Jedni należą do pokolenia PRL, drudzy do pokolenia JP2...

Data: 2009-02-26 21:09:05
Autor: Ensitherum
Jedni należą do pokolenia PRL, drudzy do pokolenia JP2...
wypisz wymaluj kupa:

"-wy mówicie że ja jestem dookoła dureń! a czy wy wiecie, że ja jestem z tego tylko dumny? tak. wy ot, mądrale, a nawet swego państwa nie macie i musicie robić to, co wam nasz rząd rozkaże! a mnie mądrość nie potrzebna. my mamy takich, co mądrzy są i oni wszystkim kierują.
my już ćwierć świata mamy. a za dziesięć lat pół świata opanujemy. a za 20 lat nasz ruski naród będzie wszystkimi na świecie rządzić. (...)
otóż: jestem dureń, dureń, dureń! i to jest moją wielką dumą!"

Jedni należą do pokolenia PRL, drudzy do pokolenia JP2...