Jednoręcy bandyci rządzą w Warszawie

Data: 2009-10-16 10:31:42
Autor: awe
Jednoręcy bandyci rządzą w Warszawie
Znajomy mi mowil ze taki automat kosztuje 3 tys zl. Stoi u niego w kebabie i przynosi dochodu 8 tys zl miesiecznie. Nie jest to ruchliwe miejsce.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jednorecy-bandyci-rzadza-w-Warszawie,wid,11599976,wiadomosc_prasa.html

Data: 2009-10-16 10:35:31
Autor: Emma
Jednoręcy bandyci rządzą w Warszawie
Hanka kreci lody, zeby na kampanie bylo :)

Data: 2009-10-16 10:51:49
Autor: zbig

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hb9alu$lqt$1news.onet.pl...
Znajomy mi mowil ze taki automat kosztuje 3 tys zl. Stoi u niego w kebabie i przynosi dochodu 8 tys zl miesiecznie. Nie jest to ruchliwe miejsce.
Zazdrościsz?
Możesz zrobić to samo.

Data: 2009-10-16 14:46:39
Autor: awe

[...]