Jednak nie z gliny!

Data: 2009-05-19 11:20:45
Autor: J-23
Jednak nie z gliny!
Telewizja Sky News pokazala zdjecia liczacego 47 milionów lat
szkieletu malpy, nazwanego juz zaginionym ogniwem ludzkiej ewolucji,
jako bezposredni lacznik miedzy malpami a ludzmi. Naukowcy mowia o
"osmym cudzie swiata" i ostatecznym potwierdzeniu teorii ewolucji.

http://wiadomosci.onet.pl/1973706,16,item.html

J-itede

PS. za dwadziescia, albo za dziesiat lat Watykan wyda oswiadczenie, ze
czlowiek jest efektem ewolucji, a katolik zostal ulepiony z gliny...

Data: 2009-05-19 22:40:10
Autor: matusm
Jednak nie z gliny!

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:2124cc6c-f133-4dfe-82a2-01eee14ac937q14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Czyzby znaleziono przedpotopowego SLDowca ,jeszcze sprzed PZPR???

No coz nadal,,,,,,,,,,,,,
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2009-05-20 00:27:51
Autor: Alex
Jednak nie z gliny!

[...]

Ta malpa, czy raczej szczur, zdechla w zwiaku z globalnym ociepleniem na pewno.

Alex

Data: 2009-05-20 00:39:31
Autor: Panslavista
Jednak nie z gliny!

Użytkownik "Alex" <parus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Ten lemur umarł z tęsknoty - reszta wywędrowała na Madagaskar.

Data: 2009-05-20 03:58:53
Autor: Spawacz
Jednak nie z gliny!

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2124cc6c-f133-4dfe-82a2-01eee14ac937q14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Zanim Watykan cokolwiek oświadczy, pytanie.

A co jeśli Wszechmogący stworzył "Idę " tak, żeby wyglądała jak brakujące ogniwo?

NAN

--

Spawacz

Data: 2009-05-19 22:24:17
Autor: J-23
Jednak nie z gliny!
On 20 Maj, 03:58, "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:2124cc6c-f133-4dfe-82a2-01eee14ac937q14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

[...]

No tak, smrod starych skarpet to tysz dzielo wszechmocnego?

J-23 itede

Data: 2009-05-20 10:02:23
Autor: Spawacz
Jednak nie z gliny!

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9c539752-db16-44bc-8a91-eebfd3f833f5h23g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

No tak, smrod starych skarpet to tysz dzielo wszechmocnego?

J-23 itede
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Też, jako i Ty, durniu.

--

Spawacz

Data: 2009-05-20 08:53:25
Autor: J-23
Jednak nie z gliny!
On 20 Maj, 10:02, "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9c539752-db16-44bc-8a91-eebfd3f833f5h23g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

[...]

Co jako i ja?
A ten smrod co to Pan go wybzdyczyl, to z onuc, czy z przepoconych
trampek?

J-23 itede

Data: 2009-05-20 13:36:10
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jednak nie z gliny!
J-23 wrote:

[...]

To coś, co pojawiło się kilka milionów lat przed ludźmi i kilka przed
małpami miałoby być łącznikiem pomiędzy, tylko dlatego, że ma staw skokowy
podobny do ludzkiego?

No to ja wszem ogłaszam, że dziobak jest brakującym ogniwem pomiędzy
szczurem a kaczką. I od dziś będzie to cud świata nr. siedem i pół. ;)

--
Pit

Data: 2009-05-20 08:50:28
Autor: J-23
Jednak nie z gliny!
On 20 Maj, 13:36, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
J-23 wrote:
> [...]

No to ja wszem ogłaszam, że dziobak jest brakującym ogniwem pomiędzy
szczurem a kaczką. I od dziś będzie to cud świata nr. siedem i pół. ;)

Tia, to jak to bylo? W siedem dzni Pan stworzyl niebo i ziemie, i
wszystkie roslinki i zwierzatka. A tutaj dowod na jakas ewolucje? O
czlowieku z gliny, i Ewie z zebra, albo i innych pierdolach, nie
wspomne!

J-23 itede

Data: 2009-05-21 11:09:58
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jednak nie z gliny!

J-23 wrote:
> [...]

--
Pit

Tia, to jak to bylo? W siedem dzni Pan stworzyl niebo i ziemie, i

Cała ta opowieść biblijna to jest jedna wielka metafora.

A tutaj dowod na jakas ewolucje?

Nie dowód na jakąś ewolucję, tylko dowód na to, że inne ssaki mogą mieć
pewne narządy podobne do innych. Świnia też ma serce podobne do ludkiego,
ba nawet próbowano robić ludziom przeszczepy serca ze świni, a nikt nie
mówi, że świnia jest ogniwem pomiędzy człowiekiem a dzikiem.
Te próby dopasowania dowodów do hipotezy przez naukowców mnie po prostu
śmieszą.

Choć z drugiej strony ileż to świń jest pośród ludzi?

O czlowieku z gliny, i Ewie z zebra, albo i innych pierdolach, nie
wspomne!

Co takiego jest w materii tworzącej glinę, co odróżniałoby ją od materii,
z której jest zbudowany człowiek?
--
Pit

Data: 2009-05-21 08:40:45
Autor: J-23
Jednak nie z gliny!
On 21 Maj, 11:09, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
J-23 wrote:

> [...]

> wspomne!

Co takiego jest w materii tworzącej glinę, co odróżniałoby ją od materii,

Zamiast sluchania pierdol gloszonych przez katechetow, polecam program
chemii, w zakresie szkoly podstawowej - uklad okresowy pierwiastkow
(vide Tablica Mendelejewa). Glina to glin AL, http://pl.wikipedia.org/wiki/Glin
Budowa komorki ludzkiej http://pl.wikipedia.org/wiki/Kom%C3%B3rka jak
widac zbudowani jestesmy glownie ze zwiazkow organicznych, czyli z
wegla C vide http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C4%99giel_(pierwiastek)

J-23 itede

Data: 2009-05-22 15:36:17
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jednak nie z gliny!
J-23 wrote:

[...]

Nosz kufa! Odezwał się wykształciuch jeden.

Co to jest GLIN, czyli aluminium (AL), to ja dobrze wiem, ale Ty widać nie,
bo mylisz ten pierwiastek z popularną gliną, czyli surowcem używanym od
czasów pradawnych do wyrobu garnków, naczyń ceramicznych itp. a także w
sztuce (rzeźba), oraz w budownictwie (obecnie cegły są wypalane z gliny).

[...]

(Wiesz chociaż z czego zbudowane są pierwiastki?)

Poza węglem, tlenem i wodorem w ciele ludzkim występuje niemal cała tablica
Mendelejewa. Również w glinie występuje spora jej część, co wpływa na jej
kolor, zapach, plastyczności itd. Jakbyś nie wiedział w glinie występują
też substancje organiczne.

Zamiast tu pierdoły wypisywać idź się poducz, rok szkolny już się kończy
i możesz zostać w tej samej klasie.
--
Pit

Data: 2009-05-22 08:57:46
Autor: J-23
Jednak nie z gliny!
On 22 Maj, 15:36, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
J-23 wrote:

> [...]

też substancje organiczne.

Zamiast tu pierdoły wypisywać idź się poducz, rok szkolny już się kończy

Przeczytaj z uwaga:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Glin

Pozniej odpowiedz sobie obecnosc jakiego pierwiastka jest
odpowiedzialna za to ze po wypaleniu gliny powstaje ceramika.
W istocie cialo ludzkie sklada sie z b.wielu pierwiastkow, ale krzemu
jednego z podstawowych skladnikow gliny, ilosci sa sladowe. Podobnie
jaki i glinu, drugiego waznego skladnika gliny, jest niewiele. Warto
wiedziec ze tenze glin jest szkodliwy dla ludzkiego organizmu. Czyli i
tak dupa, nie jestesmu zrobieni z gliny. Chociaz z atomow, i dalej z
protonow, elektronow... itede. Jeszcze warto wiedziec ze cialo ludzkie
nie jest zbudowane z wegla, a ze zwiazkow chemicznych tegoz vide
chemia organiczna http://pl.wikipedia.org/wiki/Chemia_organiczna

J-23 itede

PS. jasne ze jestem wyksztalciuchem, i to po dobrym PRL-skim
Uniwersytecie, nie z frajerski licencjatem z Zarzadzania, albo jakas
inna dziedzina wiedzy kompletnie nikompletna, i niepotrzebna. notabene
znalazlem kiedys oferte studiow licencjackich z zakresu szopingu
(pisownia zachowana)

Jednak nie z gliny!