Jedno Okienko, załatwiania w ch.... ..

Data: 2009-12-16 10:41:20
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jedno Okienko, załatwiania w ch.... ..
Witam,

zmienił mi się jeden z adresów DG. Wysłałem więc proste pisemko, jak
zwykle, do EDG z prośbą o zmianę. Niestety... Od września jest Jedno
Okienko i muszę wypełnić 5 stron durnego formularza EDG1. Odlot.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-12-16 10:50:36
Autor: Herald
Jedno Okienko, załatwiania w ch.... ..
Dnia Wed, 16 Dec 2009 10:41:20 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

Witam,

Tristan - idź się żalić na pręgierz.

Data: 2009-12-16 11:56:51
Autor: Michał Gut

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hga8g1$1ck$1news.interia.pl...
[...]

nie marudz:)
jaja sie zaczna przy pkd:)
zobaczysz jak bedziesz zmienial

Data: 2009-12-16 12:10:51
Autor: Tomek
Dnia 16-12-2009 o 11:56:51 Michał Gut  <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "PrzemysÂław Adam ÂŚmiejek" <niechce@spamu.pl> napisaÂł w  wiadomoÂści
Witam,

zmieniÂł mi siĂŞ jeden z adresĂłw DG. WysÂłaÂłem wiĂŞc proste pisemko, jak
zwykle, do EDG z proÂśbÂą o zmianĂŞ. Niestety... Od wrzeÂśnia jest Jedno
Okienko i muszĂŞ wypeÂłniĂŚ 5 stron durnego formularza EDG1. Odlot.
nie marudz:)
jaja sie zaczna przy pkd:)
zobaczysz jak bedziesz zmienial

nie marudz - trzeba bylo wpisac sobie wszytsko od akredytacji do Ĺźywienia  owiec :)

--
Tomek

Data: 2009-12-16 14:34:18
Autor: Michał Gut
Jedno Okienko, załatwiania w ch......

nie marudz - trzeba bylo wpisac sobie wszytsko od akredytacji do żywienia
owiec :)

--

i wypelnialbym to 4h:)
albo lepuej:)

wpisalem co pasowalo i wio:)

Data: 2009-12-16 12:13:36
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Michał Gut pisze:
[...]

Na szczęście zmieniłem przed formularzem, bo z tego co widzę, formularz
w ogóle nie przewiduje takiej ilości, jaką ja mam.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-12-16 14:31:10
Autor: Michał Gut
Jedno Okienko, załatwiania w ch......

Na szczęście zmieniłem przed formularzem, bo z tego co widzę, formularz
w ogóle nie przewiduje takiej ilości, jaką ja mam.

wg ktorego pkd bo jak 2004 to lipa:) musis wg nowego od nowa

do pkd jest osobny zalacznik jak ci brakuje miejsca

Data: 2009-12-16 15:08:53
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

Michał Gut pisze:
Na szczęście zmieniłem przed formularzem, bo z tego co widzę, formularz
w ogóle nie przewiduje takiej ilości, jaką ja mam.

wg ktorego pkd bo jak 2004 to lipa:) musis wg nowego od nowa

No właśnie zmieniałem koło wakacji na nowe 2007... Jeszcze mi się udało
Jednym Pismem Z Drukarki.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-12-16 12:16:18
Autor: 'Tom N'
Michał Gut w <news:hgaec4$1cs$1portraits.wsisiz.edu.pl>:

[...]

A coś więcej, bo się w piątek wybieram...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-12-16 14:33:00
Autor: Michał Gut

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:091216.121618.psp.194int.dyndns.org.invalid...
[...]

musisz pdoac stare pkd i nowe wg klucza jak stara dzialalnosc sie pokrywa z nowa to musisz podac i stare pkd i nowe

a wez sie pomyl teraz - ja pomylilem sie 2 razy:) raz literowka a raz 2 razy ten sam kod wpisalem - i na dywanik do poprawek;)

wejdz na strone gusu i za wczasu zrob liste kodow starych i nowych ktore twojej dzialalnosci sie tycza

Data: 2009-12-16 19:00:46
Autor: 'Tom N'
Michał Gut w <news:hgangl$48t$1portraits.wsisiz.edu.pl>:

[...]

Mam wpis do EDG z 2005 z PKD2004, to bez problemu dopasuję nowe i po lewo podam... Tylko US chyba nie wiedział o tamtej zmianie (a chyba powinien) i mi kod spoza PKD 2004 w REGONIE wpisał i oczywiście do luftu przeważający rodzaj wg PKD 2007. Ale ja nie o tym.

Coś więcej trza wpisać, oprócz NIP, PESEL, US, ZUS, GUS i tych PKD, czy jeszcze jakieś inne typu oznaczenie przedsiębiorcy, data rozpoczęcia, rachunki, adresy...?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-12-17 07:25:47
Autor: Michał Gut
Jedno Okienko, załatwiania w ch......
Coś więcej trza wpisać, oprócz NIP, PESEL, US, ZUS, GUS i tych PKD, czy
jeszcze jakieś inne typu oznaczenie przedsiębiorcy, data rozpoczęcia,
rachunki, adresy...?
 sciagnij formularz z sieci i zobacz

wszystko co na nip1, zgloszeniu zmiany ewidencji i dawnym rg1

masz kilka stron zabawy - ale jezdzenia mniej i zmiane masz za darmo a nie jak wczesniej zmiana wpisu 100pln
afair

Data: 2009-12-17 09:13:12
Autor: 'Tom N'
Michał Gut w <news:hgcisa$7m7$1portraits.wsisiz.edu.pl>:

Coś więcej trza wpisać, oprócz NIP, PESEL, US, ZUS, GUS i tych PKD, czy
jeszcze jakieś inne typu oznaczenie przedsiębiorcy, data rozpoczęcia,
rachunki, adresy...?
 sciagnij formularz z sieci i zobacz

Nie zadawałbym powyższego pytania, gdybym nie oglądał formularza i nie
czytał instrukcji wypełniania:

<http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/164A70B8-44C4-4836-ACA6-ED2CE2E9D66C/52979/Instrukcjaostateczna.pdf>
Rubryki i pola wypełniane w zależności od rodzaju składanego wniosku: I. Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej:
1. W części EDG-1 rubryki i pola obowiązkowe oznaczone gwiazdką (*) oraz:
                  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[...]
II. Wniosek dotyczący zgłoszenia zmian wpisu w ewidencji działalności
gospodarczej:
1. w części EDG-1: 01.2, 02, 03.1, 03.2 - o ile nastąpiła zmiana właściwości
naczelnika urzędu skarbowego, 04, 05,
06, 07.2 albo 07.3, 07.4, 07.5 oraz całe nowe brzmienie rubryk, w których
dokonywana jest zmiana, z zaznaczeniem kwadratu przy nazwie rubryki.

Skoro te ^^^^^ dotyczą wniosku o wpis i słowa nie ma o nich przy zgłaszaniu
zmian, to albo instrukcja jest do d..., albo...

wszystko co na nip1, zgloszeniu zmiany ewidencji i dawnym rg1
masz kilka stron zabawy

....albo 11 rubryk (te 9 powyższych oraz dotyczącą PKD), bo np nazwisko to
pole z (*).

i zmiane masz za darmo a nie jak wczesniej zmiana wpisu 100pln

W 2004 zmiana PKD była zwolniona.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-12-17 10:21:46
Autor: Michał Gut
Jedno Okienko, załatwiania w ch......
Skoro te ^^^^^ dotyczą wniosku o wpis i słowa nie ma o nich przy zgłaszaniu
zmian, to albo instrukcja jest do d..., albo...

moja zmiana to bylo dopisanie jednego miejsca dzialalnosci i zmiana pkd na nowe
kazala mi panienka pisac od dechy do dechy calosc

wszystko co na nip1, zgloszeniu zmiany ewidencji i dawnym rg1
masz kilka stron zabawy

...albo 11 rubryk (te 9 powyższych oraz dotyczącą PKD), bo np nazwisko to
pole z (*).

jw

i zmiane masz za darmo a nie jak wczesniej zmiana wpisu 100pln
W 2004 zmiana PKD była zwolniona.

moze sama zmiana pkd tak (chociaz watpie bo cos mi sie kolacze jak musialem dopisac kody to tez bulilem) natomiast zmiana adresu, nazwy itd to lecialo 100 czy 120 za wydanie zmiany wpisu

Data: 2009-12-17 11:03:02
Autor: Tomek
Dnia 17-12-2009 o 10:21:46 Michał Gut  <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał(a):

moze sama zmiana pkd tak (chociaz watpie bo cos mi sie kolacze jak  musialem
dopisac kody to tez bulilem) natomiast zmiana adresu, nazwy itd to  lecialo
100 czy 120 za wydanie zmiany wpisu

A dokładnie to 50 ;)

--
Tomek

Data: 2009-12-17 12:10:39
Autor: Michał Gut
Jedno Okienko, załatwiania w ch......

100 czy 120 za wydanie zmiany wpisu

A dokładnie to 50 ;)

ni chu chu
100 albo wyzej
napewno nie nizej - chyabz e to od urzedu zalezne ale na 100% nie placilem mniej niz 100. nawet tak kwota powinna byc na dokumencie wpisu do ew - wlasnie grzebie za nim

hmmm no dobra z 2006 roku mialem 50pln

musze grzebnac do pierwszego wpisu:) nie ma bata - jajca dam sobie uciac ze placilem ponad 100:)

Data: 2009-12-17 12:21:22
Autor: Tomek
Dnia 17-12-2009 o 12:10:39 Michał Gut  <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał(a):

100 czy 120 za wydanie zmiany wpisu

A dokÂładnie to 50 ;)

[...]

Płaciłeś 100zł za wpis, 50 za zmianę wpisu, ponad 100 to było moĹźe ~150 za  rejestrację do VAT.

--
Tomek

Data: 2009-12-17 14:27:02
Autor: Michał Gut
Jedno Okienko, załatwiania w ch......

Płaciłeś 100zł za wpis, 50 za zmianę wpisu, ponad 100 to było może ~150 za
rejestrację do VAT.

--

zabij - nie powiem:D

generalnie podsumowujac ucieszylem sie na wiesc ze nic nie musze bulic, nienawidze stac w kolejkach

Data: 2009-12-17 14:31:30
Autor: Tomek
Dnia 17-12-2009 o 14:27:02 Michał Gut  <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał(a):

zabij - nie powiem:D
generalnie podsumowujac ucieszylem sie na wiesc ze nic nie musze bulic,
nienawidze stac w kolejkach

Zaraz tam zabij, ćwiczyłem to kilka razy więc dobrze mi w pamięci utkwiło  :)

--
Tomek

Data: 2009-12-17 10:34:52
Autor: Tomek
Dnia 17-12-2009 o 09:13:12 'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid>  napisał(a):

[...]

W sumie są 3 instrukcje - jedna załączona bezopśrednio w rozporządzeniu,
druga "bonusowa" na stronach MG, a także "Poradnik dla gmin".
I tak nie dałem rady tego dobrze wypełnić

zmian, to albo instrukcja jest do d..., albo...

Pierwsza opcja jest prawidłowa, ja się przeprowadzałem
i mieliśmy z Panienką z Okiekna rozbieżne zdania jak wypełnić wniosek,
a ma być przecież bez skreśleń.
Do tego mina Panienki po zobaczeniu na załączniku konta PayPal: bezcenne.

--
Tomek

Data: 2009-12-16 13:33:34
Autor: Flo
Michał Gut pisze:

[...]

W czerwcu zmieniałem (rozszerzałem) PKD i zajęło mi to może z 5 minut na złożenie i 5 na odebranie dokumentów, a po 2 tygodniach przyszły pisma z U Statystycznego i U Skarbowego.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-12-16 14:33:38
Autor: Michał Gut

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgak30$41s$2inews.gazeta.pl...
Michał Gut pisze:

[...]

a ile czasu wypelniales edg1 i zalaczniki?:)
jak masz 2 kody na krzyz to szybko pojdzie :)

Data: 2009-12-16 12:11:52
Autor: Tomek
Dnia 16-12-2009 o 10:41:20 Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>  napisał(a):

[...]

Tristan - załóż sobie konto na Twitterze albo Blipie i tam puszczaj te  rewelacje...

--
Tomek

Data: 2009-12-16 16:08:06
Autor: pete
[...]