Jednak nie będzie klepania Boeinga

Data: 2012-06-27 14:43:14
Autor: JJR
Jednak nie będzie klepania Boeinga
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12021773.html

--
pzdr,
Jędrzej

"Uważam że należy przegłosować w sejmie następuj±ce rzeczy
1. Słowo samolot ma być od tej chwili zawsze pisane Samolot albowiem Samolot może być tylko jeden.
2. Słowo Samolot ma się odnosić tylko do tego jednego Samolotu. Pozostałe ¶rodki przemieszczania się t± metod± powinny nazywać się inaczej.
3. Użycie słowa Samolot każdorazowo wymagać będzie zgody Wiadomo Kogo"
   =lady.heather=

Data: 2012-06-27 06:40:14
Autor: giovanibassano
Jednak nie będzie klepania Boeinga
Rodacy kupiliby, wyklepali i wymalowali, nastepnie zamiescili ogloszenie: "Nowy, o zerowym przebiegu, przelatywany przez kobiete i tylko co niedziele do kosciola. Hangarowany. Komplet kluczykow. Lac paliwo i latac. Cena do malej negocjacji"

Data: 2012-06-27 16:06:34
Autor: KiloSierra
W dniu 12/06/27 15:40, giovanibassano@gmail.com pisze:
[...]

starsze od węgla....

Data: 2012-06-27 16:36:53
Autor: PiteR
JJR pisze tak:

Jednak nie będzie klepania Boeinga

Tyle aluminium. Marzonko każdego tuptusia ;)

--
Piter

Data: 2012-06-27 19:22:04
Autor: Big Jack
Jednak nie będzie klepania Boeinga
W wiadomo¶ci
*JJR* napisał(-a):

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12021773.html

Byłem tego niemal pewien

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-06-27 22:19:59
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Jednak nie będzie klepania Boeinga
Powitanko,

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12021773.html

Czy ktos zna uszkodzenia tego Benka? Brzuszek - wiadomo, utarty mocno, obudowy silnikow tez, cos jeszcze? Czemu nie oplaca sie naprawic tego i nawet jesli sprzedac, to sprawny? To nie jest 20 letni samochod o wartosci niewiele wiekszej niz paliwa w baku, tylko calkiem wspolczesny duzy samolot o "miedzykontynentalnym" zasiegu.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2012-06-27 22:26:53
Autor: /dev/SU45
Jednak nie będzie klepania Boeinga

Czy ktos zna uszkodzenia tego Benka? Brzuszek - wiadomo, utarty mocno,
obudowy silnikow tez, cos jeszcze?

Sama gródĽ ci¶nieniowa to koszt gigantyczny.

Czemu nie oplaca sie naprawic tego i  nawet jesli sprzedac, to sprawny?

Bo to typ schodz±cy, jest ich nadmiar na rynku. Jest kryzys, s± dostawy 787 i 380...

To nie jest 20 letni samochod o
wartosci niewiele wiekszej niz paliwa w baku, tylko calkiem wspolczesny
duzy samolot o "miedzykontynentalnym" zasiegu.

To stary grat :)

Data: 2012-06-28 02:04:46
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Jednak nie będzie klepania Boeinga

Powitanko,

Bo to typ schodz±cy, jest ich nadmiar na rynku. Jest kryzys,

Tym bardziej TERAZ nie nalezaloby go sprzedawac, bo cena, jak to w kryzysie, bedzie niska.
Nie do wiary, ze nie chca go jakies tanie linie. Maja za duzo samolotow?
LOT tez ma nadmiar?

s± dostawy
787 i 380...

380 to chyba LOT nie kupi. Zreszta to raczej maszynka do przewozenia miliardow Chinczykow i innych mrowkow dalekowschodnich.
A te 787... moze kiedys przyleca.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2012-06-28 01:05:02
Autor: saturn5
Jednak nie będzie klepania Boeinga

Nie do wiary, ze nie chca go jakies tanie linie.

Nie do wiary ze takie nonsensy mozna pisac. Zrozum ze linie lotnicze sa tylko
zainteresowane samolotami ktore LATAJA. Ten nie lata i nie bedzie latac. Nikt nie bedzie go naprawiac - za drogo.
Ale samolot jest warty troche $$ dla tych co moga go sprzedac na czesci, jest
tam sporo drogich czesci a potem zostanie samo aluminium ktore tez jest cos warte.

Data: 2012-06-28 07:44:16
Autor: J.F.
Dnia Thu, 28 Jun 2012 01:05:02 +0000 (UTC), saturn5 napisał(a):
[...]

A linia lotnicza posiadajaca kilka podobnych benkow nie jest zainteresowana
tymi czesciami ? :-)

tam sporo drogich czesci a potem zostanie samo aluminium ktore tez jest cos warte.

3.50/kg, a tam jest z 50 ton ? na dobry samochod starczy :-)

J.

Data: 2012-06-28 07:45:33
Autor: porterhouse
Jednak nie będzie klepania Boeinga

A linia lotnicza posiadajaca kilka podobnych benkow nie jest zainteresowana
tymi czesciami ? :-)

Nie. Wymontowanie czesci i ich klasyfikacja nie lezy w ekspertyzie linii
lotniczych. LOT nawet nie posiada technicznych zdolnosci do takich przegladow
samolotow gdzie takie czesci moglyby byc uzyte. To nie ZSRR gdzie sie nabywalo
cale samoloty na "czesci".

Data: 2012-06-28 07:51:36
Autor: J.F.
[...]

Po doczytaniu troche jednak przestalem rozumiec ... jest leasingodawca,
jest odszkodowanie ... oplacalo sie LOTowi to kupowac zeby sprzedac ?

J.

Data: 2012-06-28 11:41:39
Autor: JJR
Jednak nie będzie klepania Boeinga
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał

Po doczytaniu troche jednak przestalem rozumiec ... jest leasingodawca,
jest odszkodowanie ... oplacalo sie LOTowi to kupowac zeby sprzedac ?

NajwyraĽniej :)
Nie znamy warunków kontraktu, nie znamy rozmiarów uszkodzeń, nie mamy nawet orzeczonej winy (skoro z ubezpieczycielem negocjowali)... za mało wiemy żeby wyrokować.

--
pzdr,
Jędrzej

Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małp±. Z dalszych eksperymentów zrezygnował.   -  Mark Twain

Data: 2012-06-28 07:46:12
Autor: /dev/SU45
Jednak nie będzie klepania Boeinga

Nie do wiary, ze nie chca go jakies tanie linie.

Czy wiesz w ogóle jakimi samolotami lataj± tanie linie? I ile z nich korzysta z B767? Te samoloty mog± znikn±ć bardzo szybko bo s± bardzo nieekonomiczne w obecnych realiach.

Data: 2012-06-28 15:35:42
Autor: Docent Zylber
Jednak nie będzie klepania Boeinga
nieekonomiczne w obecnych realiach.

borze, ty widzisz i nie grzmisz....
Rajonar np?

Docent

Data: 2012-06-28 18:42:00
Autor: /dev/SU45
Jednak nie bĂŞdzie klepania Boeinga
borze, ty widzisz i nie grzmisz....
Rajonar np?

Ostatnio w rozmowie między hangarami ktoś powiedział że nawet lubi kolinę. Większość się nie zgodziła i uznała że to debil - i ja też tak sądzę.

Data: 2012-06-28 23:10:52
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Jednak nie bĂŞdzie klepania Boeinga
Powitanko,

Ostatnio w rozmowie między hangarami ktoś powiedział że nawet lubi
kolinÄ™.

Bo to pewnie byla Kolina;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Jednak nie będzie klepania Boeinga