Jedni należą do pokolenia PRL, drudzy do pokolenia JP2...

Data: 2009-02-26 21:01:12
Autor: Ensitherum
Jedni należą do pokolenia PRL, drudzy do pokolenia JP2...
... a ja należę do pokolenia Gazety Wyborczej i jestem z tego bardzo
dumny...

to mi przypomniało pewne zachowanie bohatera powieści S.Piaseckiego:]

Data: 2009-02-26 21:45:59
Autor: mkarwan

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:go6se4$2la$1news.onet.pl...
... a ja należę do pokolenia Gazety Wyborczej i jestem z tego bardzo
dumny...

to mi przypomniało pewne zachowanie bohatera powieści S.Piaseckiego:]

Czemu reagujesz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Jedni należą do pokolenia PRL, drudzy do pokolenia JP2...