"Jedność" prawicy

Data: 2012-04-22 07:01:52
Autor: Tymon
"Jedność" prawicy

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmv0tt$rlt$1node2.news.atman.pl...
- Jestem przekonany, że Solidarna Polska ma szansę przyciągnąć wyborców,
którzy nie chodzili wcześniej na głosowanie lub wybierali inne partie, np.
PO czy PiS. Bo PiS nie ma żadnych szans, by wygrać wybory i samodzielnie
rządzić. Dlatego potrzebna jest na prawicy druga partia, nowoczesna,
normalna prawica, taka, która będzie potrafiła przyciągać wyborców i wygrać
wybory.

http://wyborcza.pl/1,75478,11587707,Mularczyk__Zbyszek_prezesowi_odmawia.html#ixzz1shhUVyJ5

Szczególnie to bajanie o "normalności" bardzo mi się podoba. :-)

U nich popapraniec to normalny stan umysłu! ;)))

BomBel

"Jedność" prawicy