Jednostka PO od efekt贸w specjalnych

Data: 2012-11-20 23:19:28
Autor: Przemys艂aw W
Jednostka PO od efekt贸w specjalnych
"Zamachowiec" nie m贸g艂 okaza膰 si臋 wariatem. Wtedy nie by艂by wiarygodny i ca艂a szopka nie mog艂aby si臋 odby膰

S艂u偶by zatrzyma艂y cz艂owieka, kt贸ry chcia艂 zabi膰 wszystkie w艂adze konstytucyjne za jednym (nomen omen) zamachem. Podobno go艣膰 chcia艂 u偶y膰 do tego 4 ton materia艂u wybuchowego. 呕eby to si臋 powiod艂o musia艂by prawdopodobnie staranowa膰 Sejm autobusem lub czo艂giem. Jednak Brunona K. po zatrzymaniu, jak poinformowa艂a prokuratura, nie przebadano psychologicznie. No raczej. Wariat nie brzmi tak dobrze jak terrorysta.

Gdyby niedosz艂y zamachowiec by艂 wariatem, ca艂a konferencja prokuratury, a potem szefa rz膮du nie mia艂aby sensu. Nie by艂oby mowy o udaremnieniu zamachu, uratowaniu pa艅stwa, zdanym egzaminie. Wariat to wariat. Przypomnijmy sobie, jak Ryszarda C., po zab贸jstwie polityka PiS w 艁odzi ci膮gano od psychiatry do psychiatry, 偶eby tylko kt贸ry艣 zlitowa艂 si臋 i orzek艂, 偶e Cyba to wariat. Nie uda艂o si臋. Stwierdzono, 偶e by艂 poczytalny.

Gdyby nasz 鈥瀦amachowiec鈥 by艂 wariatem premier nie m贸g艂by dzi艣 apelowa膰 鈥瀊y艣my w relacjach wewn臋trznych wyrzekli si臋 j臋zyka agresji鈥. Kto by si臋 tam zajmowa艂 jakim艣 szale艅cem. On musi by膰 wiarygodny.

A skoro o j臋zyk agresji zaczepili艣my, to premier ma racj臋. PO powinna si臋 go wyrzec. Przypomina mi si臋 jak niedawno Donald Tusk nie chcia艂 偶y膰 w jednym kraju z Jaros艂awem Kaczy艅skim, Rafa艂 Grupi艅ski orzek艂, 偶e w Polsce nie powinno by膰 miejsca dla prezesa PiS,  Stefan Niesio艂owski kaza艂 p艂aci膰 rodzinom ofiar za ekshumacje, a Rados艂aw Sikorski nawo艂ywa艂 do do偶ynania.

Zauwa偶my, 偶e tylko Donald Tusk umie wykona膰 tak膮 sztuk臋, 偶eby z jednej strony namawia膰 do wyrzekania si臋 j臋zyka nienawi艣ci, a z drugiej nakr臋ca膰 atmosfer臋 nienawi艣ci i zagro偶enia przeciwko 艣rodowiskom szeroko poj臋tej prawicy.

A tak na marginesie czy akcja zamachowa jest na pewno dobrze przemy艣lana? Czy propagowanie tezy o zamachu na konstytucyjne organy pa艅stwa, to aby nie oszo艂omstwo? Czy nie rodzi si臋 przypadkiem na naszych oczach nowa sekta, powiedzmy: krakowska? Wydawa艂o mi si臋, 偶e tylko tak zwane oszo艂omy dopuszczaj膮 w Polsce mo偶liwo艣膰 zamachu na prezydenta....Niezbadane s膮 wyniki platformerskiej propagandy, a zamach zamachowi nie r贸wny.

Drodzy panowie od efekt贸w specjalnych PO, mam dla was rad臋. A gdyby tak og艂osi膰, 偶e cz艂owiekiem, kt贸ry inspirowa艂 "zamachowc臋" by艂 Jaros艂aw Kaczy艅ski? Zastan贸wcie si臋 jakie by艂yby profity. Mo偶na by wreszcie "Kaczora" raz, a dobrze zamkn膮膰. I by艂oby pozamiatane.

Obym nie wykraka艂a.

Dorota 艁osiewicz

--

"G艂贸wn膮 motywacj膮 mojej aktywno艣ci publicznej by艂a potrzeba w艂adzy
i 偶膮dza popularno艣ci. Ta druga by艂a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15鈥16 pa藕dziernika 2005

Data: 2012-11-22 17:44:49
Autor: Przemys砤w M.
Jednostka PO od efekt贸w specjalnych
Dnia Tue, 20 Nov 2012 23:19:28 -0600, Przemys砤w W napisa(a):

"Zamachowiec" nie m骻 okaza si wariatem. Wtedy nie by砨y wiarygodny i ca砤 szopka nie mog砤by si odby
Dorota siewicz

Kto to jest ta Dorota sieiwcz? Podpisa砤 deklaracj 丑dzk? U spowiedzi
by砤?

--
Jaros砤w Kaczy駍ki o秝iadczy, 縠 z w砤snej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj okrzykami: "Jaros砤w Polsk zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Jednostka PO od efekt贸w specjalnych