Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)

Data: 2009-12-01 11:50:34
Autor: Mariusz Tasarz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
otwórz mLOKATĘ jednodniową Czysty Zysk z oprocentowaniem 4,5% w skali
roku i codziennie odbieraj odsetki. Lokatę możesz otworzyć tylko z
rachunków eMAX plus a kwota minimalna to 10 000 zł. Promocja trwa do
26 lutego 2010 r.

http://www.mbank.pl/download/promocje/Regulamin_promocji_czysty_zysk.pdf?lang=P

Data: 2009-12-01 20:56:15
Autor: Liwiusz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Mariusz Tasarz pisze:
[...]

   Faktycznie WOW. Tylko czemu taki próg?

--
Liwiusz

Data: 2009-12-01 12:06:32
Autor: Mariusz Tasarz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)

   Faktycznie WOW. Tylko czemu taki pr g?

może nie chcą sobie załatwić systemu milionem lokat po 1000 zł :) jak
w Getinie

Data: 2009-12-01 21:39:39
Autor: perszing
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Mariusz Tasarz pisze:
Faktycznie WOW. Tylko czemu taki pr g?

może nie chcą sobie załatwić systemu milionem lokat po 1000 zł :) jak
w Getinie

To kiepski ten system maja. 10 letni komputer potrafilby w miare szybko   pododawac oprocentowanie :P.

p.
--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-12-01 21:26:39
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Hello,

Mariusz Tasarz pisze:
[...]

Czy ktoś się doczytał czy założenie lokaty jest traktowane jak wypłata
środków z emax plus? Innymi słowy - czy założenie drugiej lokaty z tego
samego rachunku będzie kosztować 5zł? Jeśli zerwę lokatę w tym samym
miesiącu, co ją założyłem, to czy wypłata środków z emax plus będzie
kosztować 5zł?

Czy ktoś policzył "kwotę optymalną" ? :-)

--
MiCHA

Data: 2009-12-02 00:10:12
Autor: Ralf
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

Czy ktoś policzył "kwotę optymalną" ? :-)

Wprawdzie przyjęło się, że jest to obowiązek zakładającego temat ;)
ale proszę:
depozyt  odsetki
10000,00 1,23
20237,22 2,49

Ralf

Data: 2009-12-02 00:18:26
Autor: MarekZ
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hf3u60$1cr$1@inews.gazeta.pl...

Czy ktoś policzył "kwotę optymalną" ? :-)

20156,12

Data: 2009-12-11 13:00:00
Autor: MrMrooz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hf3u60$1cr$1@inews.gazeta.pl...

> Czy ktoś policzył "kwotę optymalną" ? :-)

20156,12
A jak Ci to wyszło? Bo mie wychodzi 10017,23 PLNów

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2009-12-12 12:28:06
Autor: MarekZ
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Użytkownik "MrMrooz " <mrmrooz@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hftfog$l0v$1@inews.gazeta.pl...

20156,12
A jak Ci to wyszło? Bo mie wychodzi 10017,23 PLNów

2,485 * 365 / 0,045 i zaokrąglić w górę do drugiego miejsca po przecinku.

Twoja kwota daje 1,24 zł odsetek dziennie i byłaby kwotą optymalną w przypadku kapitalizacji 2-dniowej.

Data: 2009-12-13 01:15:23
Autor: Chris
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Dnia Sat, 12 Dec 2009 12:28:06 +0100, MarekZ napisał(a):

2,485 * 365 / 0,045 i zaokrąglić w górę do drugiego miejsca po przecinku.

Dlaczego 4,485, a nie 2,49?
(lub nawet 2,494)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-13 11:50:55
Autor: MarekZ
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hg1cgh$gas$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Dnia Sat, 12 Dec 2009 12:28:06 +0100, MarekZ napisał(a):

2,485 * 365 / 0,045 i zaokrąglić w górę do drugiego miejsca po przecinku.

Dlaczego 4,485, a nie 2,49?
(lub nawet 2,494)

Kwotą optymalną jest zawsze najniższa kwota, która spowoduje dopisanie odsetek w wysokości 2,49 zł.

Data: 2009-12-21 13:24:15
Autor: Adasiek
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)

> Dlaczego 4,485, a nie 2,49?
> (lub nawet 2,494)

Kwotą optymalną jest zawsze najniższa kwota, która spowoduje dopisanie
odsetek w wysokości 2,49 zł.

Optymalna kwota to 20 237,22 zł.
http://www.bankier.pl/kalkulatory/unikanie-podatku-belki/#kalkulator
:)

Data: 2009-12-22 12:36:57
Autor: Q
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Kwotą optymalną jest zawsze najniższa kwota, która spowoduje dopisanie
odsetek w wysokości 2,49 zł.

a jak sa zaokraglane 3-miejsca po przecinku?
w gore / w dol / czy po bankiersku?
/hehe - chyba sam sobie odpowiedzialem :)

2.495 = 2.49 ? 2.50

Data: 2009-12-22 14:06:45
Autor: MrMrooz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
> [...]

Twoja kwota daje 1,24 zł odsetek dziennie i byłaby kwotą optymalną w przypadku kapitalizacji 2-dniowej.
I widać różnice w rozumieniu optymalności :-)

Dla mnie, optymalna, to taka, która da najwyższy zysk przy najniższej inwestycji. Kwota 20156,12 jest faktycznie najniższą kwotą dającą 2,49 odsetek, ale za to oprocentowanie wyliczone wychodzi 4,5091% rocznie.

Przy mojej kwocie, 10017,23 jest to 4,5182% rocznie, dlatego taka mi wyszła jako optymalna.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2009-12-22 15:48:45
Autor: MarekZ
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Użytkownik "MrMrooz " <mrmrooz@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgqjpk$b5s$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz. ;-)

A potem napisz nam tu czy robiłeś sobie świąteczne jaja czy się po prostu zakałapućkałeś. ;-)

A co do Twojego szczególnego rozumienia kwoty optymalnej: w tym rozumieniu kwotą optymalną byłaby kwota 40,56 zł powodująca naliczenie 1 grosza odsetek codziennie i dająca efektywne oprocentowanie prawie 9%.

Data: 2009-12-28 12:09:49
Autor: MrMrooz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
> [...]

> jako optymalna.

Przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz. ;-)
Czytam, czytam i co? Czy masz wątpliwość że nie napisałem '.... która da najwyższy zysk (wyliczony procentowo)....' czy coś podobnego? Bo chyba nie negujesz tego, że oprocentowanie efektywne przy 'mojej' kwocie jest ciut wyższe? Wiem, nie napisałem też wcześniej że chodzi o oprocentowanie efektywne, biję sie w piersi.

Pominę grzecznie następny akapit Twojego posta :-)

A co do Twojego szczególnego rozumienia kwoty optymalnej: w tym rozumieniu kwotą optymalną byłaby kwota 40,56 zł powodująca naliczenie 1 grosza odsetek codziennie i dająca efektywne oprocentowanie prawie 9%.
A nie wiedziałem, że można jednodniową w mBanku założyć na 40,56 zł :-), wydawało mi sie że tylko powyżej 10000 PLNów....

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2009-12-02 11:11:37
Autor: Telesfor Baudot
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)

Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:hf3u60$1cr$1inews.gazeta.pl...
Hello,

Mariusz Tasarz pisze:
[...]

Ten problem jak na razie nie doczekał się wyjaśnienia, a jest niezwykle istotny.

--
Telesfor BAUDOT

Data: 2009-12-02 11:36:58
Autor: ~|_ukasz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)

Mariusz Tasarz pisze:
[...]

Założenie standardowych mLokat nie liczy się jako wypłata z eMax+, pewnie tu będzie podobnie :)
Nie zmienia to faktu, że skorzystanie z odsetek będzie już wypłatą,
a więc klient jest ograniczony... "codziennie odbieraj odsetki"
to marketolenie.

Data: 2009-12-02 01:27:00
Autor: Chris
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Dnia Tue, 1 Dec 2009 11:50:34 -0800 (PST), Mariusz Tasarz napisał(a):

[...]

Ale w systemie transakcyjnym jak na razie nie widzę możliwości otwarcia
takiej lokaty, są tylko lokaty na co najmniej 2 miesiące.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-01 23:16:49
Autor: Mariusz Tasarz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)

Ale w systemie transakcyjnym jak na razie nie widzę możliwości otwarcia
takiej lokaty, są tylko lokaty na co najmniej 2 miesiące.

"Promocja trwa w okresie od 02.12.2009 do 26.02.2010 włącznie"

Perwnie dzis się pojawi.

Data: 2009-12-01 23:35:09
Autor: Andrzej Chabasiński
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Przy takich parametrach (minimum 10000, okres zamknięty do 26.2.10, a
przede wszystkim OPROCENTOWANIE 4,5%) - to żadna rewelacja! (Meritum
5,7%, OF 5,65%).

Data: 2009-12-01 23:52:42
Autor: Mariusz Tasarz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
On 2 Gru, 08:35, Andrzej Chabasiński <andrzejc...@gmail.com> wrote:
Przy takich parametrach (minimum 10000, okres zamknięty do 26.2.10, a
przede wszystkim OPROCENTOWANIE 4,5%) - to żadna rewelacja! (Meritum
5,7%, OF 5,65%).

oczywiście, ze to żadna rewelacja, ale to, że kolejny bank ma w
ofercie lokatę jednodniową może mieć wpływ na dwie rzeczy:
- większa konkurencja wśród lokat jednodniowych,
- władza wreszcie zrobi porządek z tego typu lokatami ;)

Data: 2009-12-02 10:51:39
Autor: Liwiusz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Mariusz Tasarz pisze:

- władza wreszcie zrobi porządek z tego typu lokatami ;)

   Zniesie podatek, czy zniesie zaokrąglania? :)

--
Liwiusz

Data: 2009-12-02 12:17:49
Autor: Rafał Grzelak
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Dnia Wed, 02 Dec 2009 10:51:39 +0100, Liwiusz napisał(a):

Mariusz Tasarz pisze:

- władza wreszcie zrobi porządek z tego typu lokatami ;)

   Zniesie podatek, czy zniesie zaokrąglania? :)

Zacznie zaokraglac w gore. :\

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-12-02 04:16:40
Autor: Mariusz Tasarz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)

>    Zniesie podatek, czy zniesie zaokrąglania? :)

Zacznie zaokraglac w gore. :\

władza już znajdzie odpowiednie rozwiązanie korzystne dla
wszystkich ;)

jak co, to można juz zakładać :)))

Data: 2009-12-02 15:05:36
Autor: Rafał Grzelak
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Dnia Wed, 2 Dec 2009 04:16:40 -0800 (PST), Mariusz Tasarz napisał(a):

[...]

Ja juz mam. :]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-12-02 17:52:29
Autor: Valdi
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
"Rafał Grzelak" news:3r7oo8u965q7$.dlg40tude.rg.cc

Ja juz mam. :]

Desperat? :)

Data: 2009-12-02 21:58:18
Autor: Rafał Grzelak
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Dnia Wed, 2 Dec 2009 17:52:29 +0100, Valdi napisał(a):

"Rafał Grzelak" news:3r7oo8u965q7$.dlg40tude.rg.cc

Ja juz mam. :]

Desperat? :)

Raczej jako ciekawostka ;]
A kasa i tak lezala na emaxie.

Chwilowo nie chce otwierac lokaty na kilka miesiecy.
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-12-02 19:34:07
Autor: Peet
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
On 2009-12-02 01:27, Chris wrote:

Ale w systemie transakcyjnym jak na razie nie widzę możliwości otwarcia
takiej lokaty, są tylko lokaty na co najmniej 2 miesiące.

Wchodzisz w lokaty, wybierasz konto emaxplus i wybierasz lokatę jednodniową.

Data: 2009-12-02 19:43:22
Autor: Valdi
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
"Peet" news:hf693r$62k$1news.vectranet.pl

> [...]
> takiej lokaty, są tylko lokaty na co najmniej 2 miesiące.

Wchodzisz w lokaty, wybierasz konto emaxplus i wybierasz lokatę

Próbował ktoś założyć lokatę na mniejszą kwotę? ;)

Data: 2009-12-02 22:34:58
Autor: Ralf
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Valdi pisze:
[...]

"MINIMALNA KWOTA LOKATY MUSI BYĆ WIĘKSZA NIŻ: 9.999,99 PLN."

Data: 2009-12-02 14:54:48
Autor: witek
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Mariusz Tasarz wrote:
[...]

Ale czym sie tu zachwycac?
Kiepska lokata na kiepski procent

Data: 2009-12-03 23:50:19
Autor: Mariusz Tasarz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)

Ale czym sie tu zachwycac?
Kiepska lokata na kiepski procent

mnie tam cieszy, że nie będzie mi się pojawiała pozycja "PODATEK OD
ODSETEK KAPITAŁOWYCH" na wyciągu, bo jak widzę słowo "podatek", to się
czuję osłabiony ;)
wiem, że są lepsze lokaty, ale trzymam trochę drobnych w mBanku, więc
dla mnie to plus

Data: 2009-12-04 02:06:06
Autor: witek
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Mariusz Tasarz wrote:
[...]

czysto psychologiczne zagranie

lepiej się cieszyć z 4.5% bez belki niż 6.5 procenta z belka?

wez kalkulator do reki i sobie policz ile na tym tracisz.

Data: 2009-12-04 01:11:14
Autor: Mariusz Tasarz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)

czysto psychologiczne zagranie

lepiej si cieszy z 4.5% bez belki ni 6.5 procenta z belka?

wez kalkulator do reki i sobie policz ile na tym tracisz.

a jest 6,5% w mBanku ? na jakiej lokacie ?

Data: 2009-12-04 14:12:23
Autor: shaman
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Mariusz Tasarz pisze:
czysto psychologiczne zagranie

lepiej si cieszy z 4.5% bez belki ni 6.5 procenta z belka?

wez kalkulator do reki i sobie policz ile na tym tracisz.

a jest 6,5% w mBanku ? na jakiej lokacie ?

Dla 20kPLN po 3 mieś wygląda to tak:

lok_1_dzień | eMaxPlus_5.0% | eMaxPlus_4.1%
-- -- -- -- -- -- +-- -- -- -- -- -- -- -+-- -- -- -- -- -- -- -
      223,15 |        202,84 |        166,56
-- -- -- -- -- -- +-- -- -- -- -- -- -- -+-- -- -- -- -- -- -- -
róşnica:  0 |        -20,31 |        -56,59

Jeśli ktoś chce powalczyć miesięcznie o 7zł lub 17zł to czemu nie :)
Z 5 lokat jest 65zł mieś. (2*7+3*17)

PZDR
Shaman

Data: 2009-12-04 06:07:37
Autor: Mariusz Tasarz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
> [...]

      223,15 |        202,84 |        166,56
-- -- -- -- -- -- +-- -- -- -- -- -- -- -+-- -- -- -- -- -- -- -
różnica:  0 |        -20,31 |        -56,59

Jeśli ktoś chce powalczyć miesięcznie o 7zł lub 17zł to czemu nie :)
Z 5 lokat jest 65zł mieś. (2*7+3*17)

ale nadal nie widzę w mBanku lokaty na 6,5 % ;)))
dla mnie dodatkowy plus dla lokaty jednodniowej, to możliwość zerwania
w dowolnej chwili bez utraty odsetek

Data: 2009-12-04 23:31:11
Autor: Chris
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
[...]

W tej lokacie odsetki nie są dopisywane codziennie (jak to np. ma
miejsce w eBGŻ), lecz dopiero przy likwidacji lokaty, co skutkuje nieco
niższym oprocentowaniem efektywnym.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-04 18:05:39
Autor: witek
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Chris wrote:
[...]

jak tyś to miszczu wyczytał.

Data: 2009-12-05 09:47:07
Autor: perian
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
In <news:hfc3k3$8$1nemesis.news.neostrada.pl>, Chris wrote:

W tej lokacie odsetki nie są dopisywane codziennie (jak to np. ma
miejsce w eBGŻ), lecz dopiero przy likwidacji lokaty, co skutkuje nieco
niższym oprocentowaniem efektywnym.

Niesłychane. Jest jednak nieco inaczej, odsetki są naliczane, ale nie są
kapitalizowane, tylko zasilają eMAX+ z którego założono lokatę i to
zasilają codziennie (w dni robocze). --
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2009-12-05 03:31:19
Autor: Mariusz Tasarz
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)

Niesłychane. Jest jednak nieco inaczej, odsetki są naliczane, ale nie są
kapitalizowane, tylko zasilają eMAX+ z którego założono lokatę i to
zasilają codziennie (w dni robocze).

jakoś dziwnie to wygląda z tym zasilaniem, bo dziś sobota, stan konta
się zwiększył, ale na liście operacji nic nie ma

Data: 2009-12-05 11:48:06
Autor: witek
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Mariusz Tasarz wrote:
[...]

a coś im się popieprzyło, bo też tak mam.

Data: 2009-12-06 01:13:01
Autor: Chris
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Dnia Sat, 05 Dec 2009 11:48:06 -0600, witek napisał(a):

a coś im się popieprzyło, bo też tak mam.

jak tyś to miszczu wykrył?

Data: 2009-12-05 18:28:05
Autor: witek
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Chris wrote:
Dnia Sat, 05 Dec 2009 11:48:06 -0600, witek napisał(a):

a coś im się popieprzyło, bo też tak mam.

jak tyś to miszczu wykrył?

w ten sam jak lokaty jednodniowe mają niższe oprocentowanie niż podane.

Data: 2009-12-05 13:02:11
Autor: Valdi
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
"Mariusz Tasarz"

jakoś dziwnie to wygląda z tym zasilaniem, bo dziś sobota, stan konta
się zwiększył, ale na liście operacji nic nie ma

Wejdź w historię rachunku i jako końcową datę podaj 7 grudnia (data
poniedziałkowa) - operacja o której piszesz będzie wtedy widoczna.

Data: 2009-12-05 11:49:29
Autor: witek
Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
Valdi wrote:
[...]