Jednak pisior

Data: 2019-01-24 13:35:56
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Jednak pisior
W dniu środa, 23 stycznia 2019 22:00:11 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Fragment pisma z zakładu karnego do policji w sprawie Stefana W.:
"W dniu 03.12.2018r. skazany wezwany na rozmowę stwierdził, że wyjeżdża z województwa pomorskiego bo tutaj rządzi ,,Platforma". Po opuszczeniu zakładu karnego zamierza udać się na lotnisko, a gdyby nie udało mu się kupić biletu na samolot, to uda się na dworzec PKP i wyjedzie do innego województwa, gdzie rządzi PiS, bo jest zwolennikiem PiS-u, cyt. słowa skarżonego ,,chciałbym, by Jarosław Kaczyński został dyktatorem". Zamierza być bezdomnym, mieszkać po ośrodkach dla bezdomnych i jeździć pociągami po kraju. Do województwa pomorskiego nie będzie przyjeżdżać, bo to ,,siedlisko Platformy"."

https://www.tvn24.pl/pismo-zakladu-karnego-gdansk-przerobka-w-sprawie-stefana-w,903239,s.html

https://www.tvn24.pl/pawel-adamowicz-zamordowany-dzialania-sluzb-w-sprawie-stefana-w,903244,s.html

-- Bruno

Widocznie słabo go wcześniej twoi fumfle przekonywali:)

ctrl+v od juta
,,Profesor" siedział w celi ze Stefanem W. Oglądali TVN, Polsat i ,,M jak
Miłość". Czytali ,,Wyborczą"

Podczas gdańskiego finału WOŚP Stefan W. zaatakował prezydenta Gdańska
Pawła Adamowicza i zadał mu śmiertelne ciosy nożem. Ciągle brakuje
odpowiedzi na pytanie dlaczego doszło do zbrodni. W mediach chętnie
wypowiadają się ludzie, którzy mieli jakikolwiek kontakt z mordercą
Adamowicza - także ci, którzy siedzieli z nim w więzieniu w jednej celi.
"Oglądaliśmy czasem wiadomości. Ale jeśli już, to przeważnie na Polsacie
i TVN" - ujawnia Onetowi "Profesor", który ze Stefanem W. spotkał się w
"kryminale" w Malborku.
W niedzielę, 13 stycznia, wieczorem Pawła Adamowicza zaatakował nożem
27-letni Stefan W. Prezydent Gdańska został śmiertelnie ranny, zmarł
następnego dnia.

Data: 2019-01-24 21:48:31
Autor: Bruno Brunowski
Jednak pisior
W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 22:35:57 UTC+1 użytkownik bytomir.kw....@gmail.com napisał:
> [...]

W niedzielę, 13 stycznia, wieczorem Pawła Adamowicza zaatakował nożem
27-letni Stefan W. Prezydent Gdańska został śmiertelnie ranny, zmarł

Nocniczku, "Profesor" ostatni raz widział Stefana W. na początku 2017 roku.

--
Bruno

Data: 2019-01-25 07:32:52
Autor: boukun
Jednak pisior
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

następnego dnia.

Nocniczku, "Profesor" ostatni raz widział Stefana W. na początku 2017 roku.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wygląda na to,że "Profesor" zindoktrynował Stefana W., każąc mu stale oglądać TVN, Polsat i czytać Gaz. Wyb. :)

boukun

Data: 2019-01-25 10:08:26
Autor: Pajdak
Jednak pisior
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2eaio$1igl$1gioia.aioe.org...

Wygląda na to,że "Profesor" zindoktrynował Stefana W., każąc mu stale oglądać TVN, Polsat i czytać Gaz. Wyb. :)

boukun

Na państwowym garnuszku obowiązuje państwowa TV czyli TVPiS oraz jedynie słuszne "gazety" z godłem szamana z Torunia. Ogladasz TVN i czytasz GW?

--
Pajdak

Data: 2019-01-25 07:52:05
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Jednak pisior
W dniu piątek, 25 stycznia 2019 06:48:32 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> następnego dnia.

Nocniczku, "Profesor" ostatni raz widział Stefana W. na początku 2017 roku.

Musi przekaz pełoski w latach kiedy Stefan odsiadywał wyrok,
był zbyt parciany i nietrwały. Stefan dysonansa załapał jak pis przejęło tvp
i masz efekt:) Nie trza było kłamać za peło, co wy mysleliśta? Że jak
posadzita Żakoskiego obok Czuchnoskiego i wywiad przeprowadzita
to lud kupi te baje?  Myśl!

Jednak pisior