[multi] Jednodniowa lokata

Data: 2009-10-29 19:30:35
Autor: Marcin
[multi] Jednodniowa lokata
Witam

Z Rzepy:

"Od dziś jednodniową lokatę z codzienną kapitalizacją odsetek wprowadza
MultiBank.

Dla standardowych klientów oprocentowanie wynosi 4,3 proc., a dla zamożnych
klientów klubu Aquarius 5 proc., dla kwot nieprzekraczających 16 tys. zł.
Lokata jest powiązana z rachunkiem oszczędnościowym. "

Caly artykul dostpeny pod:
http://www.rp.pl/artykul/384391.html

Na stronie Multibanku nie moge  jednak tego znalesc.
Odnalazl moze ktos?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-10-29 19:58:35
Autor: Marcin
[multi] Jednodniowa lokata
Data: 2009-10-29 21:04:02
Autor: glaukonWYTNIJTO
[multi] Jednodniowa lokata

dla zamożnych
klientów klubu Aquarius 5 proc., dla kwot nieprzekraczających 16 tys. zł.

A biedny Kowalski niech se idzie do eurobanku.

Data: 2009-10-29 21:14:07
Autor: Valdi.Pavlack
[multi] Jednodniowa lokata
<glaukonWYTNIJTO@op.pl> news:03fa.0000001a.4ae9f532newsgate.onet.pl

> dla zamożnych
> klientów klubu Aquarius 5 proc., dla kwot nieprzekraczających 16 tys.
zł.

A biedny Kowalski niech se idzie do eurobanku.

To chyba lepiej dla Kowalskiego, że eurobank ma dobrą ofertę antybelek bez
żadnej łachy - czyż nie?

Data: 2009-10-29 21:35:57
Autor: glaukonWYTNIJTO
[multi] Jednodniowa lokata

> A biedny Kowalski niech se idzie do eurobanku.

To chyba lepiej dla Kowalskiego, że eurobank ma dobrą ofertę antybelek bez
żadnej łachy - czyż nie?

Wszyscy wiedzą, że w EB jest 5,3%, ale przede wszystkim bez epatowania
ekskluzywnością. Jak w takiej sytuacji można 5% nazywac ofertą dla zamożnych?
Nawet jeśli posiadacze konta Wodnik w Multi mają inne superkorzyści, to i tak
nie warto im zakładac tej nowej jednodniowej lokaty. A do zwolnienia z opłat 20
zł miesięcznie za Wodnika wymagane wpływy 8 tys./mies, też bez sensu.

Data: 2009-11-02 21:23:48
Autor: Stiwi
[multi] Jednodniowa lokata
[...]

No tak, ale chodzi tutaj o pewien element przywiązania do banku przez klienta. Jeśli jestem super zadowolony z usług MultiBanku i przez ponad 7 lat bank mnie nie zawiódł, to nie widzę sensu szukania EuroBanku by założyć lokatę która da mi troszkę więcej, a za miesiąc okaże się, że ta oferta EB to utopia bo oprocentowanie zmienili i tylko trzeba sie pofatygować i stracić czas by zamknąć tam rachunek.

Potem się okazuje, że przeciętny Kowalski ma 20 kont pozakładanych, o 18 już dawno zapomniał, bank w międzyczasie jakieś prowizje wprowadził nie informując klienta przez dobrych kilka lat (vide PEKAO SA ze swoimi rachunkami bieżącymi nieoprocentowanymi, które kilka lat temu oferowali bezpłatnie...)

Data: 2009-10-29 21:20:35
Autor: RobertS
[multi] Jednodniowa lokata
glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:
dla zamożnych
klientów klubu Aquarius 5 proc., dla kwot nieprzekraczających 16 tys. zł.

na multimaxie było 4,5% do 90kzł (5% >90kzł), ale kapitalizacja co miesiąc....tak naprawdę to różnica niewielka tyle tylko że Multi będzie się pojawiał w rankingach banków posiadających 1-dniową, odnawialną lokatę

RobertS

Data: 2009-10-29 22:04:10
Autor: Krzysztof
[multi] Jednodniowa lokata

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:hcctei$1mj2$1opal.icpnet.pl...
[...]

Dla banku roznica niewielka, ale dla klientow znaczna, bo nie placa podatku. Banki nie tworza tego dla nas, tylko same chca placic jak najmniej a zarazem przyciagnac kapital. Metoda wyeliminowania fiskusa jest sposobem na podwyzszenie oprocentowania dla deponentow przy jednoczesnym identycznym koszcie dla banku. Za kilka miesiecy pewnie wiekszosc bedzie oferowala lokaty bez 'belki', a te banki, ktore nie pojda ta droga wypadna z rynku. Czekam na pierwszy bank oferujacy lokaty walutowe z dzienna kapitalizacja, bo na tym polu brak na razie prekursora.

Data: 2009-10-30 08:48:31
Autor: sensei
[multi] Jednodniowa lokata
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hcctei$1mj2$1opal.icpnet.pl...
[...]

teraz czas na mbank.

Data: 2009-11-01 11:20:41
Autor: RobertS
[multi] Jednodniowa lokata
nie wiem jak Wy, ale 1-dniową lokatę mogę założyć TYLKO ze środków z multimax'a...jak wybieram multikonto to nie ma jej na liście ;-(

RobertS

Data: 2009-11-01 12:51:07
Autor: MK
[multi] Jednodniowa lokata
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hcjndq$2r52$4opal.icpnet.pl...
nie wiem jak Wy, ale 1-dniową lokatę mogę założyć TYLKO ze środków z multimax'a...jak wybieram multikonto to nie ma jej na liście ;-(

Hehe... przeciez chodzi o to zebys nie mogl wylasac sobie dowolnie czesto i traktowac jej jako rachunku biezacego ;).

MK

Data: 2009-11-01 21:59:27
Autor: Wojciech Nawara
[multi] Jednodniowa lokata
RobertS pisze:
nie wiem jak Wy, ale 1-dniową lokatę mogę założyć TYLKO ze środków z multimax'a...jak wybieram multikonto to nie ma jej na liście ;-(

Pewnie jest jak w mBanku - dla starszych rachunków pierwsze otwarcie lokaty tylko przez konsultanta. Później już będzie opcja w menu.

Data: 2009-11-02 07:24:36
Autor: Samotnik
[multi] Jednodniowa lokata
Dnia 01.11.2009 RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał/a:
nie wiem jak Wy, ale 1-dniową lokatę mogę założyć TYLKO ze środków z multimax'a...jak wybieram multikonto to nie ma jej na liście ;-(

A u mnie się nagle zrobiło oprocentowanie 2,15%! WTF?!
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2009-11-02 21:13:56
Autor: Stiwi
[multi] Jednodniowa lokata
Samotnik <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał(a):
> [...]

A u mnie się nagle zrobiło oprocentowanie 2,15%! WTF?!

Może założyłeś lokatę powyżej 16.000pln i stąd te 2.15%?
Przeczytaj dokładnie:
http://www.multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedzania/lokaty/jednodniowa

Data: 2009-11-03 08:09:36
Autor: Samotnik
[multi] Jednodniowa lokata
Dnia 02.11.2009 Stiwi <stiwipl@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał/a:
> [...]

A u mnie się nagle zrobiło oprocentowanie 2,15%! WTF?!

Może założyłeś lokatę powyżej 16.000pln i stąd te 2.15%?

Nie, założyłem prewencyjnie na 15999 pln i dzisiaj wróciło na 4,30%. W
każdym razie będę się teraz codziennie przyglądał, bo to jakiś wałek jest.
--
Samotnik

[multi] Jednodniowa lokata