Jedno jest pewne

Data: 2010-05-08 10:56:15
Autor: boukun
Jedno jest pewne
Polacy muszą popierać takiego kandydata, którego nie popiera wrogi i rujnujący ich żydowski kler ...

boukun

Data: 2010-05-08 02:03:14
Autor: polak
Jedno jest pewne
boukun napisał(a):

Polacy musz� popiera� takiego kandydata, kt�rego nie popiera wrogi i rujnuj�cy
ich �ydowski kler ...

A ja właśnie dzięki takim prawdziwym Polakom i patriotom jak ty
przestałem walczyć z klerem... A w tych wyborach oddam głos na
Jarosława Kaczyńskiego... Prawdziwi Polacy to element skrajnie
antypolski, antyspołeczny i prorosyjski, stanowicie realne zagrożenie
dla bytu tego kraju... Poza tym razi mnie połączenie antysemityzmu z
socjalizmem, wszyscy wiemy czym to się skończyło w Trzeciej Rzeszy i
Związku Radzieckim..

Data: 2010-05-08 11:32:29
Autor: cyc
Jedno jest pewne

Użytkownik "polak" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:3c0abe1c-171e-4148-a7fa-5e66f2ac8edbs29g2000yqd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Dziwne pomieszanie z poplataniem .
Piszesz , ze "prawdziwi Polacy to element skrajnie antypolski , antyspoleczny .....
razi mnie polaczenie sntysemityzmu z socjalizmem " a potem piszesz , ze bedziesz glosowl na Kaczynskiego .
OPczywiscie masz prawo , tylko wszystkie wymienione przez Ciebe "ideoelementy" sa wypisz wymaluj wizytowka PiS -u .
No ale nie od dzisiaj wiadomo , ze elektorat PiS to ludzie o specyficznych wartosciach intelektualnych .

cyc

Data: 2010-05-08 02:43:21
Autor: polak
Jedno jest pewne
cyc napisał(a):

Dziwne pomieszanie z poplataniem .

Pierdolisz postpeerelowski komuszy ćwoku... Sam nie raz demonstrowałeś
tu antyżydowską zaciekłość graniczącą z nazistowskim zajobem, a teraz
dziewicę zgrywasz.. Wy czerwoni "patrioci" w niczym nie jesteście
lepsi od tych antyżydowskich chujów ze słowem "narodowy" na ustach,
śmiem nawet twierdzić, że należycie do tej samej postpeerelowskie
rodziny chorych zjebów, tylko kolorem na sztandarach się różnicie i to
nawet nie zawsze... Z wioskowym głupkiem Niedźwieckim już praktycznie
nic cię nie różni po tym, jak zadeklarował swoją nienawiść do kleru..

Data: 2010-05-08 11:56:42
Autor: cyc
Jedno jest pewne

Użytkownik "polak" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:18ea9b77-2b3e-45c7-aa1e-bf5ae22cc030b7g2000yqk.googlegroups.com...
cyc napisał(a):

[...]

To ze wy pisowscy faszysci nie jestescie w stanie zrozumiec slowa pisanego nie jest nowoscia .
Dla was zrozuimiale jest tylko to , co wodz lub jego komfrater Rydzyk do was mowi .Jak na tumanow przystalo ....faszystowskich . Bolszewicy i faszysci tak maja i dlatego , nie wolno dopuscic aby takie matoly jak Ty mogly powiedziec " wygralismy " !.

cyc

Data: 2010-05-08 03:00:12
Autor: polak
Jedno jest pewne
cyc napisał(a):

Dla was zrozuimiale jest tylko to , co wodz lub jego komfrater Rydzyk do was

Ja sram na Rydzyka postpeerelowski chuju niedojebany, to taki sam cham
i oszust jak i wy, kurwy esbecki z ogorzałymi ryjami i wschodnim
genotypem...

Jebane polskojęzyczne, nazistowsko-socjalistyczne kacapskie polactwo
rodem z PRL..

http://bi.gazeta.pl/im/8/3009/z3009278Z.jpg
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/1oMQ1rn2VoH/boukun_w_moherowym_berecie

Po ryjach nada was rozpoznawać...

Data: 2010-05-08 15:42:46
Autor: boukun
Jedno jest pewne

Użytkownik "polak" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:da204c49-a528-4112-8e3e-9c9ade013732n15g2000yqf.googlegroups.com...
cyc napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Ten Kliczko, to półŻyd, pół azjata i nie ma najmniejszego podobieństwa do mnie, urokliwego Słowianina, wręcz odwrotny genotyp...

boukun

Data: 2010-05-08 12:28:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jedno jest pewne

cyc napisał(a):

> [...]

mowi .Jak na tumanow przystalo ....faszystowskich . Bolszewicy i faszysci
tak maja i dlatego , nie wolno dopuscic aby takie matoly jak Ty mogly

  Jaki znowu ,komfrater', tluku?  :-)))

  AR

Data: 2010-05-08 12:26:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jedno jest pewne

boukun napisał(a):

> [...]

"ideoelementy" sa wypisz wymaluj wizytowka PiS -u .
No ale nie od dzisiaj wiadomo , ze elektorat PiS to ludzie o specyficznych

  Bardzo specyficznych, znaja n.p. ortografie, co czyni ich juz
  bardzo podejrzanymi w oczach takich tlukow, jak ty.

  AR

Data: 2010-05-08 16:31:36
Autor: cyc
Jedno jest pewne

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:5d999$4be53c62$54702a04$15121news.chello.at...

boukun napisał(a):

> [...]

 Bardzo specyficznych, znaja n.p. ortografie, co czyni ich juz
 bardzo podejrzanymi w oczach takich tlukow, jak ty.

No nie ! powliles mnie swoja argumentacja . Jestes wielki !, ze nie powiem geniusz . znasz sie na krokach , przecinkach i "rz"-tach . Jak na pisowca to naprawde szczyty wiedzy !.

cyc

Data: 2010-05-08 15:38:17
Autor: boukun
Jedno jest pewne

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
I Ruskim zależy, żeby forsować ich człowieka, Jarosława Kaczyńskiego... Przypomnij sobie jak było, nabierali się Polacy jak na lep, na czcze gadki o patriotyźmie, a wyszło jak wyszło, zamordyzm i odwrotnie od deklarowanych obietnic...

boukun

Data: 2010-05-08 10:57:22
Autor: Tomy
Jedno jest pewne

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hs3pjb$24s$1mx1.internetia.pl...

[...]

Od kiedy ten ruski Putek przestal byc twoim ulubiencem ?
Poczytaj przyglupie co pisales dwa lata temu:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W Rosji wszyscy kochają swojego prezydenta, czczą go i uwielbiają. Na 55
urodziny w całej Rosji lud obdarowuje go prezentami i uroczyście obchodzi
ten dzień.
Polska dopiero wtedy będzie wolna i szczęśliwa, jeśli i u nas nastanie
prezydent taki jak Putin, czysty Polak i szczery patriota, młody,
wysportowany i ze słowiańską urodą.
Za co los Polaków pokarał, że od dziesięcioleci rządzą nami żydowscy
nacjonaliści, kurduple, krętacze i obłudnicy. Chciałbym dożyć takich czasów,
że tych wszystkich żydowskich kurdupli Polacy pognają na cztery wiatry i
nastanie u nas prawdziwy, patriotyczny polski przywódca, taki jak Putin w
Rosji!
Ciemny lud, to i takich ma przywódców, bo na innych nie zasługuje. Kohne,
Stolzman, Kalkstein, Tusk, pchii!

W jakim ja ciemnogrodzie żyję?

boukun

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-05-08 22:21:33
Autor: boukun
Jedno jest pewne

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:hs41l6$qav$1news.eternal-september.org...

[...]

Nie mam żadnych ulubieńców, to raz, a dwa, że do Putina też nic nie mam. Przecież odnoszę się tylko do tego tłumoka z PiSu... i tak dwa lata temu, jak i teraz, zastanawiam się, za co los Polaków pokarał, że od dziesięcioleci rządzą nami żydowscy

Data: 2010-05-09 03:01:24
Autor: Andrzej Kokakolski
Jedno jest pewne
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): -- -- -- -- -- -- -- -- -
I Ruskim zależy, żeby forsować ich człowieka, Jarosława Kaczyńskiego...

Pan ma naprawde swego rodzaju talent. Widzi niezgodnie z rzeczywistoscia:
Kaczynski to czlowiek ruskich, Krzyz to symbol zydowski.
I podejmuje dzialania, ktore skutkuja odwrotnie do zamiarow - probowal Pan
osmieszyc Piotra nagrywajac i rozpowszechniajac ten filmik z misiem a sam sie Pan skompromitowal. Polacy juz sie na Panu poznali, Niemcy tez, dobrze,ze nie wojazuje Pan tylko meczy klawiature komputera bo tylko wstyd Pan przynosi, dobrze, ze tylko sobie i swojej rodzinie. AK

Data: 2010-05-09 12:23:39
Autor: boukun
Jedno jest pewne

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs58i4$dsk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Następny ciemniak z ciemnogrodu się chwali., że nie ogarnia rzeczywistości... Krucygfiks z Żydem doń [przybitym, to jak najbardziej symbol żydowski..., zanim wmówiono ciemnocie polskiej, był tylko żydowski... Swoją drogąwg. żydowskich wierzeń, zakorzenionych w Polsce, Bóg stworzył w sobotę szabas...

boukun

Jedno jest pewne