"Jedność" prawicy

Data: 2012-04-21 21:14:04
Autor: Marek Czaplicki
"Jedność" prawicy
- Jestem przekonany, że Solidarna Polska ma szansę przyciągnąć wyborców, którzy nie chodzili wcześniej na głosowanie lub wybierali inne partie, np. PO czy PiS. Bo PiS nie ma żadnych szans, by wygrać wybory i samodzielnie rządzić. Dlatego potrzebna jest na prawicy druga partia, nowoczesna, normalna prawica, taka, która będzie potrafiła przyciągać wyborców i wygrać wybory.

http://wyborcza.pl/1,75478,11587707,Mularczyk__Zbyszek_prezesowi_odmawia.html#ixzz1shhUVyJ5

Szczególnie to bajanie o "normalności" bardzo mi się podoba. :-)

Data: 2012-04-21 23:01:38
Autor: HaMMeR
"Jedność" prawicy
On 21 Kwi, 21:14, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

http://wyborcza.pl/1,75478,11587707,Mularczyk__Zbyszek_prezesowi_odma...

Szczególnie to bajanie o "normalności" bardzo mi się podoba. :-)

Tak tak, masz racje, bo polskosc to nienormalnosc', ze zacytuje
'klasyka'!
Jemu tez taka 'normalnosc' uwiera...

Data: 2012-04-22 09:10:32
Autor: Marek Czaplicki
"Jedność" prawicy
HaMMeR pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 22 kwiecień 2012 08:01:

> [...]

Szczególnie to bajanie o "normalności" bardzo mi się podoba. :-)

Tak tak, masz racje, bo polskosc to nienormalnosc', ze zacytuje

Mowa przecież o prawicy, ana prawicy jak widać "normalnym" jest gadanie o swojej i tylko swojej polskości, więc niech pozostaną tam gdzie są, w "normalnej" dla siebie enklawie. :-)

Data: 2012-04-21 23:10:10
Autor: HaMMeR
"Jedność" prawicy
> [...]

http://wyborcza.pl/1,75478,11587707,Mularczyk__Zbyszek_prezesowi_odma...

Szczególnie to bajanie o "normalności" bardzo mi się podoba. :-)

Jesli Mularczyk udziela wywiadu funkcjonariuszowi Gaz Wybrocznej, to
niech lepiej pojdzie sladem niejakiej Kluzik-Rostowskiej i podlaczy
sie pod PO
z cala ta SP... zalosc doopine sciska, jakie to mlode 'honorne' tuzy
polityczne powyrastaly z nieudacznikow.., jak chwasty na na polu...

Data: 2012-04-22 08:18:55
Autor: Ruagaj
"Jedność" prawicy
Dnia Sat, 21 Apr 2012 23:10:10 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Masz rację, ta SP to zbieranina idiotów. Niczym nie różnią się od PiS.

L.

Data: 2012-04-22 07:01:52
Autor: Tymon
"Jedność" prawicy

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmv0tt$rlt$1node2.news.atman.pl...
[...]

U nich popapraniec to normalny stan umysłu! ;)))

BomBel

"Jedność" prawicy