Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2

Data: 2009-08-14 09:04:31
Autor: Lukasz W.
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
Witam!

Zgodnie z info http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html jest:

* Lokata Codzienna (1-dniowa) o nominalnym oprocentowaniu 4,86% dla posiadaczy pakietu e-GETIN i 4,25% dla pozostalych Klientów.

Mam e-GETIN i obnizyli mi oraz znajomym oprocentowanie do 4.25%.
Tez tak macie?
Chyba znowu cos namieszali ...
Ktos sie orientuje o co tu chodzi?

Pozdr

L.W.

Data: 2009-08-14 10:09:59
Autor: Robert Wicik
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
Uzytkownik "Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> napisal w wiadomosci news:h632eh$kqr$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tez tak mam, wiec nastepuje zerowanie konta ;]

Data: 2009-08-14 10:48:04
Autor: Lukasz W.
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2

Mam e-GETIN i obnizyli mi oraz znajomym oprocentowanie do 4.25%.
Tez tak macie?

Tez tak mam, wiec nastepuje zerowanie konta ;]

o jakim zerowaniu konta piszesz??

L.W.

Data: 2009-08-14 11:02:58
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
"Lukasz W." news:h638v8$k88$1nemesis.news.neostrada.pl

> Tez tak mam, wiec nastepuje zerowanie konta ;]

o jakim zerowaniu konta piszesz??

1. Zerwanie lokaty jednodniowej
2. Przelanie wszystkich ¶rodków do innego banku :)

Data: 2009-08-14 11:02:20
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
"Lukasz W." news:h632eh$kqr$1atlantis.news.neostrada.pl

Chyba znowu cos namieszali ...
Ktos sie orientuje o co tu chodzi?

O co chodzi? Jak niewiadomo o co itp. :) Znajac getin to pewnie znowu ich
informatyk dal ciala i wyszly z tego takie a nie inne jaja. Po cichu licze,
ze to wyprostuja z racji tego, ze zgodnie z informacja zawarta m. in. na
stronie logowanie jutro maja cos dlubac w systemie - oby dalo to jakis
pozytywny efekt.

Data: 2009-08-14 09:28:47
Autor: xbartx
Dnia Fri, 14 Aug 2009 11:02:20 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Co przerwa w getinie to coś po cichu liczysz, nie znudziło Ci się jeszcze ;)

Data: 2009-08-14 12:34:34
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
"xbartx" news:h63aof$3cj$6inews.gazeta.pl

Co przerwa w getinie to coś po cichu liczysz, nie znudziło Ci się
jeszcze ;)

Jestem człowiekiem dużej wiary, ale Getin z każdą przerwą modernizacyjną
moja wiarę osłabia. Pewnie za kilka miesięcy przestanę wierzyć i się z nimi
po prostu poĹĽegnam - bez ĹĽalu.

Data: 2009-08-14 15:22:01
Autor: zlotowinfo
[...]

dzwonilem, taki ich kaprys
trzeba stare zlikwidowac a zalozyc nowe
w dodatku tylko i wylacznie w siedzibie, ale hu..., sku..., poj...

przelalbym do eurobanku, ale to kaska rodziców
kazdy ma po 2k dostepne na miejscu - rezerwa
reszta lezy w OF, to co bylo na getinie ponad 2k poszlo do meritum

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-08-14 15:38:13
Autor: cp
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
On Fri, 14 Aug 2009 15:22:01 +0200, "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl>
wrote:

[...]
[...]

Meritum z dzienna kapitalizacja - kasa na minimum 6 miesiecy, obecnie
do lutego 2010.

Ciekawe czy MF bedzie chcialo (inaczej - czy bedzie MF sie oplacalo)
zmienic sposob  zaokraglana odstetek - wszak pracuja nad poprawkami do
Ordynacji Podatkowej.

Jakze milo byloby, gdyby Meritum dal kapitalizacje dzienna na lokacie
4 miesiecznej :-)

Data: 2009-08-14 16:03:41
Autor: wiatrak
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
Krótki przeglad cech

  a.. Lokata imienna
  b.. Zakladana wylacznie w placówkach
  c.. Zawierana na okres 1 dnia
  d.. Przedluzenie lokaty na okres nastepny nie wymaga dyspozycji i nastepuje automatycznie
  e.. Minimalna kwota lokaty wynosi 500 zl
  f.. Maksymalna kwota jednej lokaty wynosi 14 000 zl (od 14 VIII posiadacz pakietu e-GETIN moze zalozyc i posiadac dwie Lokaty Codzienne dla posiadaczy e-GETIN - lokaty zakladane wylacznie z rachunku ROR e-GETIN, a wszyscy Klienci moga zalozyc i posiadac jedna Lokate Codzienna w ofercie standardowej)
Czyli co? Klient posiadajacy "e-getin" z dostepem do internetu, musi i tak biec do placówki, zeby zalozyc ta niby nadzwyczajna lokate? Banda kretynów. Chyba to tak dziala, bo w ,liscie rozwijanych lokat w e-getin przez gb24 nie ma lokaty jednodniowej. Nie chcialem absolutnie zakladac, ale chcialem zobaczyc jaki proponuja procent, przy nowow zakladanej,  4,86 czy 4,25

wiatrak

Data: 2009-08-14 16:19:58
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
"wiatrak" news:h63qkr$let$1node2.news.atman.pl

[ciach]

Tak się przygl±dam temu co ten getin wyczynia i dochodzę do wniosków, że
chyba kto¶ przeholował z prochami ;)

Data: 2009-08-14 17:28:26
Autor: wiatrak
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h63qku$9me$1news.interia.pl...
"wiatrak" news:h63qkr$let$1node2.news.atman.pl

[ciach]

Tak się przygl±dam temu co ten getin wyczynia i dochodzę do wniosków, że
chyba kto¶ przeholował z prochami ;)

Czyli jest tak. Kto ma maksimum dwie lokaty codzienne w e-getin , obecnie na 4,25%, powinien je zerwać. Następnie i¶ć do placówki i założyc na nowo na 4,86%. Chociaż obserwuj±c schizofrenię tego "banku" to  nie wiadomo co zdarzy sie  w poniedziałek.

wiatrak

Data: 2009-08-14 19:41:11
Autor: eg
[...]

Chyba zartujecie?  Toc to jakas kpina.

Swoja droga w jakim banku warto teraz ulokowac oszczednosci? Getin gra z klientami w ciuciu babke, jakosc obslugi w Eurobanku wyjatkowo nedzna, wiec gdzie?

Data: 2009-08-14 20:17:30
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
"eg" news:h647jd$hvu$1news.wp.pl

Swoja droga w jakim banku warto teraz ulokowac oszczednosci? Getin gra z
klientami w ciuciu babke, jakosc obslugi w Eurobanku wyjatkowo nedzna,
wiec
gdzie?

Noble po przez www.lokaty.open.pl
Meritumbank po przez
https://feniks.meritumbank.pl/WebFrontend/appdep/appdep.jsf?portal=www

Data: 2009-08-14 17:47:25
Autor: Krzysztof

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h63qku$9me$1news.interia.pl...
"wiatrak" news:h63qkr$let$1node2.news.atman.pl

[ciach]

Tak się przygl±dam temu co ten getin wyczynia i dochodzę do wniosków, że
chyba kto¶ przeholował z prochami ;)

Powoli ten bank schodzi na psy. Polityka wyzszych procentow, do ktorej przyzwyczail klientow, to jedno, ale nie podoba mi sie ta cala kombinatoryka z wersjami lokat, ktore zmieniaja sie w zawrotnym tempie.
Dla przykladu 1-dniowa, wprowadzona do internetu, potem wycofana, tylko w placowkach, potem obnizka na 5% i nastepnie za 3-dni nowe zasady i nowa stawka 4,25%. Getin zaczyna stowac polityke, ze jak wzial kase, to juz moze robic co chce, zmienia nazwe czy forme lokaty, bo ma nadzieje, ze ci co dali mu depozyty sa ociezali i sie nie wyniosa. Wydaje mi sie, ze sie przejada ostro, jak beda prowadzic taka polityke z depozytami. Sa malym bankiem, bez zaplecza kapitalowego na zachodzie a chca rownac do PKO czy innych molochow?
Lokaty walutowe tez w dol, ale jak zejda dalej z oproc. to Alior coraz lepszy, bo oprocz % to liczy sie mozliwosc zakladania i odnawiania takich lokat przez net. Getin w materii lokat walutowych nie zrobil zadnego postepu i dalej nie mozna obslugiwac ich przez GB24. Stawki dla USD i EUR jeszcze moga byc, ale np dla GBP to spadl nawet ponizej PKO BP SA.
Mysla, ze kryzys juz sie skonczyl to sa w bledzie, podejrzewam, ze za kilka miesiecy ~2010 bedzie drugie dno kryzysu i znow rozpocznie sie paniczne poszukiwanie depozytow. Pozyjemy, zobaczymy.

Data: 2009-08-14 19:06:21
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
"Krzysztof" news:h640uf$1317$1news2.ipartners.pl

[...]

IMHO tylko wtedy już nie będzie tak kolorowo z napływem gotówki i
klientów... na szczę¶cie.

Data: 2009-08-14 19:43:01
Autor: eg
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
a swoja droga gdzies slyszalem, ze pare/parenascie tygodni temu jakas agencja ratingowa obnizyla getinowi rating, jesli chodzi o zobowiazania dlugoterminowe, ale nic wiecej o tym nie slychac... wie ktos moze cos wiecej, czy nalezy sie martwic?

Data: 2009-08-14 20:17:14
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
"eg" news:h647mr$i1l$1news.wp.pl

[...]

Do 50K euro ¶pimy spokojnie - kasa nie przepadnie :)

Data: 2009-08-14 20:06:52
Autor: Lukasz W.
[...]

bank już zszedł na psy
jak czytam o coraz to nowych haczykach zastawianych na klienta, same obelgi pchaj± sie do ust
tak to trzeba nazwać - to s± haczyki, których najlepiej żeby klient nie zauważył i godził się z pożal się boże warunkami ustalonymi przez Getin
nawet gdyby warunki zmienili na korzystniejsze, niechęc do tej instytucji raczej pozostanie a to ze wzgledu na podej¶cie do klienta...

L.W.

Data: 2009-08-14 20:18:54
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
"Lukasz W." news:h6498a$fu1$1atlantis.news.neostrada.pl

[ciach]

Getin obudzi się z ręk± w nocniczku za kilka miesięcy jak ludziom minie roku
od otwarcia rachunków w pakiecie egetin :)

Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2