Jednak psp jest slaba grupa....

Data: 2009-05-30 10:40:58
Autor: konserwator
Jednak psp jest slaba grupa....
skoro do jej kontroli wystarczy 3-4 parchancow dyzurnych...

Data: 2009-05-30 10:51:59
Autor: Tzva Adonai
Jednak psp jest slaba grupa....
skoro do jej kontroli wystarczy 3-4 parchancow dyzurnych...

Tej grupy nie można kontrolować, debilizm jej uczestników kwalifikuje ją jako
coś w rodzaju internetowego domu wariatów...

Data: 2009-05-30 11:12:02
Autor: Panslavista
Jednak psp jest slaba grupa....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości
> skoro do jej kontroli wystarczy 3-4 parchancow dyzurnych...

Tej grupy nie można kontrolować, debilizm jej uczestników kwalifikuje ją
jako
coś w rodzaju internetowego domu wariatów...

Jesteś dyżurnym parchem delegowanym z grona pensjonariuszy.

Data: 2009-05-30 12:01:00
Autor: konserwator
Jednak psp jest slaba grupa....

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvqtr4$1sr$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

jako
coś w rodzaju internetowego domu wariatów...

Jesteś dyżurnym parchem delegowanym z grona pensjonariuszy.

Koncepcja "parcha dyzurnego" delegowanego na kazdy strategiczny odcinek wiele wyjasnia z naszej rzeczywistosci.
Metoda "pars pro toto" realizuja zasade "divide et impera" w Polsce i w calym zachodnim swiecie...

Data: 2009-05-30 16:33:30
Autor: Piotr
Jednak psp jest slaba grupa....
Dnia Sat, 30 May 2009 12:01:00 +0200, konserwator napisał(a):

Koncepcja "parcha dyzurnego" delegowanego na kazdy strategiczny odcinek wiele wyjasnia z naszej rzeczywistosci.
Metoda "pars pro toto" realizuja zasade "divide et impera" w Polsce i w calym zachodnim swiecie...

Rosjanie to, a reburs, ujęli w dowcipie, o zekach.
Więzniowie rozmawiają:
- ile dostałeś
10
- za co?
Nu, bo ja był przeciw Kuropatkinu
-Aha
Chwila ciszy:
A ty?
- Ja też 10.
A za co?
- Nu, bo ja był z Kuropatkinem

A później do celi wrzucono Kuropatkina.
Piotr

Data: 2009-05-30 11:12:27
Autor: mkarwan
Jednak psp jest slaba grupa....

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gvqs0d$s0o$1nemesis.news.neostrada.pl...
skoro do jej kontroli wystarczy 3-4 parchancow dyzurnych...

To nie kontrola.
Oni by tego chcieli poprzez moderowanie.
Wtedy ukazywałyby się tylko listy zawierające "jedynie słuszne poglądy" wedle ich mentalności.
Ponieważ nie mogą tego zrobić, więc ich celem jest spamowanie nadmierną ilością nowych wątków i robienie z psp szamba.

Data: 2009-05-30 13:32:16
Autor: jendrysz
Jednak psp jest slaba grupa....
mkarwan pisze:

[...]

A moderowanie dwuetapowe?
Tak, by sami użytkownicy dbali o swoją grupę, a moderator tylko w drugim etapie.
Każdy zbanowany list, przez dowolnego użytkownika, lądowałby automatycznie w podgrupie pręgierz i dopiero odwołanie od tej zsyłki, angażowało by moderatora, by przywrócił list do grupy głównej.
W praktyce, żaden list nie zostałby usunięty, a śmieci znajdowały by się na p.s.p.pręgierz.
Dzięki temu grupa psp byłaby w miarę czysta i nic nie było by zlikwidowane.
Tylko rozdzielone na psp i pspp.

jendrysz

Data: 2009-05-30 04:38:23
Autor: Tzva Adonai
Jednak psp jest slaba grupa....
On 30 Maj, 13:32, jendrysz <jendr...@spam.pl> wrote:

Każdy zbanowany list, przez dowolnego użytkownika, lądowałby
automatycznie w podgrupie pręgierz i dopiero odwołanie od tej zsyłki,

A o kierunku 'zsyłek' decydowałby tercet egzotyczny złożony z
nawiedzonego antysemity, peerelowskiego weterana służb mundurowych i
wielbiciela PiS...

Data: 2009-05-30 14:35:52
Autor: jendrysz
Jednak psp jest slaba grupa....
Tzva Adonai pisze:
[...]

Najpierw, musieliby napisać odwołania (dodatkowe praca), wówczas w drugim etapie moderator po stwierdzeniu, że te odwołania są bezzasadne, mógłby ich nawet blokować. Te całe ich pisanie szło by do śmietnika (p.s.p.moderowana) i jeszcze byliby blokowani, a w tej chwili siedzą tu i rządzą.

jendrysz

Data: 2009-05-30 13:45:28
Autor: mkarwan
Jednak psp jest slaba grupa....
Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@spam.pl> napisał w wiadomości news:gvr5g9$9bc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli chcesz moderowania to załóż pl.soc.polityka.moderowana.
Jestem zdecydowanym przeciwnikiem moderacji.

Data: 2009-05-30 14:33:10
Autor: jendrysz
Jednak psp jest slaba grupa....
mkarwan pisze:
[...]

Nadmiar wolności, jest tak samo szkodliwy, jak jej brak.
Niestety.
Czy do pl.soc.polityka.moderowana, wszystkie zbanowane listy, byłyby automatycznie przesuwane?

jendrysz

Jednak psp jest slaba grupa....