Jednak zamach

Data: 2012-11-13 19:06:13
Autor: u2
Jednak zamach
.... mówią o tym otwarcie Żakowski i Sikorski. Co do pierwszego zawsze
uważałem go za osobę przyzwoitą, może i do Sikorskiego kiedyś się
przekonam, jeśli pokaja się za własne grzechy popełnione publicznie  :

http://www.youtube.com/watch?v=PHQGpN44j08

Data: 2012-11-13 19:20:40
Autor: Przemysław M.
Jednak zamach
Dnia Tue, 13 Nov 2012 19:06:13 +0100, u2 napisał(a):

[...]

I co teraz? Nałożycie mohery i pomaszerujecie na Kreml?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-11-13 19:32:16
Autor: Chiron
Jednak zamach

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k7u34t$d8l$1dont-email.me...
[...]

Wytrzyj twarz i powiedz, że deszcz pada. Tfu!!!

--

Chiron

Data: 2012-11-14 11:43:21
Autor: stevep
Jednak zamach
Dnia 13-11-2012 o 19:32:16 Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):

[...]

Oplułeś się, czy usmarkałeś?
--
stevep

Data: 2012-11-14 22:26:53
Autor: Klin
Jednak zamach
W dniu 2012-11-13 19:06, u2 pisze:
[...]

   Ale o jakim zamachu oni mĂłwią - wolałbym oglądnąć całość
   a nie urywek nie całkiem jednoznaczny.

Jednak zamach