Jedno jest pewne za PO korupcja kwitnie jak za najlepszych czasów

Data: 2009-10-11 08:54:26
Autor: Slawomir Stoff
Jedno jest pewne za PO korupcja kwitnie jak za najlepszych czasów

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:harv4o$j58$1node2.news.atman.pl...
Nie jestem ani PiSowcem ani PO-wcem, ani za zadną opcją. Jestem jak wielu
zrazony do polityków i pozbawiony złudzeń. Ale patrzac na to ogólne
polityczne badziewie uważam, że chyba najgorsze jest PO.
Mówiąc obrazowo uważam, że to jest partia, która zakłada smoking i białe
rekawiczki na ufajdane błotem (zeby nie powiedziec gównem) po czubek głowy
ciało udając, że dopiero co wyszła z łaźni.
Myśle, ze ten okres w dziejach 3 RP powinno się nazywać PO-szczyzna. Okres
medialnej propagandy sukcesu, wszechpotęznej i cynicznej korupcji, jawnego
złodziejstwa.

sofu

   krotko i wyraznie: kurwa, dziad i zlodziej.

   ar

Jedno jest pewne za PO korupcja kwitnie jak za najlepszych czasów