Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2

Data: 2009-08-14 10:09:59
Autor: Robert Wicik
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
Uzytkownik "Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> napisal w wiadomosci news:h632eh$kqr$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam!

Zgodnie z info http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html jest:

* Lokata Codzienna (1-dniowa) o nominalnym oprocentowaniu 4,86% dla posiadaczy pakietu e-GETIN i 4,25% dla pozostalych Klientów.

Mam e-GETIN i obnizyli mi oraz znajomym oprocentowanie do 4.25%.
Tez tak macie?

Tez tak mam, wiec nastepuje zerowanie konta ;]

Data: 2009-08-14 10:48:04
Autor: Lukasz W.
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2

Mam e-GETIN i obnizyli mi oraz znajomym oprocentowanie do 4.25%.
Tez tak macie?

Tez tak mam, wiec nastepuje zerowanie konta ;]

o jakim zerowaniu konta piszesz??

L.W.

Data: 2009-08-14 11:02:58
Autor: Valdi.Pavlack
Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
"Lukasz W." news:h638v8$k88$1nemesis.news.neostrada.pl

> Tez tak mam, wiec nastepuje zerowanie konta ;]

o jakim zerowaniu konta piszesz??

1. Zerwanie lokaty jednodniowej
2. Przelanie wszystkich środków do innego banku :)

Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2