Jedwabna kominiarka - sprawdzi się?

Data: 2009-10-22 10:01:31
Autor: Rafał VFR
Jedwabna kominiarka - sprawdzi się?
WItam
Moim zdaniem żaden jedwab się nie sprawdzi.
Pamiętam mój pierwszy wiele lat temu wyjazd w góry w październiku; miałem dobrego polara i koszulkę bawełna - jedwab.
Kiedy "mądrzejsi" koledzy na szczycie (było mi zimno jak nie wiem) zobaczyli co mam pod spodem kazali to natychmiast zdjąc i zakopać - dosłownie, co zresztą uczyniłem.
Od razu była poprawa. Zresztą wystarczy powiesić jedwab obok czegoś "aktywnego" na sznurku (po praniu). Nie trzeba więcej słów.
No ale to tylko moje opinia - fachowcem nie jestem :-)

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2009-10-22 12:26:38
Autor: Coaster
Rafał VFR wrote:
[...]

Jedwab na lato, welna na zime ;-)

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-10-22 22:08:34
Autor: Ryszard Mikke
Rafał VFR <rafalvfr@tlen.pl> napisał(a):
[...]

A nie widzisz delikatnej różnicy miedzy kominiarką a koszulką?

Bo wątkodawca widzi - pytał przede wszystkim, jak się przez to oddycha.

Na plecy to i ja bym wolał coś "aktywnego", szczególnie pod polar...

rmikke

Data: 2009-10-23 00:32:03
Autor: Coaster
Jedwabna kominiarka - sprawdzi się?
Ryszard Mikke wrote:
[...]
Na plecy to i ja bym wolał coś "aktywnego" [...]

Aktywne-radio? Albo Vizir? :-)

Data: 2009-10-22 23:00:29
Autor: Ryszard Mikke
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> [...]
> Na plecy to i ja bym wolał coś "aktywnego" [...]

Aktywne-radio? Albo Vizir? :-)

Na plecy? Chyba aktywny wiatr najbardziej ;)

rmikke

Data: 2009-10-22 23:22:43
Autor: Titus Atomicus
Jedwabna kominiarka - sprawdzi się?
In article <hbp3m6$cls$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> wrote:

[...]

Dziwne. A ja mam kilka koszulek, wlasnie bawelna/jedwab i b. jestem z nich zadowolony.
TA

Jedwabna kominiarka - sprawdzi się?