Jednak pisior

Data: 2019-01-23 13:00:09
Autor: Bruno Brunowski
Jednak pisior
Fragment pisma z zakładu karnego do policji w sprawie Stefana W.:
"W dniu 03.12.2018r. skazany wezwany na rozmowę stwierdził, że wyjeżdża z województwa pomorskiego bo tutaj rządzi ,,Platforma". Po opuszczeniu zakładu karnego zamierza udać się na lotnisko, a gdyby nie udało mu się kupić biletu na samolot, to uda się na dworzec PKP i wyjedzie do innego województwa, gdzie rządzi PiS, bo jest zwolennikiem PiS-u, cyt. słowa skarżonego ,,chciałbym, by Jarosław Kaczyński został dyktatorem". Zamierza być bezdomnym, mieszkać po ośrodkach dla bezdomnych i jeździć pociągami po kraju. Do województwa pomorskiego nie będzie przyjeżdżać, bo to ,,siedlisko Platformy"."

https://www.tvn24.pl/pismo-zakladu-karnego-gdansk-przerobka-w-sprawie-stefana-w,903239,s.html

https://www.tvn24.pl/pawel-adamowicz-zamordowany-dzialania-sluzb-w-sprawie-stefana-w,903244,s.html

--
Bruno

Data: 2019-01-23 22:12:23
Autor: u2
Jednak pisior
W dniu 23.01.2019 o 22:00, Br Br pisze:
Zamierza być bezdomnym, mieszkać po ośrodkach dla bezdomnych i jeździć pociągami po kraju.

ta kupa, a do Warszawki to poleciał samolotem, bezdomny pisior:)))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-24 11:09:52
Autor: Lord Donald
Jednak pisior
W dniu 23.01.2019 o 22:12, u2 pisze:
W dniu 23.01.2019 o 22:00, Br Br pisze:
Zamierza być bezdomnym, mieszkać po ośrodkach dla bezdomnych i jeździć pociągami po kraju.

ta kupa, a do Warszawki to poleciał samolotem, bezdomny pisior:)))))))))))))))))

Stefanek kilka dni wyszedł goły z pierdla i już stać go sobie latać samolotami do Warszawy z Gdańska. A srajdaczek przypierdala tyle lat u fryca i nawet nie ma jak na święta raz do roku na jakiś zapluty wagon bydlęcy na PKP aby dzieciaki ojca zobaczyli, że w ogóle istnieje. Rozumiem że odkąd oderwali POsrańców od koryta w kraju jest lepiej, ale srajdaczek jednak przecenia sytuację w kraju, jeszcze nie stać nas na loty regionalne, a jeszcze w ten sposób żeby trudno było kupić bilet na ostatnią chwilę. No ale liczymy, że w przyszłości tak będzie, jak PO nie wróci nigdy do koryta jest spora na to szansa.

Data: 2019-01-24 02:16:18
Autor: Bruno Brunowski
Jednak pisior
W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 11:09:53 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

Stefanek kilka dni wyszedł goły z pierdla i już stać go sobie latać samolotami do Warszawy z Gdańska.

Odżałował te trzy stówki.

--
Bruno

Data: 2019-01-24 11:25:07
Autor: Lord Donald
Jednak pisior
[...]

Mówisz o Niesiołowskim z PO, który mu to za sponsorował?

Data: 2019-01-24 02:28:06
Autor: Bruno Brunowski
Jednak pisior
W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 11:25:08 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> Mówisz o Niesiołowskim z PO, który mu to za sponsorował?

Dowody na to powyżej oczywiście zaraz przedstawisz?

--
Bruno

Data: 2019-01-24 12:18:58
Autor: Pisiorowy Escobar
Jednak pisior
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Dowody na to powyżej oczywiście zaraz przedstawisz?

lord dildo już goni w piętkę

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-24 12:18:35
Autor: Pisiorowy Escobar
Jednak pisior
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Stefanek kilka dni wyszedł goły z pierdla i już stać go sobie latać samolotami do Warszawy z Gdańska. A srajdaczek przypierdala tyle lat u

to że ty jesteś głupi gołodupcom nie znaczy że innych nie stać
miał kasę z napadów albo dostał od rodziny

albo inny pisior mu dał

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-24 13:24:42
Autor: Lord Donald
Jednak pisior
W dniu 24.01.2019 o 12:18, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Szczególnie te 6tys złotych, za które miał wczasy na Kanarach i rozrywkę w luksusowych kasynach. Może matka mu zapozorowała lot do warszawy aby zrealizował swoje marzenia mimo, że wcześniej wiedziała co chce zrobić.

Data: 2019-01-24 13:26:06
Autor: u2
Jednak pisior
W dniu 24.01.2019 o 13:24, Lord Donald pisze:
[...]

ano bogate te pisiory z pełomafii:)))))))))))))

Data: 2019-01-24 13:30:35
Autor: Pisiorowy Escobar
Jednak pisior
> [...]

Szczególnie te 6tys złotych, za które miał wczasy na Kanarach i rozrywkę w luksusowych kasynach. Może matka mu zapozorowała lot do warszawy aby zrealizował swoje marzenia mimo, że wcześniej wiedziała co chce zrobić.

przecież głąbie to było za kasę z napadów
wczasy na kanarach są za 1.5 tys.
lord dildo skutecznie udowania swoją głupotę

no i był typowy pisiorek - złodziej
więc może dostał od innych pisiorko złodziei

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-24 13:43:48
Autor: u2
Jednak pisior
W dniu 24.01.2019 o 13:30, Pisiorowy Escobar pisze:
przecież głąbie to było za kasę z napadów
wczasy na kanarach są za 1.5 tys.
lord dildo skutecznie udowania swoją głupotę

no i był typowy pisiorek - złodziej
więc może dostał od innych pisiorko złodziei

bogate te pisiory z twojej pełomafii:))))))))))))

Data: 2019-01-25 10:06:03
Autor: Pajdak
Jednak pisior
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:7tbj4ele9vpl7uv61j6i2nc9ea651sdtj14ax.com...

kanalia Lodzik Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

Sprawa bandziora z nożem smierdzi okrutnie. Towarzystwo z Nowogrodzkiej zaczynan gubić się w "faktach". PiS-media podały, że nozownik siedział 2 lata w izolatce jako psychol, a okazalo się, że prosto z izolatki trafił do więzienia półotwartego czyli szybki "awans" z psychola i mordercy do "wzorowego" więźnia zastanawiający.

Smród od kociego łba okrutny!

--
Pajdak

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

potępiającej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie".

- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2019-01-24 13:35:56
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Jednak pisior
W dniu środa, 23 stycznia 2019 22:00:11 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Widocznie słabo go wcześniej twoi fumfle przekonywali:)

ctrl+v od juta
,,Profesor" siedział w celi ze Stefanem W. Oglądali TVN, Polsat i ,,M jak
Miłość". Czytali ,,Wyborczą"

Podczas gdańskiego finału WOŚP Stefan W. zaatakował prezydenta Gdańska
Pawła Adamowicza i zadał mu śmiertelne ciosy nożem. Ciągle brakuje
odpowiedzi na pytanie dlaczego doszło do zbrodni. W mediach chętnie
wypowiadają się ludzie, którzy mieli jakikolwiek kontakt z mordercą
Adamowicza - także ci, którzy siedzieli z nim w więzieniu w jednej celi.
"Oglądaliśmy czasem wiadomości. Ale jeśli już, to przeważnie na Polsacie
i TVN" - ujawnia Onetowi "Profesor", który ze Stefanem W. spotkał się w
"kryminale" w Malborku.
W niedzielę, 13 stycznia, wieczorem Pawła Adamowicza zaatakował nożem
27-letni Stefan W. Prezydent Gdańska został śmiertelnie ranny, zmarł
następnego dnia.

Data: 2019-01-24 21:48:31
Autor: Bruno Brunowski
Jednak pisior
W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 22:35:57 UTC+1 użytkownik bytomir.kw....@gmail.com napisał:
> [...]

W niedzielę, 13 stycznia, wieczorem Pawła Adamowicza zaatakował nożem
27-letni Stefan W. Prezydent Gdańska został śmiertelnie ranny, zmarł

Nocniczku, "Profesor" ostatni raz widział Stefana W. na początku 2017 roku.

--
Bruno

Data: 2019-01-25 07:32:52
Autor: boukun
Jednak pisior
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

następnego dnia.

Nocniczku, "Profesor" ostatni raz widział Stefana W. na początku 2017 roku.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wygląda na to,że "Profesor" zindoktrynował Stefana W., każąc mu stale oglądać TVN, Polsat i czytać Gaz. Wyb. :)

boukun

Data: 2019-01-25 10:08:26
Autor: Pajdak
Jednak pisior
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2eaio$1igl$1gioia.aioe.org...

Wygląda na to,że "Profesor" zindoktrynował Stefana W., każąc mu stale oglądać TVN, Polsat i czytać Gaz. Wyb. :)

boukun

Na państwowym garnuszku obowiązuje państwowa TV czyli TVPiS oraz jedynie słuszne "gazety" z godłem szamana z Torunia. Ogladasz TVN i czytasz GW?

--
Pajdak

Data: 2019-01-25 07:52:05
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Jednak pisior
W dniu piątek, 25 stycznia 2019 06:48:32 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> następnego dnia.

Nocniczku, "Profesor" ostatni raz widział Stefana W. na początku 2017 roku.

Musi przekaz pełoski w latach kiedy Stefan odsiadywał wyrok,
był zbyt parciany i nietrwały. Stefan dysonansa załapał jak pis przejęło tvp
i masz efekt:) Nie trza było kłamać za peło, co wy mysleliśta? Że jak
posadzita Żakoskiego obok Czuchnoskiego i wywiad przeprowadzita
to lud kupi te baje?  Myśl!

Jednak pisior