[Kupię] Jednego roga Boplight/Ritchey WCS/podobne

Data: 2009-06-08 12:13:16
Autor: Jan Srzednicki
[Kupię] Jednego roga Boplight/Ritchey WCS/podobne
Czołem,

Kupiłbym jednego roga z gatunku ultralekkich (60g za parę) Boplightów,
Ritchey WCS czy innego producenta drukującego na nich swoje logo
(widziałem też gdzieś Mounty Special, wszystko pewnie jeden Tajwaniec
robi).

Boplighty o których mówię wyglądają tak:

http://www.allegro.pl/item650392410_rogi_boplight_nowe.html

Piszę, bo może ktoś zepsuł jednego i mu został gdzieś na śmieciach,
albocoś. W zasadzie może to być tez jakiś inny patent rogowy, byleby był
lekki i z aluminium. Może być delikatny.

Data: 2009-06-08 14:26:26
Autor: PeJot
Jan Srzednicki pisze:
[...]

Jedź na jakiś maraton MTB, sporo zagubionych rzeczy ( rogi, *liczniki* itp. ) znaleźć można na trasach :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-06-08 12:28:14
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-08, PeJot wrote:
Jan Srzednicki pisze:
[...]

:)

Może się przejadę kiedyś. Ale, w międzyczasie, może mi znajdzie ktoś
takiego roga? :)

Data: 2009-06-08 17:54:40
Autor: akara0
[Kupię] Jednego roga Boplight/Ritchey WCS/podobne
Użytkownik "Jan Srzednicki" napisał
Kupiłbym jednego roga

puść kobietę samopas , będziesz miał dwa i za darmo ;)
MSPANC

pzdr
tomek

Data: 2009-06-08 19:52:14
Autor: Rafał Wawrzycki
Dnia 08 cze 2009 w liście [news:h0jc85$pog$1news.onet.pl] akara0 [akara0@WYTNIJpoczta.onet.pl] napisał(a):

puść kobietę samopas , będziesz miał dwa i za darmo ;)

Tylko takie rogi to lekkie nie są... ;)

--
Pozdrawiam, Rafał W.

[Kupię] Jednego roga Boplight/Ritchey WCS/podobne