Jednak się nie wprosił.

Data: 2010-03-04 09:48:02
Autor: cirrus
Jednak się nie wprosił.
#  Uroczysto¶ci w Katyniu się odbęd± bez politycznych tarć. Premier Tusk wraz z premierem Rosji uczcz± pamięć pomordowanych oficerów 7 kwietnia, prezydent Lech Kaczyński będzie przewodniczył polskiej delegacji podczas obchodów zaplanowanych na 10 kwietnia. Trzeba mieć nadzieję, że przynajmniej poważne instytucje państwowe i licz±ce się media zaniechaj± licytacji na większ± ważno¶ć jednych obchodów od drugich. Ja w każdym razie troskliwie zapamiętam paliwodów, którzy tak± konkurencję podejm±. Aby wiedzieć kogo nie traktować poważnie.
Ze strony:
http://stary.salon24.pl/160992,partnerstwo

--
stevep

Data: 2010-03-04 10:38:21
Autor: HaMMeR
Jednak się nie wprosił.
On 2010-03-04 09:48, cirrus wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czytaj:

Uroczysto¶ci w Katyniu odbęd± się bez politycznych tarć. Premier Tusk
wraz z premierem Rosji uczcz± pamięć pomordowanych tam oficerów radzieckich
, oraz beda swiadkami poswiecenia cerkwi prawolsawnej, ktora stanie
w tym miejscu na ich czesc, natomiast prezydent Lech Kaczyński będzie przewodniczył polskiej delegacji podczas obchodów zaplanowanych na 10 kwietnia, czyli 70 rocznicy pomordowania wielu tysiecy oficerow polskich przez rosyjskie sluzby NKWD...

Tak brzmi wlasciwa tresc tego komunikatu!!
Gratulujemy Tuskowi!

Data: 2010-03-04 11:41:23
Autor: sofu
Jednak się nie wprosił.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci
On 2010-03-04 09:48, cirrus wrote:
> [...]

rosyjskie
sluzby NKWD...

Tak brzmi wlasciwa tresc tego komunikatu!!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Chyba tym razem Plewa dał się wyruchac w dupę bez mydla. A taki z niego
cwaniak z miodem w uszach!

sofu

Data: 2010-03-04 18:33:19
Autor: -he®sk-
Jednak się nie wprosił.
On Thu, 4 Mar 2010 09:48:02 +0100, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

[...]

 ja pierdziele. trzeba nie miec honoru...

--

 HeSk

Data: 2010-03-05 07:21:05
Autor: HaMMeR
Jednak się nie wprosił.
On 2010-03-04 18:33, -he®sk- wrote:
On Thu, 4 Mar 2010 09:48:02 +0100, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net>  wrote:

#  UroczystoĹ›ci w Katyniu siÄ™ odbÄ™dÄ… bez politycznych tarć. Premier Tusk
wraz z premierem Rosji uczczą pamięć pomordowanych oficerów 7 kwietnia,
prezydent Lech Kaczyński będzie przewodniczył polskiej delegacji podczas
obchodĂłw zaplanowanych na 10 kwietnia. [...]

  ja pierdziele. trzeba nie miec honoru...

-- -- -- -- -- -- -- --

Czyzbys przejzal, bo ja zawsze mialem takie zdanie o Tusku!

Data: 2010-03-05 12:02:53
Autor: =he®sk=
Jednak się nie wprosił.
On Fri, 05 Mar 2010 07:21:05 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   ja pierdziele. trzeba nie miec honoru...

Czyzbys przejzal, bo ja zawsze mialem takie zdanie o Tusku!

 niezle. niezle. tyle,ze tusku byl zaproszony wczesniej niz lechu.
 lechu jak dzieciak staral sie wepchnac na impreze, a jak mu
 sie nie udalo zorganizowal swoj wlasny rm-kinder bal.
 tak dla przypomnienia: katyn lezy na ziemi rosyjskiej.
 premier zaprasza premiera, prezydent prezydenta. nasz sie wprosil.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-05 14:13:49
Autor: HaMMeR
Jednak się nie wprosił.
On 2010-03-05 12:02, =he®sk= wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Jestes glupszy niz sadzilem!
Myslalem, ze wiesz o tym, ze ziemia kryjaca groby
pomordowanych nie nalezy do rosji w sensie zwyczajowych praw do celebry
przyjetych w cywilizowanym swiecie i nie uprawnia WOGOLE do wydawania zezwolen do uczczenia tychze zampordowanych, nomen omen, przez rosjan!
Potrafisz zmusic ten odrost w twojej czaszce, ktory nieslusznie
uwazasz za mozg, do minimalnego chocby wysilku logicznego myslenia,
ze juz o uczuciach wyzszych nie wspominam, bo ich nie wykazujesz!
No i co z tego ze Putin 'zaprosil' tuska do celebrowania wspolnego
uroczystosci ku czci pomordowanych przez NKWD, ROWNIEZ TAMZE, rosyjskich zolnierzy  i zrobil to z premedytacja i butÄ… taka sama, jaka pokazal
tuskowi podczas pierwszej wizyty premierunia w rosji, gdzie siedzial
w fotelu rozparty jak car 'ze swinstwem do gory' i z rekoma dzierzacymi
porecze fotela jakby mial zaraz poderwac sie i strzelic 'z byka'
tuskiemu w jego gladkie czolko..!
To 'zaproszenie' jest jak kolejne wezwanie wasala do zlozenia holdu!
Malo tego, 'zaprosil' go do 'uczczenia' na dzien 7 kwietnia, a uroczystosc
rocznicowa POMORDOWANYCH Polakow wypada 10 kwietnia!
Pojmujesz, czy nadal bedziesz goownem prychal, jak sprostytuowany
kalecki, czy tez jakis 'dziennikarz' ze lzemediow??!!
Jestes falszywym 'liberalem', wyslugujacym sie 'rozowym' hienom!
To przykre i straszne...

Data: 2010-03-05 15:01:30
Autor: =he®sk=
Jednak się nie wprosił.
On Fri, 05 Mar 2010 14:13:49 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> [...]
>   tak dla przypomnienia: katyn lezy na ziemi rosyjskiej.
>   premier zaprasza premiera, prezydent prezydenta. nasz sie wprosil.

 no to masz problem... popracuj nad swoja dyssemia...

[...]

 tak ? no to jutro na cmentarze zolnierzy radzieckich poleglych  w II WS na obszarze RP zwalia pobratymcy ze swiecami i gorzala.
 beda celebrowac na grobach...

Potrafisz zmusic ten odrost w twojej czaszce,

 to co nazywasz odrostem na swojej czaszce to skutek twego
 wypadniecia na leb z wozka dziecinnego. jestes juz po
 lobotomii czy dopiero diagnazuja u ciebie objawy autopatyczne?

ktory nieslusznie uwazasz za mozg,

 wypadek ten skutkuje tym, ze wciaz tkwisz w adolescencji.
do minimalnego chocby wysilku logicznego myslenia,

 najwyrazniej cierpisz na aleksytymie...

ze juz o uczuciach wyzszych nie wspominam, bo ich nie wykazujesz!

 coz, dipsomia poczynila w twoim umysle wielkie spustoszenie...

No i co z tego ze Putin 'zaprosil' tuska do celebrowania wspolnego
uroczystosci ku czci pomordowanych przez NKWD, ROWNIEZ TAMZE, rosyjskich zolnierzy  i zrobil to z premedytacja i but± taka sama, jaka pokazal
[...]

 tu nie chodzi o tuska tylko o malego ktory wpycha sie ze swoim  misiem do piaskownicy.

To 'zaproszenie' jest jak kolejne wezwanie wasala do zlozenia holdu!

 na pewno ;o)))

Malo tego, 'zaprosil' go do 'uczczenia' na dzien 7 kwietnia, a uroczystosc
rocznicowa POMORDOWANYCH Polakow wypada 10 kwietnia!

 a niby dlaczego? bo tak lech chce ? zobacz tu:
 http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_katy%C5%84ska

Pojmujesz, czy nadal bedziesz goownem prychal,

 czyzby sklonnosci skatologiczne byly u ciebie genetyczne ?

 jak sprostytuowany kalecki,

 co ty powiesz, przemus ten-tego ? ;o)
 skorzystales z jego uslug? i jak bylo ?

czy tez jakis 'dziennikarz' ze lzemediow??!!

 tvp czy pr ?

Jestes falszywym 'liberalem',

 tak jak ty falszywym zwolennikiem pis. komuch jestes i tyle.

 wyslugujacym sie 'rozowym' hienom!

 introjekcja czy introcepcja ?
To przykre i straszne...

 poplakalem sie ;o)))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-05 15:16:23
Autor: HaMMeR
Jednak się nie wprosił.
On 2010-03-05 15:01, =he®sk= wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Oniemialem z wrazenia!! Coz za erudycja, coz za lotnosc mysli??!!
I jaki adekwatny do meritum dobor wyrazow..!
Matko.., zadales szyku, jak dziadek Wania pokazujac sztuczke z ptakiem..!
Wyszedl na scene, wyjal ptaka i... go schowal! Publicznosc tez tak oniemiala
jak ja teraz...
Zasluzyles na uznanie, doprawdy.., zasluzyles.., ale dbaj o ten slownik wyrazow
obcych, bowiem moga ci sie kartki posklejac, jak tak mocno dowartosciowany,
bedziesz polerowal freda na te okolicznosc...;)))
Ciulku siermiezny!:) Dobry jestes! Rozbawiles mnie setnie!

Data: 2010-03-05 15:25:32
Autor: =he®sk=
Jednak się nie wprosił.
On Fri, 05 Mar 2010 15:16:23 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

Oniemialem z wrazenia!! Coz za erudycja, coz za lotnosc mysli??!!
  widzisz, trzeba bylo sie uczyc... ;o)))

I jaki adekwatny do meritum dobor wyrazow..!

 j.w.

[...]

 mam gdzies twoje uznanie ;o))))

ale dbaj o ten slownik wyrazow obcych,

 to nie sa wyrazy obce... niedouku ;o)))

bowiem moga ci sie kartki posklejac,

 nie czytaj playboya obzerajac sie kawiorem socjalistycznym ;o))

jak tak mocno dowartosciowany, bedziesz polerowal freda na te okolicznosc...;)))

 jak to ty robisz? opowiedz...

Ciulku siermiezny!:)

 coz, twoja oligofrenia osiaga maximum.
Dobry jestes! Rozbawiles mnie setnie!

 chcialem bys mial mily week-end ;o))))
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-05 16:24:00
Autor: HaMMeR
Jednak się nie wprosił.
On 2010-03-05 15:25, =he®sk= wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No dobra.., jak bede mial jeszcze kiedys zapotrzebowanie na niewybredna rozrywke, to ci dam znac...

Data: 2010-03-04 18:41:24
Autor: Andrzej Adam Filip
Jednak się nie wprosił. (Premier?)
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> pisze:
# Uroczystości w Katyniu się odbędą bez politycznych tarć. Premier
Tusk wraz z premierem Rosji uczczą pamięć pomordowanych oficerów 7
kwietnia, prezydent Lech Kaczyński będzie przewodniczył polskiej
delegacji podczas obchodów zaplanowanych na 10 kwietnia. Trzeba mieć
nadzieję, że przynajmniej poważne instytucje państwowe i liczące się
media zaniechają licytacji na większą ważność jednych obchodów od
drugich. Ja w każdym razie troskliwie zapamiętam paliwodów, którzy
taką konkurencję podejmą. Aby wiedzieć kogo nie traktować poważnie.
Ze strony:
http://stary.salon24.pl/160992,partnerstwo

10 kwietnia będą "obchody z tradycją".
A co będzie 7 kwietnia?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nie poprawi się już ten, kto czterdzieści lat osiągnął, a wad się nie wyzbył.

Data: 2010-03-05 15:50:11
Autor: cirrus
Jednak się nie wprosił. (Premier?)
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:v67txc1cjr+A34@brian.huge.strangled.net...
[...]
10 kwietnia będ± "obchody z tradycj±".
A co będzie 7 kwietnia?

Będ± obchody bez tradycji, ale za to z pełn± obsad±.

--
stevep

Data: 2010-03-05 16:26:59
Autor: HaMMeR
On 2010-03-05 15:50, cirrus wrote:
[...]

A jakze by! Te 'obsade' akceptujesz calym swoim czeerwonym serduchem.., nieprawdaz, bo jesli chodzi o samo meritum, to juz tobie smieciu, powiewa!

Data: 2010-03-05 16:38:55
Autor: Andrzej Adam Filip
On 2010-03-05 15:50, cirrus wrote:
UĹĽytkownik "Andrzej Adam Filip"<anfi@xl.wp.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Będą obchody bez tradycji, ale za to z pełną obsadą.

A jakze by! Te 'obsade' akceptujesz calym swoim czeerwonym
serduchem.., nieprawdaz, bo jesli chodzi o samo meritum, to juz tobie
smieciu, powiewa!

To że tam będzie Putin tworzy szansę ale nie gwarantuje że to będzie
poprawa a nie np. pogorszenie brakiem "wyczucia subtelności".
Bo brak "pełnej zgodności interesów" to *norma* nie tylko z Rosją.

Wiec może dajmy szansę duetowi Tusk&Putin żeby się wykazali "wspólnym przejściem przez pole minowe" i poczekajmy jakimś ostrzejszym chwaleniem lub przypierdalaniem aż będzie po.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Najwspanialsza mądrość - to poznanie samego siebie.

Data: 2010-03-05 08:39:31
Autor: Jadrys
Jednak się nie wprosił.
W dniu 2010-03-04 09:48, cirrus pisze:
[...]

No i bardzo dobrze. Jest to dobre wyj¶cie z sytuacji w jaka nas pędził kacap..

Jednak się nie wprosił.