Jedne byd³o na Pow±zkach

Data: 2011-08-03 09:49:51
Autor: Hans Kloss
Jedne byd³o na Pow±zkach
....to byli byd³oszeski i byd³otusk. Po o¶wiadczeniu ich kolesia
byd³oapfelbauma na temat Powstania dziwiæ sie jedynie nale¿y wstrzemiê¼liwo¶ci
publiki która ich TYLKO wygwizda³a, bo przedstawicielom rz±du którego minister
SZ wydaje takie "o¶wiadczenia" bardziej nerwowe audytorium  zwyczajnie sku³oby
pyski.
J-23

Data: 2011-08-03 13:29:09
Autor: Leprechaun
Jedne byd³o na Pow±zkach

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1b5ju$m1j$1inews.gazeta.pl...
...to byli byd³oszeski i byd³otusk.

Wiesz co MATOLE, ty jeste¶ jak jaka¶ gnida albo upierdliwa mucha. Na mózg ci pad³a nienawi¶c! Tylko lobotomia!

BomBel

Data: 2011-08-03 11:46:23
Autor: pbserwator
Jedne byd³o na Pow±zkach
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a): (ciach beczenie barana)

zamknij morde kacap. --

Data: 2011-08-03 14:05:36
Autor: Leprechaun
Jedne byd³o na Pow±zkach

U¿ytkownik " pbserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1bcee$fv2$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a):
(ciach beczenie barana)

zamknij morde kacap.

Dziadek jest w szpitalu wiêc nie wiem co oznacza s³owo "kacap". Wal siê MATOLE! ;)))

BomBel

Data: 2011-08-03 12:11:50
Autor: obserwator
Jedne byd³o na Pow±zkach
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a):
Dziadek jest w szpitalu wiêc nie wiem co oznacza s³owo "kacap". Wal siê MATOLE! ;)))

kim byl twoj dziadek to widac dosc dokladnie, kacapie.

Data: 2011-08-03 14:15:12
Autor: Leprechaun
Jedne byd³o na Pow±zkach

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1bdu6$l6m$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a):

Dziadek jest w szpitalu wiêc nie wiem co oznacza s³owo "kacap". Wal siê
MATOLE! ;)))

kim byl twoj dziadek to widac dosc dokladnie, kacapie.

Dziadek by³ swego czasu t³umaczem przysiêg³ym jezyka rosyjskiego. Ty jeste¶ najgorsz± bia³orusk± gnid± udaj±ca polskiego patriotê!

BomBel

Data: 2011-08-03 14:17:25
Autor: Grzegorz Z.
Jedne byd³o na Pow±zkach
obserwator napisa³:

Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a):
Dziadek jest w szpitalu wiêc nie wiem co oznacza s³owo "kacap". Wal siê MATOLE! ;)))

kim byl twoj dziadek to widac dosc dokladnie, kacapie.

Widaæ to po tym gdy on pisze po polsku a ty po polskawemu?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-03 18:58:49
Autor: cirrus3
Jedne byd³o na Pow±zkach
W dniu 2011-08-03 14:11,  obserwator pisze:
Leprechaun<brudypolityczne@pralnia.tw>  napisa³(a):

Dziadek jest w szpitalu wiêc nie wiem co oznacza s³owo "kacap". Wal siê
MATOLE! ;)))

kim byl twoj dziadek to widac dosc dokladnie, kacapie.

Pewnie z wermachtu kretynie.

--

stevep

Data: 2011-08-04 06:20:58
Autor: .[He®Sk].
Jedne byd³o na Pow±zkach
On Wed, 3 Aug 2011 14:05:36 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
>
> zamknij morde kacap.

Dziadek jest w szpitalu wiêc nie wiem co oznacza s³owo "kacap". Wal siê MATOLE! ;)))

 obserwator to komusza przechrzta. tacy sa najgorsi.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-03 18:57:42
Autor: cirrus3
Jedne byd³o na Pow±zkach
W dniu 2011-08-03 13:46,  pbserwator pisze:
Leprechaun<brudypolityczne@pralnia.tw>  napisa³(a):
(ciach beczenie barana)

zamknij morde kacap.

Halte pisk pebesrator.

--

stevep

Data: 2011-08-03 17:12:42
Autor: obserwator
Jedne byd³o na Pow±zkach
cirrus3 <cirrus3@gazeta.pl.WYTNIJ.TO> napisa³(a):
W dniu 2011-08-03 13:46,  pbserwator pisze:
> Leprechaun<brudypolityczne@pralnia.tw>  napisa³(a):
> (ciach beczenie barana)
>
> zamknij morde kacap.

Halte pisk pebesrator.

nie pij tyle, polski kacapie:) --

Data: 2011-08-03 16:44:17
Autor: u2
Jedne byd³o na Pow±zkach
W dniu 2011-08-03 11:49, Hans Kloss pisze:
[...]

Jakie video na ten temat ? Chetnie zobacze jak ludzie odpor tym
politycznym skunksom :)

Data: 2011-08-03 14:59:34
Autor: Hans Kloss
Jedne byd³o na Pow±zkach
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
Jakie video na ten temat ? Chetnie zobacze jak ludzie odpor tym
politycznym skunksom :)

http://www.youtube.com/watch?v=TOg2fiF8T58
J-23

Data: 2011-08-03 17:05:04
Autor: u2
Jedne byd³o na Pow±zkach
W dniu 2011-08-03 16:59, Hans Kloss pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
Jakie video na ten temat ? Chetnie zobacze jak ludzie odpor tym
politycznym skunksom :)

http://www.youtube.com/watch?v=TOg2fiF8T58
J-23

Rzeczywiscie, pod samym pomnikiem ich wygwizdali.  :)

Data: 2011-08-03 19:00:11
Autor: cirrus3
Jedne byd³o na Pow±zkach
W dniu 2011-08-03 17:05, u2 pisze:
[...]

Jak to byd³o,niczego nie uszanuje.

--

stevep

Data: 2011-08-03 20:04:24
Autor: raff
Jedne byd³o na Pow±zkach

"cirrus3" <cirrus3@gazeta.pl.WYTNIJ.TO> wrote in message news:j1buqt$8lb$10inews.gazeta.pl...
[...]

No nie ? Przylazi toto, sie promuje, wybory id±.

A zamkneloby sie w palacu jedno z drugim.

R.

Data: 2011-08-03 23:05:45
Autor: u2
Jedne byd³o na Pow±zkach
W dniu 2011-08-03 20:04, raff pisze:
Jak to byd³o,niczego nie uszanuje.
No nie ? Przylazi toto, sie promuje, wybory id±.

A zamkneloby sie w palacu jedno z drugim.

I w ten sposób zamienili pa³ac w oborê :)

Jedne byd³o na Pow±zkach