Jednak w tej

Data: 2012-07-22 08:38:39
Autor: Trybun
Jednak w tej
Unii rz膮dz膮 fanta艣ci:

http://finanse.wp.pl/kat,104128,title,Sprobujesz-szynki-wodnej,wid,14776278,wiadomosc.html

Ilu Polak贸w b臋dzie sta膰 na szynk臋 bez wody?

Data: 2012-07-22 17:26:41
Autor: Wiesiaczek
Jednak w tej
On Sun, 22 Jul 2012 08:38:39 +0200, Trybun wrote:

Unii rz膮dz膮 fanta艣ci:

http://finanse.wp.pl/kat,104128,title,Sprobujesz-szynki-
wodnej,wid,14776278,wiadomosc.html

Ilu Polak贸w b臋dzie sta膰 na szynk臋 bez wody?

Tyle samo co teraz.
Tylko mo偶e ci pozostali u艣wiadomi膮 sobie co do tej pory jedli.

Zreszt膮 jak czytam wypowiedzi niekt贸rych, zachwalaj膮cych kapitalizm i wolny rynek, to jako艣 moja empatia s艂abnie mocno, i jako艣 mniej mi 偶al tego przypadkowego spo艂ecze艅stwa.
Niech zatem wpieprzaj膮 szynk臋 wodn膮, kie艂bas臋 z soi GMO (genetycznie modyfikowanej - to dla s艂abszych), par贸wki z kopyt i sier艣ci, i wszelkie inne zdobycze wsp贸艂czesnej technologii spo偶ywczej.
A 偶e zejd膮 przedwcze艣nie na raka? I tak nie ma kasy na emerytury dla nich, wi臋c o co chodzi?

--
Wiesiaczek (dzi艣 z Francji)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐