Jedne z ostatnich LCD ccfl

Data: 2015-12-20 16:37:01
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
Jedne z ostatnich LCD ccfl
Gdzie艣 jest strona, z kt贸rej przy pewnym wysi艂ku wyci膮gniesz podobne dane, ale nie mam pod r臋k膮.

-- -- -
Czy jest strona w sieci podaj膮ca list臋 jakie by艂y ostatnie modele monitor贸w LCD z pod艣wietleniem CCFL?

Data: 2015-12-20 20:05:01
Autor: Kmicic
Jedne z ostatnich LCD ccfl
W dniu 2015-12-20 o 16:37,  膮膰臋艂艅贸艣藕偶 pisze:
Gdzie艣 jest strona, z kt贸rej przy pewnym wysi艂ku wyci膮gniesz podobne dane, ale nie mam pod r臋k膮.

oj du偶y wysi艂ek nie znalaz艂臋ma, wiem np DELL E2210h z 2011 jest FHD i CCFL mo偶e kto艣 ma CCFL z 2011 lub nowszy, modele prosze...

Jedne z ostatnich LCD ccfl