Jednodniowa w Getinie - COME BACK

Data: 2009-08-13 21:36:11
Autor: Robert Wicik
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h61oli$s7u$2news.interia.pl...
Jednodniowa lokata wraca na powrót do getinu, z możliwością założenia przez
net (od jutra).
Nie jest to już to co było, ale zawsze coś :)

http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

czyżby zauważyli, że kasa odpływa :)

Data: 2009-08-13 21:46:21
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK
"Robert Wicik" news:h61pvc$7m6$1news.onet.pl

czyżby zauważyli, że kasa odpływa :)

Nie do mnie to pytanie. Ale nie byli by sobą jak by nie nakombinowali ;) -
nie wiem czy zauważyłeś, że jednodniową będzie można zakładać tylko z
poziomu ROR.

Data: 2009-08-13 21:47:19
Autor: Krzysztof

"Robert Wicik" <rwicik@poczta.onet.pl> wrote in message news:h61pvc$7m6$1news.onet.pl...
[...]

Patrzcie dokladnie, bo oprocentowanie standardowe 4.25% , dla e-getin 4.86%, chyba nie zawojuja rynku z takim badziewiem i w limitowanej ilosci.

Data: 2009-08-13 22:51:50
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h61qk9$568$1news2.ipartners.pl...

Patrzcie dokladnie, bo oprocentowanie standardowe 4.25% , dla e-getin 4.86%, chyba nie zawojuja rynku z takim badziewiem i w limitowanej ilosci.
ale oszukują... można to gdzieś zgłosić?

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Jednodniowa w Getinie - COME BACK