Jedno

Data: 2011-07-23 10:05:35
Autor: Leprechaun
Jedno

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j0dmgi$cra$1news.onet.pl...

jeszcze mnie zastanawia, - dlaczego jeszcze pracodawcy czy urzędnicy nie żądają od Polaków zaświadczenia o spowiedzi wydanego przez księży, przy załatwianiu ich s[praw?

http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Ile-kosztuje-co-laska-My-juz-wiemy,wid,13617848,wiadomosc.html

Gdyby rządził PiS tak by być mogło!

BomBel

Data: 2011-07-23 10:20:33
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-23 10:05, Leprechaun pisze:

[...]

No właśnie, - w moim prywatnym rankingu - w tym punkcie przedwyborczej kalkulacji stawiam przy PiSie duży minus.

Data: 2011-07-23 10:29:18
Autor: Leprechaun
Jedno

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j0e0i1$dah$3news.onet.pl...
[...]

Zmieniasz się. Jeszcze niedawno gardłowałes za PiS. Sądziłeś, że to socjaliści? To farbowane listy, nacjonaliści w najgorszym wydaniu!

BomBel

Data: 2011-07-23 15:11:12
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-23 10:29, Leprechaun pisze:

[...]

Nic siÄ™ nie zmieniam. Po prosty podsumowuje tylko zalety i wady partii politycznych.

Data: 2011-07-23 13:12:42
Autor: stevep
Jedno
Dnia 23-07-2011 o 10:20:33 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-07-23 10:05, Leprechaun pisze:

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j0dmgi$cra$1news.onet.pl...

jeszcze mnie zastanawia, - dlaczego jeszcze pracodawcy czy urzêdnicy  nie ¿±daj± od Polaków za¶wiadczenia o spowiedzi wydanego przez ksiê¿y,  przy za³atwianiu ich s[praw?

http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Ile-kosztuje-co-laska-My-juz-wiemy,wid,13617848,wiadomosc.html

Gdyby rz±dzi³ PiS tak by byæ mog³o!

BomBel

No w³a¶nie, - w moim prywatnym rankingu - w tym punkcie przedwyborczej  kalkulacji stawiam przy PiSie du¿y minus.

Ty sobie postaw kretynie du¿y minus na czole wszyscy wiedz±,¿e maj± do  czynienia z idiot±.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-23 15:11:00
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-23 13:12, stevep pisze:

No właśnie, - w moim prywatnym rankingu - w tym punkcie przedwyborczej kalkulacji stawiam przy PiSie duży minus.

Ty sobie postaw kretynie duży minus na czole wszyscy wiedzą,że mają do czynienia z idiotą.

Data: 2011-07-23 15:58:33
Autor: stevep
Jedno
Dnia 23-07-2011 o 15:11:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Taki jakim sam sie odznaczy³e¶? Czy mo¿e ty postawi³e¶ sobie krzy¿yk?  taki Jaki przys³uguje tylko  super imbecylom?

Niezale¿nie od znaczka nikt twojego idiotyzmu nie przebije.

Data: 2011-07-23 21:25:32
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-23 15:58, stevep pisze:
Dnia 23-07-2011 o 15:11:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Niezależnie od znaczka nikt twojego idiotyzmu nie przebije.

Akurat w tej dziedzinie jesteś niezrównany.

Data: 2011-07-23 21:30:51
Autor: u2
Jedno
W dniu 2011-07-23 21:25, jadrys pisze:
Akurat w tej dziedzinie jeste¶ niezrównany.

Cyrkus jest niezrownany w wielu dziedzinach. M.in. w kretynizmie,
idiotyzmie i debilizmie :) Stary UBek, nikt go nie przebije :)

Data: 2011-07-24 03:13:29
Autor: stevep
Jedno
Dnia 23-07-2011 o 21:30:51 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-07-23 21:25, jadrys pisze:
Akurat w tej dziedzinie jeste¶ niezrównany.

Cyrkus jest niezrownany w wielu dziedzinach. M.in. w kretynizmie,
idiotyzmie i debilizmie :) Stary UBek, nikt go nie przebije :)
Nastêpny debil da³ g³os.

Data: 2011-07-24 22:59:41
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-23 21:30, u2 pisze:

Cyrkus jest niezrownany w wielu dziedzinach. M.in. w kretynizmie,
idiotyzmie i debilizmie :) Stary UBek, nikt go nie przebije :)

Raczej, bardziej stary partyjniak niż "UBek".

Data: 2011-07-25 02:29:12
Autor: stevep
Jedno
Dnia 24-07-2011 o 22:59:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-07-23 21:30, u2 pisze:

Cyrkus jest niezrownany w wielu dziedzinach. M.in. w kretynizmie,
idiotyzmie i debilizmie :) Stary UBek, nikt go nie przebije :)

Raczej, bardziej stary partyjniak ni¿ "UBek".

Zawsze kul± w p³ot, nigdy nie nale¿a³em do ¿adnej partii, a przede  wszystkim do bandy zwanej PZPR.

Data: 2011-07-26 22:24:10
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-25 02:29, stevep pisze:
Dnia 24-07-2011 o 22:59:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-23 21:30, u2 pisze:

Cyrkus jest niezrownany w wielu dziedzinach. M.in. w kretynizmie,
idiotyzmie i debilizmie :) Stary UBek, nikt go nie przebije :)

Raczej, bardziej stary partyjniak niż "UBek".

Zawsze kulą w płot, nigdy nie należałem do żadnej partii, a przede wszystkim do bandy zwanej PZPR.

Nie sÄ…dzÄ™ żeby nos mnie myliÅ‚. Od razu wyczuÅ‚  tobie byÅ‚ego pseudokomucha.

Data: 2011-07-26 22:25:57
Autor: u2
Jedno
W dniu 2011-07-26 22:24, jadrys pisze:
Nie s±dzê ¿eby nos mnie myli³. Od razu wyczu³  tobie by³ego pseudokomucha.

Podobniez Niesiol nigdzie oficjalnie nie nalezal, a sra merdialnie
gorzej nawet niz cyrkus :)

Data: 2011-07-26 22:41:07
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-26 22:25, u2 pisze:
[...]

Niesioł to typowy kameleon. Człowiek bez kręgosłupa.. i widać że bardzo dobrze się czuje w takiej roli.

Data: 2011-07-26 22:41:42
Autor: u2
Jedno
W dniu 2011-07-26 22:41, jadrys pisze:
[...]

Niesio³ to typowy kameleon. Cz³owiek bez krêgos³upa.. i widaæ ¿e bardzo
dobrze siê czuje w takiej roli.

Niesiol to gostek wychowany przez PRL.

Data: 2011-07-26 22:44:51
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-26 22:41, u2 pisze:

Niesioł to typowy kameleon. Człowiek bez kręgosłupa.. i widać że bardzo
dobrze siÄ™ czuje w takiej roli.

Niesiol to gostek wychowany przez PRL.

Jednak rogi może pokazywać tylko w kapitalizmie.

Data: 2011-07-26 22:46:11
Autor: u2
Jedno
W dniu 2011-07-26 22:44, jadrys pisze:
Niesiol to gostek wychowany przez PRL.

Jednak rogi mo¿e pokazywaæ tylko w kapitalizmie.

Bo w PRL-u byl co najwyzej TW kierowanym przez swojego oficera
prowadzacego. W III RP razwietka rzadzi merdialnie.

Data: 2011-07-26 23:15:46
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-26 22:46, u2 pisze:
[...]

E tam "rozwietka" - Waszyngton i Bruksela za pomocÄ…  naszych rodzimych sÅ‚ugusów.

Data: 2011-07-26 23:19:08
Autor: u2
Jedno
W dniu 2011-07-26 23:15, jadrys pisze:
Bo w PRL-u byl co najwyzej TW kierowanym przez swojego oficera
prowadzacego. W III RP razwietka rzadzi merdialnie.

E tam "rozwietka" - Waszyngton i Bruksela za pomoc±  naszych rodzimych
s³ugusów.

Zauwaz, ze ida rasia w rasie.

Data: 2011-07-26 23:29:18
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-26 23:19, u2 pisze:
[...]
sługusów.

Zauwaz, ze ida rasia w rasie.

Fakt.

Data: 2011-07-27 01:29:41
Autor: stevep
Jedno
Dnia 26-07-2011 o 22:46:11 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

Razwietka z jaczejk±, czy bez?

Data: 2011-07-27 01:28:48
Autor: stevep
Jedno
Dnia 26-07-2011 o 22:25:57 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-07-26 22:24, jadrys pisze:
Nie s±dzê ¿eby nos mnie myli³. Od razu wyczu³  tobie by³ego  pseudokomucha.

Podobniez Niesiol nigdzie oficjalnie nie nalezal, a sra merdialnie
gorzej nawet niz cyrkus :)
Nawet gorzej od czolowych pisowskich debili jak Suski, czy Brudziñski?

Data: 2011-07-27 01:27:33
Autor: stevep
Jedno
Dnia 26-07-2011 o 22:24:10 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Hmm, a po czym wsiowy debilku?

Data: 2011-07-27 22:25:42
Autor: jadrys
Jedno
W dniu 2011-07-27 01:27, stevep pisze:
Dnia 26-07-2011 o 22:24:10 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Zostały w tobie jeszcze resztki człowieczeństwa.

Data: 2011-07-26 19:10:06
Autor: [He®Sk]
Jedno
On Sun, 24 Jul 2011 22:59:41 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-07-23 21:30, u2 pisze:

> Cyrkus jest niezrownany w wielu dziedzinach. M.in. w kretynizmie,
> idiotyzmie i debilizmie :) Stary UBek, nikt go nie przebije :)

Raczej, bardziej stary partyjniak ni¿ "UBek".

 prosze, prosze. u2 stary ubek udaje jagniatko pisowskie.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Jedno