
zeszłym roku.

Odnosząc się do informacji mediów oraz wiadomości, podanej na stronie
internetowej konferencji episkopatu Norwegii rzecznik Watykanu ksiądz
Federico Lombardi oświadczył: "Sprawa dotyczy seksualnego wykorzystywania
nieletniego na początku lat 90., o czym władze kościelne dowiedziały się w
styczniu 2009 roku".

Następnie watykański rzecznik wyjaśnił, że przypadek ten został zbadany
przez Kongregację Nauki Wiary.

- W maju 2009 roku biskup złożył dymisję, która została bezzwłocznie
przyjęta przez Ojca Świętego. W czerwcu biskup opuścił diecezję. Poddał się
terapii i nie zajmuje się już działalnością duszpasterską - poinformował
ks. Lombardi.

- Z punktu widzenia prawa cywilnego sprawa jest przedawniona. Ofiara,
dzisiaj dorosła, do tej pory zawsze prosiła o zachowanie anonimowości -
dodał rzecznik Watykanu.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/byly-biskup-z-norwegii-dopuscil-sie-pedofilii,1461442

Data: 2010-04-07 13:59:14
Autor: Grzegorz Z.
Jednak najlepsze są dowcipy o biskupach-pedofilach
Dnia Wed, 7 Apr 2010 13:57:51 +0200, Okragly Stol napisał(a):

Co ma to kurwa wspolnego z polityka?
Tfu!

Ich totem wisi w Sejmie.
Bleeee!

Data: 2010-04-07 14:03:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 7 Apr 2010 14:01:39 +0200, Okragly Stol napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1p2uv3m6rko09.gmkt2njk5jml.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 7 Apr 2010 13:57:51 +0200, Okragly Stol napisał(a):

Co ma to kurwa wspolnego z polityka?
Tfu!

Ich totem wisi w Sejmie.
Bleeee!

A ja mam kurwa w dupie co im tam wisi.

To sobie miej.

Data: 2010-04-07 14:17:40
Autor: Madrzejszy od radia.
Okragly Stol pisze:
[...]

Niech sobie nawet Kondomy powiesza w sejmie tylko niech wreszcie w Polsce beda godne zarobki dla Polakow w twardej, stabilnej walucie EUR a nie niekonczacy sie wyzysk od pokolen.
Kurwa jebane Rzydy polityczne.

Tfu!

A co za roznica czy dostaniesz zapomoge w EUR czy w Yenach ?

Data: 2010-04-07 08:19:45
Autor: Hans Kloss
Jednak najlepsze są dowcipy o biskupach-pedofil ach
On 7 Kwi, 14:55, "Okragly Stol"
<nikt_nie_powie...@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> wrote:

Kto mowil o Yenach?
PiS mial wprowadzic EUR do 2009.

Kłamiesz jogi. Ale u takiego jak ty  żyda to normalne, zwłaszcza na
gojskiej grupie dyskusyjnej.
J-23
PS. O TYSIĄC euro się jestem gotów z tobą założyć że PiS niczego
takiego nie obiecywał, bęcwale półmózgi. TFU!!
A jak się od zakładu uchylisz albo nie odszczekasz swoich bredni to
cie będę na tej grupie szykanował, żydolewiźniany pachołku ;)

Data: 2010-04-07 08:47:13
Autor: Hans Kloss
Jednak najlepsze są dowcipy o biskupach-pedofil ach
On 7 Kwi, 17:25, "Okragly Stol"
<nikt_nie_powie...@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> wrote:

juz zniszczyli

W dzisiejszych czasach informacji zniszczyć nie sposób. Jeżeli jakaś
wiadomość podana w ciągu minionych dwudziestu lat jest nie do
znalezienia to znaczy że jest wyłącznie owocem czyichś urojeń. W tym
przypadku twoich jogi, co oznacza pilna potrzebę poddania się leczeniu
psychiatrycznemu. Podobnie z rzekoma obietnica "trzech milionów
mieszkań". Nigdy takowa nie padła a opowiastki o niej to robota
antykaczej żydowskiej propagandy, podobnie jak twoje bredzenia o ojro.
TFU!
J-23

Data: 2010-04-07 14:46:59
Autor:
Jednak najlepsze są dowcipy o biskupach-pedofilach
On Wed, 7 Apr 2010 13:59:14 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Dnia Wed, 7 Apr 2010 13:57:51 +0200, Okragly Stol napisał(a):

> Co ma to kurwa wspolnego z polityka?
> Tfu!

Ich totem wisi w Sejmie.
Bleeee!

 dwie skrzyzowane deseczki ci przeszkadzaja ?
 no modl sie dalej do swego leninka ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 09:09:24
Autor: cirrus
[...]

To idź go zdejm kretynie.

--
stevep

Data: 2010-04-09 11:00:03
Autor:
Jednak najlepsze są dowcipy o biskupach-pedofilach
On Thu, 8 Apr 2010 19:12:57 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

A na cholerę mi on?

 powiesisz sobie nad lozkiem i bedziesz codziennie  wieczorem na niego pluc. jak przyjdzie na ciebie  pora bedziesz mogl skamlec do niego o litosc...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-07 14:46:59
Autor:
Jednak najlepsze są dowcipy o biskupach-pedofilach
On Wed, 7 Apr 2010 13:48:08 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

 [...]

 no to opowiedz kilka. np. ten: "nie wiem czy biskupowi wypada..."

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Jednak najlepsze są dowcipy o biskupach-pedofilach