Jednak się nie wprosił.

Data: 2010-03-04 10:38:21
Autor: HaMMeR
Jednak się nie wprosił.
On 2010-03-04 09:48, cirrus wrote:
#  Uroczystości w Katyniu się odbędą bez politycznych tarć. Premier Tusk
wraz z premierem Rosji uczczą pamięć pomordowanych oficerów 7 kwietnia,
prezydent Lech Kaczyński będzie przewodniczył polskiej delegacji podczas
obchodów zaplanowanych na 10 kwietnia. Trzeba mieć nadzieję, że przynajmniej
poważne instytucje państwowe i liczące się media zaniechają licytacji na
większą ważność jednych obchodów od drugich. Ja w każdym razie troskliwie
zapamiętam paliwodów, którzy taką konkurencję podejmą. Aby wiedzieć kogo nie
traktować poważnie.
Ze strony:
http://stary.salon24.pl/160992,partnerstwo

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czytaj:

Uroczystości w Katyniu odbędą się bez politycznych tarć. Premier Tusk
wraz z premierem Rosji uczczą pamięć pomordowanych tam oficerów radzieckich
, oraz beda swiadkami poswiecenia cerkwi prawolsawnej, ktora stanie
w tym miejscu na ich czesc, natomiast prezydent Lech Kaczyński będzie przewodniczył polskiej delegacji podczas obchodów zaplanowanych na 10 kwietnia, czyli 70 rocznicy pomordowania wielu tysiecy oficerow polskich przez rosyjskie sluzby NKWD...

Tak brzmi wlasciwa tresc tego komunikatu!!
Gratulujemy Tuskowi!

Data: 2010-03-04 11:41:23
Autor: sofu
Jednak się nie wprosił.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
On 2010-03-04 09:48, cirrus wrote:
> [...]

rosyjskie
sluzby NKWD...

Tak brzmi wlasciwa tresc tego komunikatu!!

Chyba tym razem Plewa dał się wyruchac w dupę bez mydla. A taki z niego
cwaniak z miodem w uszach!

sofu

Jednak się nie wprosił.