Jednak sprytnym polucjantom się nie udało

Data: 2009-11-28 13:11:22
Autor: Cavallino
Jednak sprytnym polucjantom się nie udało
Cyt:

"Klęska lubelskiej drogówki. Kierowcy, których złapał fotoradar umieszczony w ¶mietniku, nie musz± się niczego obawiać. Mandatów nie dostan±, bo "umieszczenie fotoradaru w koszu na ¶mieci było nieprawidłowym użytkowaniem urz±dzenia" "

http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,7306821,Fotoradar_w_smietniku__mandaty_niewazne.html

I teraz ciekawe, czy znalazło się kilku my¶l±cych w policji, czy przestraszyli się presji społeczeństwa?
Obstawiam niestety to drugie.

Data: 2009-11-28 13:33:07
Autor: J.F.
On Sat, 28 Nov 2009 13:11:22 +0100,  Cavallino wrote:
[...]

Niestety ? Powinno cie to cieszyc.

Ja tam mysle ze trafili na jednego bieglejszego w prawie i z dobrymi
znajomosciami :-)

Tylko ze ja bym sie nie cieszyl przed czasem - teraz sobie policja
takie zamowi u producenta, beda atestowane razem ze smietnikiem :-)

J.

Data: 2009-11-28 14:49:45
Autor: Papkin
Cavallino wrote:
[...]

Nie wiem skad taka opinia, automat w smietniku plastikowym bedzie dzialal tak samo jak w samochodzie na poboczu czy rozlozony na trojnogu. Dziwne, dzwine, dziwne? Moze syn komendanta sie zalapal z 100/50? :-)

Akcja sama w sobie podstepna ale gdzie tu zlamanie prawa?

Data: 2009-11-28 15:26:43
Autor: Cavallino
Jednak sprytnym polucjantom się nie udało
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomo¶ci news:4b112a7a$1news.home.net.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Jak wiatr zawieje i ¶mietnik się zakołysze również?
Certyfikowałe¶ taki przypadek?

Data: 2009-11-28 16:11:46
Autor: neelix

Cavallino wrote:
[...]

Mnie te pretensje kojarz± się z powiedzeniem o kiepskiej baletnicy, której wszystko przeszkadza.
neelix

Data: 2009-11-28 15:49:42
Autor: to
Jednak sprytnym polucjantom się nie udało
neelix wrote:

Mnie te pretensje kojarzÄ… siÄ™ z powiedzeniem o kiepskiej baletnicy,
ktĂłrej wszystko przeszkadza.

Skoro miśki egzekwują literę prawa, a nie jego istotę, to dlaczego w drugą stronę miałoby być inaczej?

Dlaczego w Warszawie widzę ich z suszarkami prawie wyłącznie koło północy na najdurniejszych ograniczeniach do 50-60 na dwu- trzypasmowych wylotówkach?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-28 18:40:11
Autor: The_EaGle
to pisze:
neelix wrote:

[...]

Bo wtedy jest największe ryzyko potrącenia pieszego między 2 na 5 rano ;)
Ten pieszy to pewnie zapruty policjant wracający ze służby.

Mnie ciekawi kiedy mnie zatrzyma żandarmeria wojskowa, co raz więcej ich widzę w wawie i okolicach z radarami. Poczytałem sobie troszkę wykładni prawa i to co robią na pewno nie jest z nim zgodne.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-11-28 22:07:42
Autor: jerzu
Jednak sprytnym pol ucjantom się nie ud ało
On Sat, 28 Nov 2009 18:40:11 +0100, The_EaGle <the@djd.com> wrote:

Mnie ciekawi kiedy mnie zatrzyma żandarmeria wojskowa, co raz więcej ich widzę w wawie i okolicach z radarami. Poczytałem sobie troszkę wykładni prawa i to co robi± na pewno nie jest z nim zgodne.

Na drugi raz przyjrzyj się im dobrze. To jest żandarm + misiek - taki
zestaw promocyjny.

Data: 2009-11-30 00:03:35
Autor: The_EaGle
jerzu pisze:
[...]

Widziałem zestaw żandarm z radarem i misiek być może w samochodzie wiec nie zgodnie z prawem.
Widziałem też samochód żandarmerii wojskowej na sygnałach zatrzymuj±cy inny pojazd - całkowicie nie zgodnie z prawem!

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-11-30 10:25:05
Autor: Mario
The_EaGle pisze:
jerzu pisze:
[...]

a może w tym samochodzie zatrzymanym siedzieli wojskowi?

pozdrawiam
mario

Data: 2009-11-29 00:01:55
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail spam@spamerssux.net napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

wiesz, to jest tak, ze jak oni przypiepszaja sie do kierowców, stosujac bardzo literalnie prawo, to działa to tez w druga strone. --
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
I jedyne,które ma za co!"  Mark Twain

Data: 2009-11-29 00:36:00
Autor: elmer radi radisson
Papkin wrote:

[...]

To ciekawe czemu obudowy do montowania FR musza posiadac stosowna homologacje, a sposob ustawienia samych urzadzen podlega stosownej
procedurze.

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-11-28 16:20:36
Autor: Tomasz Pyra
Cavallino pisze:
[...]

S±dzę że nie na długo.
Pewnie producent tych ¶mietników na zamówienie wyprodukuje specjaln± serię specjalistycznych pojemników do instalowania fotoradarów. Przypadkiem tylko w 100% takich samych jak ¶mietniki ;>

Data: 2009-11-28 22:44:02
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Sat, 28 Nov 2009 16:20:36 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

Cavallino pisze:
[...]

Ciekawe jak bardzo by mnie skrzywidzili gdybym nawrzucal smieci do takiego
kosza. ;] no bo skad moglem wiedziec ze to nie jest kosz na smieci? ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Jednak sprytnym polucjantom się nie udało