"Jedność" prawicy

Data: 2012-04-21 23:01:38
Autor: HaMMeR
"Jedność" prawicy
On 21 Kwi, 21:14, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> - Jestem przekonany, że Solidarna Polska ma szansę przyciągnąć wyborców,
> którzy nie chodzili wcześniej na głosowanie lub wybierali inne partie, np.
> PO czy PiS. Bo PiS nie ma żadnych szans, by wygrać wybory i samodzielnie
> rządzić. Dlatego potrzebna jest na prawicy druga partia, nowoczesna,
> normalna prawica, taka, która będzie potrafiła przyciągać wyborców i wygrać
> wybory.

http://wyborcza.pl/1,75478,11587707,Mularczyk__Zbyszek_prezesowi_odma...

Szczególnie to bajanie o "normalności" bardzo mi się podoba. :-)

Tak tak, masz racje, bo polskosc to nienormalnosc', ze zacytuje
'klasyka'!
Jemu tez taka 'normalnosc' uwiera...

Data: 2012-04-22 09:10:32
Autor: Marek Czaplicki
"Jedność" prawicy
HaMMeR pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 22 kwiecień 2012 08:01:

> [...]

Szczególnie to bajanie o "normalności" bardzo mi się podoba. :-)

Tak tak, masz racje, bo polskosc to nienormalnosc', ze zacytuje

Mowa przecież o prawicy, ana prawicy jak widać "normalnym" jest gadanie o swojej i tylko swojej polskości, więc niech pozostaną tam gdzie są, w "normalnej" dla siebie enklawie. :-)

"Jedność" prawicy