Jednodniowa w Getinie - COME BACK

Data: 2009-08-13 21:33:50
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
Jednodniowa lokata wraca na powrót do getinu, z możliwością założenia przez
net (od jutra).
Nie jest to już to co było, ale zawsze coś :)

http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

Data: 2009-08-13 21:36:11
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h61oli$s7u$2news.interia.pl...
Jednodniowa lokata wraca na powrót do getinu, z możliwością założenia przez
net (od jutra).
Nie jest to już to co było, ale zawsze coś :)

http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

czyżby zauważyli, że kasa odpływa :)

Data: 2009-08-13 21:46:21
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
"Robert Wicik" news:h61pvc$7m6$1news.onet.pl

czyżby zauważyli, że kasa odpływa :)

Nie do mnie to pytanie. Ale nie byli by sobą jak by nie nakombinowali ;) -
nie wiem czy zauważyłeś, że jednodniową będzie można zakładać tylko z
poziomu ROR.

Data: 2009-08-13 21:47:19
Autor: Krzysztof

"Robert Wicik" <rwicik@poczta.onet.pl> wrote in message news:h61pvc$7m6$1news.onet.pl...
[...]

Patrzcie dokladnie, bo oprocentowanie standardowe 4.25% , dla e-getin 4.86%, chyba nie zawojuja rynku z takim badziewiem i w limitowanej ilosci.

Data: 2009-08-13 22:51:50
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h61qk9$568$1news2.ipartners.pl...

Patrzcie dokladnie, bo oprocentowanie standardowe 4.25% , dla e-getin 4.86%, chyba nie zawojuja rynku z takim badziewiem i w limitowanej ilosci.
ale oszukują... można to gdzieś zgłosić?

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-08-13 23:07:53
Autor: szary móżyn
Valdi.Pavlack napisał:
Jednodniowa lokata wraca na powrót do getinu, z możliwością założenia przez
net (od jutra).
Nie jest to już to co było, ale zawsze coś :)

http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

Ciekawe, czy tym, którzy ciągle mają "stare" jednodniowe na 5% też obniżą do tych 4,86%

Data: 2009-08-13 23:14:02
Autor: Błażej
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
Ciekawe, czy tym, którzy ciągle mają "stare" jednodniowe na 5% też obniżą do tych 4,86%

Zdecydowanie tak.

Data: 2009-08-14 01:25:18
Autor: eg
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
ciekawe jaki bedzie nastepny ruch eurobanku?

Data: 2009-08-14 14:38:35
Autor: glaukonWYTNIJTO
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
ciekawe jaki bedzie nastepny ruch eurobanku?

Najlepiej jakby się EB nie ruszał.

Data: 2009-08-13 23:32:41
Autor: Andrzej Chabasiński
On 13 Sie, 23:07, szary móżyn <b...@adresu.email> wrote:
Valdi.Pavlack napisał:

> [...]

>http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

Ciekawe, czy tym, którzy ciągle mają "stare" jednodniowe na

Ja widzę w opisie produktu: "Zakładana wyłącznie w placówkach".

Ponadto: nie jest to żadna rewelacja, chociażby w kontekście obecnej
oferty Meritum Banku (5,9/6,4% netto).

Data: 2009-08-14 08:43:37
Autor: Lukasz W.
Jednodniowa w Getinie - COME BACK

http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

Ciekawe, czy tym, którzy ciągle mają "stare" jednodniowe na 5% też obniżą do tych 4,86%

GORZEJ!!!!
mam e-getin i obniżyli mi jak i moim znajomym do 4.25%
znowu młotki nie wiedzą co się dzieje w systemie
czy macie tak samo??

L.W.

Data: 2009-08-14 08:58:48
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
"Lukasz W." news:h63175$i7i$1atlantis.news.neostrada.pl

GORZEJ!!!!
mam e-getin i obniżyli mi jak i moim znajomym do 4.25%
znowu młotki nie wiedzą co się dzieje w systemie
czy macie tak samo??

Wrrrr! U mnie to samo. No nic, będę musiał przeboleć jeszcze te kilka
miesięcy i odchodzę.

Data: 2009-08-14 10:48:55
Autor: Lukasz W.
[...]

Wrrrr!
Zrobię to samo niebawem.
Więcej problemów niż przyjemności.

L.W.

Data: 2009-08-14 11:00:30
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
"Lukasz W." news:h6390r$ka8$1nemesis.news.neostrada.pl

Wrrrr!
Zrobię to samo niebawem.
Więcej problemów niż przyjemności.

Coś czuję, że jak większości osób stuknie rocznica w getinie to pomachają im
łapką na pożegnanie. No cóż jak widać zachłysnęli się swoim sukcesem i teraz
będzie coraz gorzej. A pomyśleć, że mogło być tak pięknie...

Data: 2009-08-14 06:34:49
Autor: xbartx
Dnia Thu, 13 Aug 2009 21:33:50 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Jednodniowa lokata wraca na powrót do getinu, z możliwością założenia
przez net (od jutra).
Nie jest to już to co było, ale zawsze coś :)

http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

Ostatni ruchy getinu zdecydowanie przypominają niedawne ruchy grupy BRE - czyżby getin przejął od nich pałeczkę? Problemy z pozbyciem się karty do e-getin i związane z tym dziwaczne zapisy w umowie i co umowa to różna wersja ;) Ostatnio częste problemy z padaniem www albo kłopotliwym działaniem. Do tego należy odrzucić całą mecyje z lokatą 1-dniową i teraz mamy jej nową wersję z różnymi %. Generalnie albo getin dopóki coś tam sobie dłubał to było ok, ale po puszczeniu bardzo ciekawej oferty nie wytrzymali chyba po prostu naporu klientów i ich depozytów, no i rakiem się teraz wycofują. Dostęp przez www gdzieś końcówka peletonu a oferta też niedługo tam będzie, szkoda.

Data: 2009-08-14 09:00:02
Autor: Lukasz W.
[...]

możesz o tym więcej??

Data: 2009-08-14 07:12:20
Autor: xbartx
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
Dnia Fri, 14 Aug 2009 09:00:02 +0200, Lukasz W. napisał(a):

możesz o tym więcej??

Poczytaj kilka tematów wcześniej: "W Getinie nie można już zlikwidować debetówki?"

Data: 2009-08-14 10:58:55
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
"Lukasz W." news:h6325u$k76$1atlantis.news.neostrada.pl

możesz o tym więcej??

Przeczytaj posty związane z getinem, który pojawiały się na grupie w okresie
dwóch ostatnich dni - tam wszystko jest wyjaśnione :)

Jednodniowa w Getinie - COME BACK